جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود و تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی و فعال دانشگاه

جلسه توجیهی و دانشجویان جدید الورود و تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی و فعال مرکز علمی کاربردی مجمع امور صنفی توزیعی و خدمات اهواز با حضور مسئولان و مدیران گروه‌های آموزشی امروز 6 اردیبهشت 1403 در تالار همایش اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد.

جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود و تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی و فعال دانشگاه

به گزارش خبرنگار روابط عمومی مرکز علمی کاربردی مجمع امور صنفی توزیعی و خدمات اهواز جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود و تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی و فعال دانشگاه با حضور مهران عرب قائم مقام مرکز علمی کاربردی مجمع امور صنفی توزیعی و خدمات اهواز، میثم بوستانی مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد استان خوزستان، محمد فرجی مدرس و مدیر گروه رشته بیمه و جمعی دیگر از پرسنل دانشگاه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

عرب در این دیدار ضمن خیرمقدم به دانشجویان اظهار داشت: امتیازی که دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها دارد از نظر مهارتی بودن است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: از بزرگترین اهداف این مرکز به اشتغال رساندن دانشجویان بعد از فارغ التحصیل شدن آنها می باشد. وی کار کردن به صورت جدی بر واحد های عملی دانشگاه را امری ضروری دانست.

همچنین در ادامه محمد فرجی مدرس و مدیر گروه بیمه با بیان اینکه قوانین آموزشی دانشگاه‌ها به منظور حفظ نظم و انضباط و تسهیل فرآیند آموزش و پژوهش تعیین می‌شود اظهار داشت: قوانین آموزشی همچون قانون حضور و غیاب، قوانین امتحانات، قوانین مربوط به انتخاب واحد و قوانین مربوط به دانشجویان مشمول و …همگی به منظور تسهیل فرآیند آموزش و پژوهش، حفظ نظم و انضباط و ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها تعیین می‌شوند و دانشجویان ملزم به رعایت آن ها هستند.

وی افزود: رشته بیمه یک رشته پرکاربرد و پرافتخار است که به فارغ‌التحصیلان این رشته امکان اشتغال در حوزه‌های مختلف و توسعه حرفه‌ای موثر را می‌دهد.

در ادامه این آیین، سعید احتشام نژاد مدیر فرهنگی مرکز ضمن تقدیر از دانشجویان در خصوص رعایت اخلاق و نکات دینی و فرهنگی در محیط دانشگاه که آن را بسیار حائز اهمیت دانست اظهار کرد: به طور کلی، رعایت اخلاق و نکات دینی و فرهنگی در محیط دانشگاه به منظور ایجاد یک فضای سالم، پویا و پر از انرژی مثبت برای تمامی اعضای آن ضروری است.

در پایان این آیین از دانشجویان برتر آموزشی و دانشجویان فعال در زمینه های فرهنگی و دانشجویی مرکز تجلیل به عمل آمد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها