کتک زدن یک دختر باحجاب به خاطر پوشیدن شلوار قرمز توسط طالبان/ ویدئو


25 شهریور 1400 - 06:21
614240676487e_2021-09-15_23-20
طالبان یک دختر باحجاب را به علت پوشیدن شلوار قرمز کتک رد.

طالبان یک دختر باحجاب را به علت پوشیدن شلوار قرمز کتک رد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

25 شهریور 1400 - 06:21

منبع: خبرهای فوری

38

نظرات 124
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
تورج میرآب 0 0 پاسخ 1400/6/26 -15:01

فهمشون از دین خیلی نزدیک ما ایرانیهاست اونا با شلاغ میزنن ما غیبت و تهمت سر لوحه کارمان است

بنده خدا 1 0 پاسخ 1400/6/26 -11:47

به تمام افرادی که میگن اگر این اسلام است ما نمی‌خواهیم‌.مگر افرادی که این گونه برنامه ها را به اسم اسلام اجرا میکنند .خدایا ببخش.از خدا یا پیامبر یا امامی دستور میگیرند که بگیداگر این اسلام است ما نمی‌خواهیم.اینها و امثال اینها یک مشت جاهل و بی مغز هستند که یک سری افراد ظالم از اونا واسه پیشبرد اهدافشون استفاده میکنند.هر انسان خدا ترسی میداند اسلام واقعی چیست.و با این گونه کارها از عقیده خودش بر نمی‌گردد. چون اسلام ناب محمدی را با قلبش درک کرده.این حرفها یعنی چه این اسلام را نمیخوام اون یکی رو هم نمیخوام‌. مگر چند اسلام هست.به کار انداختن عقل هم خوب چیزیه.

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1400/6/26 -08:58

اینها یک مشت وحشی که کلا فلسفه وجودی اسلام رو در حکومت بر زنان، کشتن و کتک زدن، تجاوز به جان و مال مردم ميدونند. اینها به دنبال تخریب دین اسلام هستند.

کاربر ناشناس 2 3 پاسخ 1400/6/26 -07:30

افراط وتفریط هردومظهرجهل هست نه کاردخترای ایرانی درست نه کارطالبان افراطی،

جابرخان 0 2 پاسخ 1400/6/26 -07:09

آقای ظریف الدوله تحویل بگیر

ادم ابوالبشر 0 0 پاسخ 1400/6/26 -01:19

با سلام به دوستان همه حکومتها اول نگاه میکنن به سطح ،علم و آگاهی ،وباورهای اون اجتماع، وبعد شروع به سیاسیت کاری اون اجتماع ،به مانمیتونن دستوری را بدن مگرکه ما از قبل زمینه دریافت اون رو به حاکم نشون داده باشیم،چه اگاهانه،یا ازروی نا آگاهی،اگرا نسان به این درجه از غهم وشعور برسه که ناموس مردم ناموس خودشه دیگه برای اون سطح از آگاهی بنظر یک شخص عاقل مشکلی وجود نداره ،ما مردم باید سطح آگاهی مان را روز بروز بالاتر ببریم و روزی میرسد که شاید در گوشه ای تنها به گذشته فکر کنیم و به افکار ان دورانمان بخندیم، که ما را با چه باورهایی از همدیگر دور کردن تا انجایی که دیگر حتی بسختی میتوانیم یکی مثل خودت را زود پیدا کنی،

اکبر دقیق 0 0 پاسخ 1400/6/26 -00:31

به نظر بنده، ۴ الی ۵ نسل ما تحت فشار بودند والان مسئله نجابت وپاکی زن و مرد( زن بیشتر) را در پوشش حداکثری تحلیل میکنند.واین فرهنگ اشتباه است! پوشش برای زن ومرد ، از واجبات است وانصافا حدود ۷۰_ ۸۰ درصد ربطی به پاکی ونجابت ندارد.خدای متعال قدرتی ذاتی به زنان داده که بایک پوشش متعادل جلوی هر مرد بد ذاتی را میگیره.این رفتار آدمهاست که به آنها شرافت میبخشد( البته در هر جامعه ای افراد ولنگار هست که ما با آنها کاری نداریم) پس دست از ساد لوحی وگاها ( ببخشید) بد ذاتی دست برداریم و پای مذهب را به مسئله باز نکنیم.شرافت ذاتی است وهرگز اکتسابی نیست.

سید 1 0 پاسخ 1400/6/26 -00:19

من به بهشت میبرمت ولو اینکه به زور باشه

کیا 3 0 پاسخ 1400/6/25 -23:51

یه پیام دارم واسه اونایی که میگن اینا بیان ایران دخترای مارو از شهوت نجات بدن...

سینا 3 0 پاسخ 1400/6/25 -23:34

خدایا چه مخلوقاتی خلق کردی، این دیگه چه دین و مذهبی دارند

ی 0 1 پاسخ 1400/6/25 -23:10

احسنت! احسنت! طالبان رو نمیگما! اون دختری رو میگم که شلاق خورد! احسنت به اون دختر. در جواب من هر کی بگه خواهر و مادر... کس وکارت و از این جور پرت وپلاها، اون یک گوزو است.

کیا 1400/6/25 -23:48

چی مینالی بچه؟

ی 1400/6/26 -02:52

کیا! قر بده بیا

کاربر ناشناس 1400/6/26 -07:27

عین خودت

ناشناس 5 0 پاسخ 1400/6/25 -22:12

توف به غیرتشون

محمد 1400/6/25 -23:09

یعنی دین اسلام این شکلی هست این زن که دین رو خودش انتخاب نکرده یعنی اگر بخواهد از دین خارج شود ودین ملایم تری انتخاب کند اجازه میدهند اینکه اون یابوها بدنش را لمس میکنند اشکالی ندارد

ت 3 1 پاسخ 1400/6/25 -21:05

قابل توجه آقای ظریف شریعتمداری.فارس و تسنیم

رضا.. 4 2 پاسخ 1400/6/25 -20:51

دهه 60 بدتر از اینها را انجام دادیم.

خاک بر سرش 9 0 پاسخ 1400/6/25 -18:35

خاک تو سر هرچی طالبانه و حامیانش وداداشاشه

کت و کلّه 1400/6/25 -23:13

خاک بر سرِ خاک بر سرش

محمد 9 0 پاسخ 1400/6/25 -18:18

در هیچ مکتب فقهی نداریم زنی,به خاطر رنگ شلوارش آن هم زیر چادر مستحق شلاق باشد اینها مرزهای جهالت را جابه جا کردن .وکارشون ربطی به اسلام نداره.

ناشناس 8 0 پاسخ 1400/6/25 -18:03

اقای کیهان طالبان تغییر کرده

بهروز جعفری 5 0 پاسخ 1400/6/25 -17:26

ایرانخودرو سایپا هم فقط خودرو سفید رنگ تولید میکنن

متين 0 5 پاسخ 1400/6/25 -17:07

فيلم ارشيو است

اسحاق 9 2 پاسخ 1400/6/25 -16:19

با کامنت هایی که توسط بعضی افراد گذاشته شده مشخصه این وحشی بازی طالبان هم تو کشور خودمون طرفدار داره، پس لطفاً ابتدا از مادر و زن ودختر این طرفداران محترم جهت اجرای قانون طالبانی استفاده بشه

کاربر ناشناس 1400/6/26 -07:26

مال ماحجاب دارن مال شمابایدادم بشن

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1400/6/25 -15:38

حتما اونی که دستاش داشت شوهرش بود یاپدرش!

فدایی رهبر 5 25 پاسخ 1400/6/25 -15:20

دهنتان ببندید لعنت به خودتان شما مسلمان نیستید دوس دارید ناموصتان را بی حجاب با مانتوی جلوی باز نشان همه بدین همی شمایان خون به دل رهبر کرده این

به فدایی 1400/6/25 -22:43

بدبخت!!! دریای خزر را دادید رفت منابع ایران را دادید به چین و لبنان و فلسطین و یمن ولی هنوز مغزت گیر کرده توی مانتو جلو باز؟؟؟

بهزاد 1400/6/25 -23:52

چقدر بدبخت و خودفروخته ای. برده ی عرب نباش

ناشناس 17 0 پاسخ 1400/6/25 -14:36

این رفتار چه مسلمان جه غیر مسلمان بدور از انسانیت هست ،بحث حجاب و بی حجاب نیست

آلن 1400/6/25 -16:07

اوایل انقلاب یه عده انقلابی که الان هم حی و حاضر هستند پونز به پیشونی دختر مردم می زدند ! هیچکش صداش در نیومد.

ایران 22 0 پاسخ 1400/6/25 -14:22

لعنت به طالبان و عواملشان چرا مردم بیگناه را با نام اسلام آزارو شکنجه قرار می دهند کدام سرزمین اسلام این رفتار وحشیانه وجود دارد مر گتان باد آبروی اسلام را نبرید.

مسلمان 7 25 پاسخ 1400/6/25 -14:02

سلام و درود خدا بر اسلام ناب محمدی طالبان...سلام بر یاران و اصحاب حضرت محمد...واقعا" مجاهدین طالبان اسلام رو به درستی اجرا میکنند...خدا حفظشون کنه.

بهروز ترکه 1400/6/25 -15:33

آخه ۱۴۰۰ سال پیش اونجا بودی؟؟؟؟ با اسم اسلام بازی نکنید.

ناشناس 1400/6/25 -15:35

این اسلام ناب نیست اسلام داعشی است باپرچم ظلم واین ها مجاهدنیستند خوارج هستندکه ازدین رحمت خارج شدند وبدعت آوردندیک مشت انسانهای متحجرومتعصب ومروجین خشونت که اگر درزمان پیامبر(ص)ومعصومین (ع)بود آنها را سرجایشان می نشاند.

1400/6/25 -23:16

احسنت! درود بر آن شیر که تو را خورد.

فاضل 8 6 پاسخ 1400/6/25 -13:56

طالبان استقلالی هستند با هر نوع رنگ قرمزی مخالفند ،،ابی بپوشید فقط ابی

مهدی 13 1 پاسخ 1400/6/25 -13:41

خیلی از کامتها را دیدم متاسفانه خیلی از مردم ما هم فکر می کنند .اگه کسی حجاب نداشت آن هرزه بخدا قسم این طور نیست.یهودی .مسیحی. هندو. مسلمان همه یه نمونه پوشش دارن. همه هم در دین شان میگن ما به بهشت می رویم.این چه بهشتی است .که ظلم کنی بهشت می روی این بهشت رو ما نخواستیم. برادران انسان باشید.

1400/6/25 -23:18

من فکر نمیکنم که هر کس حجاب نداشت پس هرزه است ولی حجاب برای آرامش و سلامت جامعه لازم هست.

ناشناس 15 0 پاسخ 1400/6/25 -13:39

ننگ و نفرین بر طالبان مرتجع قرون وسطا یی.این زن که حجاب داشت برای چی مجازاتش کردی.این اسلام از کجا بدست آوردی؟

کوروش 3 2 پاسخ 1400/6/25 -13:36

یعنی طالبان استقلالی است؟راستی اراش افغانستان که با ملیالردها دلار پول مردم توسط امریکا تجهیز شده بود کجا بودند

سید بیتا کسروی 8 23 پاسخ 1400/6/25 -13:14

تشکر می کنیم از برادران حزب الله طالب ،تشکر

فدایی رهبر 5 32 پاسخ 1400/6/25 -12:53

درود بر طالبان که اسلام ناب را به اجرا در می آورند، پوشیدن شلوار قرمز یزیدی، ننگی است برای یک دختر، ای کاش این قوانین در رابطه با دختران ایران هم اجرا میشد.

مهدی 1400/6/25 -13:29

برو برای خواهر مادرت اجرا کن ایران ساحب داره بیشعور

کمالی 1400/6/25 -13:42

فدایی رهبری یا عاشق رئیسی اسم کامنت رو هم جرات نداری بنویسی بی وطن مزدور برا خراب کردن دین کامنت مزخررف میزنی اما بدون حقیر تر اونی با خاک پاشیدن به خورشید مانع تابش نور اون بشی. عمر محدودت ب فلاکت سپری میشه. شاید عده ای خنگ باور کنن تو فدایی رهبری یا بسیجی اما اگر طرف اندازه ارزن عقل داشته باشه میفهمه تو یک مزدور و مسخ شده و مفلوک ضد دینی

مرد میدان 1400/6/25 -14:02

چرا اراجیف میبافی و بنام رهبری تموم میکنی خاین. این حقه ها قدیمی شده برو زالو صفت.

حسن 1400/6/25 -14:03

تو تابلوعه که از آلبانی هستی اسمتو گذاشتی فدایی رهبر !! خداییش چی میزنید

حامد 1400/6/25 -14:04

خواهر مادرتو واسه نكاح بفرس فدايي جان.منم موخام بمن بده بخدا گناه دارم همش گلنار دستمه با اين گرونيا

متين 1400/6/25 -17:06

حالا اين فدايي يک حرفي زد , نبايد مسئله ناموسش رو وسط بکشيم و بي احترامي کنيم هر جور توهين خواستيد بکنيد ولي به خانواده اش کاري نداشته باشيد

ناشناس 1400/6/25 -17:24

مغزت تا اینجا کشش داره ک بخاطر یه رنگ ب کتک و شکنجه کردن ی دختر راضی میشی،اگ اینطوره باید ب تولیدی های پوشاک بگن ک رنگ قرمز شلوار نزنن

کاربر ناشناس 1400/6/26 -07:23

ج ناشناس ازهمین گذشتنها جامعه مابه فسادکشده شدمردی بروبایک دختربدحجاب بحث کن تا تیکه تیکه ات کنه

ساچو 8 1 پاسخ 1400/6/25 -12:14

آخه شلوار قرمز ، چه اثری در ذهن یک مرد میتونه بزاره؟ فقط چشم ها ، فرقی نمیکنه مرد-زن باید حیا داشته باشد و بایک پوشش معقول.

کاربر ناشناس 4 2 پاسخ 1400/6/25 -12:11

تمام این کارها انقلاب ایران افقانستان و کارهای که اینها میکنن همش برنامه از پیش تعین شده مردم میخواستن بی دین کنن که کردن فقط یه نسل دیگه مونده هفت هشت سال دیگه

مهدی 1400/6/25 -14:00

افرین این کار فراماسونرها در انگلیس هست وقتی مردم از دین اسلام متنفر شدند این شیاطین میروند و شیاطین دیگر می ایند با خیال راحت

عال 5 0 پاسخ 1400/6/25 -12:10

دختر باحجاب شلوار قرمز کتگ میخوره خخخخخخ

جواد 30 0 پاسخ 1400/6/25 -11:42

سلام زیاد فرقی در دهه 60 ایران ما ندارد چیز تازه ای نیست طالبان شروع سال 1357 ایران است

از مردم 6 0 پاسخ 1400/6/25 -11:34

اگه بعد بمب اتم سوسک نمرد نخاله زنده است ته زباله دان تاریــــخ

اشکان 12 3 پاسخ 1400/6/25 -11:27

این حیوون صفت ها با این رفتار کثیف خودشون اسلام بدنام کردند ولی کسی که درک درستی از اسلام داشته باشه نباید رفتار و اعمال کثیف این ها به نام اسلام ببیند کجای شریعت دین پیامبر گفته هر دختر یا زنی شلوار قرمز پوشید کتک بزنید مرگ بر طلبان کثیف

امیرعلی 1400/6/25 -11:57

شما درک درستی از اسلام نداری....

کاربر ناشناس 1400/6/25 -12:14

تو که این حرفو میزنی مگه تو ایران بهتره برو میدون ونک ببین چه خبره

بسیجی عاشق رئیسی 4 23 پاسخ 1400/6/25 -11:19

کار خوبی کردن هیج چیزی خدا و امام الزمان و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حضرت زینب ناراحت و عصبانی نمیکند اندازه بی و بد حجابی است

مصطفی 1400/6/25 -12:01

همون خدا و پیغمبر بزنه تو کمرت از کجا فهمیدی اونا رو عصبانی می کنه جیره خور

کارمند 1400/6/25 -14:21

با این حرکت اخوان طالب قلب نورانی امام زمان شاد شد

ناشناس 6 2 پاسخ 1400/6/25 -11:14

این شلاقی است که طالبان برپیکر اسلام می زند ترویج خشونت ونماینده اسلام افراطی است حقوق انسان بخصوص زنان محترم است واعمال ورفتاراین گروه تندور نابخشودنی است.

