تولید لباس خنک کننده در لرستان

یک شرکت فناور موفق به ارائه طرح فناورانه و تولید محصول لباس خنک کننده ‌ای شده است که عمده کاربرد آن برای کارکنان پتروشیمی‌ها، شرکت‌های نفت و میعانات، معادن و دیگر مکان‌های با دمای هوای بالاست.

تولید لباس خنک کننده در لرستان

کامران خسروی مخترع این لباس با اشاره به اینکه در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، ماسک‌های صنعتی و بیهوشی فعالیت داریم از ثبت اختراع جدیدی تحت عنوان "لباس‌های خنک کننده و گرم کننده" خبر داد و تصریح کرد: این محصول در کشورهای توسعه یافته با قیمت‌های گزافی تولید شده و این درحالیست که ما موفق شده‌ایم این محصول را با بهره‌گیری از روش‌های سیالاتی و با قیمت بسیار پایینی که توجیه اقتصادی دارد تولید کند.

وی با تاکید بر اینکه در سراسر دنیا به سمت تغییرات آب و هوایی و افزایش دما پیش می‌رویم، افزود: لباس خنک کننده تولید شده در شرکت کاوش صنعت بروجرد خاصیت خنک کنندگی در فصل گرما را دارد، اگر در جایی هستید که دمای هوا بالای ۵۵ تا ۶۰ درجه است می‌توانید این لباس را استفاده کنید.

خسروی در توضیح کارکرد محصول تولیدی شرکت کاوش صنعت بروجرد عنوان کرد: این لباس دارای دو الی سه پاکت شارژی است که از طریق نازل‌های طراحی شده پاکت‌ها شارژ و به لباس وصل می‌شوند و قدرت خنک کنندگی لباس و کارایی آن شروع می شود؛ همچنین اندازه‌گیری و تعیین دمای لباس به انتخاب فرد است و هرچقدر بخواهید سرما را کم و زیاد می‌کنید.

وی یادآور شد: کارایی عمده این لباس خنک کننده برای کارکنان پتروشیمی‌ها، شرکت‌های نفت و میعانات، معادن و دیگر مکان‌های بسیار گرم است.

این مسئول با اشاره به اینکه تیم کاری تشکیل شده برای تولید این محصول شامل متخصصین در طراحی لباس، سیالات، دوخت، بسته‌بندی و فروش است، گفت: تاکنون بیش از ۷۵ تست روی محصول تولیدی انجام شده و در حال رسیدن به مراحل نهایی برای تجاری‌سازی و تولید انبوه این ایده فناورانه هستیم.

خسروی با بیان اینکه محصول تولیدی با همکاری یک شرکت بازرگانی در بخش غرب کشور و در کشورهای حوزه خلیج فارس بازاریابی می‌شود، افزود: محصولات قبلی که در شرکت ما تولید شده در بازار مصرف داخل کشور به فروش رسیده و در سطح شهرهای مختلف اصفهان، تهران، خوزستان، کرمان، همدان، اراک و ... توزیع شده است؛ لذا با تولید محصول جدید خود به عرصه بازارهای خارجی هم ورود خواهیم کرد.

وی در خصوص تقویت مسئله بازاریابی محصولات شرکت‌های فناور و دانش بنیان گفت: در سراسر دنیا و در کشورهای توسعه یافته زمانی که یک فناور طرح خود را ارائه می‌دهد سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر در مجموعه‌های فناور مستقر است تا بلافاصله طرح‌های ارائه شده به قرارداد می‌رسند و همان جا محصول به سوی تولید می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها