انتقاد شدید امام جمعه تبریز از فرایند انتخاب استاندار

امام جمعه تبریز از فرایند انتخاب استاندار برای آذربایجان شرقی و طرح نام های کوچک برای مسئولیت های اجرایی به شدت انتقاد کرد، گفت: هرکس یک رزومه دستش گرفته خود را استاندار معرفی می کند.

انتقاد شدید امام جمعه تبریز از فرایند انتخاب استاندار

محمدعلی آل هاشم افزود: تبریز به قدری کوچک شده که هرکس یک رزومه دستش گرفته خود را استاندار معرفی می‌ کند.

وی تصریح کرد: تبریز و آذربایجان که در روزگار نه چندان دور نقش تعیین کننده در انقلاب و سال‌ های پس از آن داشت، جایگاه خود را از دست داده است.

آل هاشم یادآور شد: اینجا دیار شهید باکری‌ ها، ستارخان‌ ها و باقرخان ها است و ما از وزیر کشور می‌ خواهیم افرادی را به عنوان استاندار، فرماندار و عوامل اجرایی انتخاب نمایند که در شأن و جایگاه این خطه باشد.

شهید مدنی، نماد مطالبه گری اخلاق مدارانه

امام جمعه تبریز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان و ایران مرهون تلاش‌های شهدای محراب تبریز است گفت: تاریخ هرگز فداکاری‌ های شهیدان طباطبایی و مدنی را در بهبوهه مبارزات انقلاب اسلامی فراموش نمی‌ کند.

وی آذربایجان و تبریز را به خاطر داشتن شهدای محراب و شهدای ۲۹ بهمن و دفاع مقدس، دیار سربلند ایران خواند و گفت: شهید مدنی نماد مطالبه گری اخلاق مدارانه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

آل هاشم با بیان اینکه عده‌ ای مطالبه گری را با فحش و تهمت و توهین اشتباه گرفته‌ اند یادآور شد: امروز شهید مدنی بهترین نماد مطالبه گری است چراکه به ما آموخت مطالبه گری با اخلاق اسلامی، انصاف و عدالت معنا پیدا می‌ کند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها