عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران مجلس در گفت و گو با خبرفوری پاسخ داد

در طرح صیانت از فضای مجازی اینترنت جهانی قطع می‌شود؟ / بررسی طرح جنجالی مجلس، بازهم عقب افتاد


25 شهریور 1400 - 06:06
6142331ebd572_2021-09-15_22-23
عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران مجلس گفت: طرح صیانت از اواسط مهرماه روی میز کمیسیون مشترک قرار می گیرد.

علی یزدی خواه گفت: از اواسط مهرماه کمیته ویژه صیانت آغاز به فعالیت می‌کند. مجلس تنها حمایت از پلتفرم داخلی را در نظر دارد چون بحث حمایت وظیفه دولت است.

عضو کمیسیون مشترک گفت: روح حاکم بر طرح صیانت ارزان سازی اینترنت است. مسئولیت پذیر کردن پلتفرم‌ها در رعایت چارچوب‌های مالی و اخلاقی از دیگر اهداف طرح است.

یزدی خواه تاکید کرد: در طرح صیانت از فضای مجازی اینترنت جهانی قطع نمی‌شود.

گفتنی است، طرح محدودسازی فضای مجازی، نگرانی بخش بزرگی از کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.

دکتر مصطفی انتظاری فعال رسانه در گفتگویی زنده با رادیو گفتگو، از تصمیم‌گیرندگان در این زمینه خواست، به دغدغه‌های ذینفعان فضتی محازی توجه کنند.

مشروح گفتگو با عضو کمیسیون مشترک مجلس را اینجا ببینید.

عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران مجلس گفت: طرح صیانت از اواسط مهرماه روی میز کمیسیون مشترک قرار می گیرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

25 شهریور 1400 - 06:06

علی یزدی خواه گفت: از اواسط مهرماه کمیته ویژه صیانت آغاز به فعالیت می‌کند. مجلس تنها حمایت از پلتفرم داخلی را در نظر دارد چون بحث حمایت وظیفه دولت است.

عضو کمیسیون مشترک گفت: روح حاکم بر طرح صیانت ارزان سازی اینترنت است. مسئولیت پذیر کردن پلتفرم‌ها در رعایت چارچوب‌های مالی و اخلاقی از دیگر اهداف طرح است.

یزدی خواه تاکید کرد: در طرح صیانت از فضای مجازی اینترنت جهانی قطع نمی‌شود.

گفتنی است، طرح محدودسازی فضای مجازی، نگرانی بخش بزرگی از کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.

دکتر مصطفی انتظاری فعال رسانه در گفتگویی زنده با رادیو گفتگو، از تصمیم‌گیرندگان در این زمینه خواست، به دغدغه‌های ذینفعان فضتی محازی توجه کنند.

مشروح گفتگو با عضو کمیسیون مشترک مجلس را اینجا ببینید.

منبع: خبر فوری

38

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حامد 0 0 پاسخ 1400/6/25 -23:53

حالا نیومده خیلیا علیه این طرح شکایت کردن فک کنم چون اکثرا زیر آبی با دروغ های عجیب تا ب حال کار کردن مسئولين محترم

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/6/25 -19:50

هربی سروپایی میخواهد عقیده وافکارش را بر مردم تحمیل کند راه چاره که اساسی ترین هدف جهت بهبود وروی کار آمد افراد تن پرور درجامعه است را میخواهید از بین ببرید دیگر وقت کاسه لیسی تمام است باید فکر بر احوال مردم کرد

کاربر ناشناس 0 6 پاسخ 1400/6/25 -15:09

بهترین کار این کاری است که میخواهید انجام دهید چرا ما هنجاری در فضای مجازی به اوج خود رسیده بخصوص بازی گران زن ایرانی که کم کم بی حجاب و پرده شرمشان کنار زده اند انقلاب,؟ شد که این کثافت کاری ها نباشد اما بیشتر شد چون مدتی بدست مدیران نا کار آمد وبی حیا اداره شد واین نتیجه کار شد

علی 1400/6/25 -16:09

به خدا 80 درصد آدمایی که درباره این طرح حرف میزنن، نمیدونن چیه.شایدم بیشتر. خیلی از این بحثا شلوغ کاری های رسانه ای و سیاسیه.

میرزا 1400/6/25 -23:32

بنده با انواع واقسام مواردیکه به این طرح ارتباط دارد ندارم.اما این بحث ولنگاری در فضای مجازی دیگه گندشو درآوردند.بالاخره راهکاری باید باشه آنهائیکه رزق وروزیشون از این راه متضرر نشن تو این واویلای تورم

اکبر دقیق 5 0 پاسخ 1400/6/25 -14:54

مجلس انقلابی: به عکس خیره شو: یکی داره میرقصه، اونیکی پشتشو کرده، اونیکی اندرگریبان تفکر، اونیکی.........بر پدر مادر خائن به سرزمین ومردمانش لعنت

بهروز ترکه 3 0 پاسخ 1400/6/25 -14:49

مجلس انقلابی: ها ها، دیدیم گندتون اون یارو چی بود اسمش؟؟؟!!!زاکانی،آبرو براتون نگذاشت تشنه قدرت.برید بابا همتون برید

فدایی رهبر 0 10 پاسخ 1400/6/25 -13:44

به دن کیشوت : دهنت ببند ، طرح صیانت از فضای مجازی باید اجرا شود تا امثال تو اراجیف نگید ،فضای مجازی باید از لوث وجود دشمنان نظام و رهبری پاک شود. درود بر نمایندگان مجلس انقلابی، جان ملت فدای رهبری

بهروز ترکه 1400/6/25 -14:46

هی.از جون خودت خرج کن.بهروز ترکه فقط فدایی خانواده والبته سرزمینشه و نوامیس این سرزمین.

علی 1400/6/25 -16:07

اسمتو میزاری فدایی رهبر بعد هم نظرات تند و... میدی، ما هم خریم و برمیگردیم میگیم ای بسیجی کله پوک و... خودتی.... شرف هم خوب چیزیه.

دن کیشوت 9 0 پاسخ 1400/6/25 -12:48

طرح صیانت از شکم گنده ها