حسین 6 9 پاسخ 1400/6/25 -11:08

نه اون طالبان میفهمه داره چیکار میکنه نه زن ها دختر های بد حجاب ایرانی هر دوگروه در گمراهی آشکارند.

ستارخان 1400/6/25 -12:00

درود به شرفت.جان مطلب گفتی.

متعجب 2 11 پاسخ 1400/6/25 -11:02

سلام دوستان . این فیلم مال سال 1395 می باشد. خیلی جالب توی فضای مجازی پر شده از فیلمهای سالهای قبل که دارن همه رو به طالبان 1400 وصل میکنند. تا حالا با خودتون فکر کردید که همون شبکه هایی که دارن شب و روز بر علیه ج.ا.ا و چین و روسیه و... تبلیغ میکنن الان دارن برعلیه طالبان تبلیغ میکنن؟؟!!

کاربر ناشناس 11 0 پاسخ 1400/6/25 -10:59

تعجوب نکنیداوایل‌انقلاب‌مااین‌راداشتیم

حسین 8 1 پاسخ 1400/6/25 -10:35

رفتار طالبان برای همه دنیا غیر قابل فهم و دور از ذهن بنظر میاد ولی این خبرها برای ما چندان غیر منتظره و ناآشنا نیست بنابراین تعجب نمیکنیم .

عال 17 3 پاسخ 1400/6/25 -10:33

از مسلمان بودنم‌خجالت میکشم

فسثقف 1400/6/25 -10:54

تو خجالت نکش

فاروق 1400/6/25 -21:27

خجالت نکش! چونکه تو حقیقتاً مسلمان نیستی بلکه تنها نام مسلمان را یدک میکشی. به درون خودت مراجعه کن و خودت را واکاوی کن... مسلمانی به اسم و رسم نیست، به اعتقاد و التزام عقلی و عملیست به دیانت اسلام. مسلمانی، تسلیم بودن در برابر اوامر الهی است...

میرزا 1400/6/25 -23:15

خب.این تسلیم بودن را چه گروه یا شخصی تحلیل میکنه؟

ناشناس 14 1 پاسخ 1400/6/25 -10:33

نیما و سعید نازنین و شهروند دقیقا یک نفرن چون نحوه نگارششونم عین همه.اگر کار طالبانو درست میدونی خوب چرا اینجا موندی برو افغانستان و با اسلام ناب طالبانی تطهیر شو. من نمیگم بی حجابی خوبه ولی ایا با این روش این دختر از اسلام متنفر نمیشه؟؟ اسلام دین محبت و عطوفت است با این روشهای وحشیانه چهره اسلامو دارن نابود میکنن

کاربر ناشناس 1400/6/26 -07:18

ناشتاس بقیه هم یکنفرندچون خلاف بقیه مینویندکلا

دخترایرونی 6 28 پاسخ 1400/6/25 -10:33

کارخوبی میکنن،چنان بایدبزنن تاجانشون دربیاد

مردم 1400/6/25 -12:03

بخاطر مسخره بازی اینها رو مینویسی، اما نمیدونی مغزهای یخ زده طالبانی فکر میکنه تو اینکار رو تایید میکنی...

دخترولنگار 7 23 پاسخ 1400/6/25 -10:32

اخ این دخترای ایرانی روهم بدن دست مردها اینطورشلاق بزنن درودبرغیرت طالبانی

محمد 17 4 پاسخ 1400/6/25 -10:29

حتی حیوون هم ای کار نمینکه همیشه به زنان ظلم شده

مردایرانی 7 15 پاسخ 1400/6/25 -10:29

ای خدا،یعنی پیدامیشن همچی مردهایی که یک عده دخترولنگاروپسر بی غیرت اینطوری شلاق بزنن،درود به شرفتون طالبان

آ 11 4 پاسخ 1400/6/25 -10:28

درسته‌شلوارقرمز‌باقلب‌سیاه‌‌ومغزکوچک‌زنگ‌زده‌جورنیست.

کاربر ناشناس 17 3 پاسخ 1400/6/25 -10:14

فقط شلوار قرمز اون دختر خلاف حکم اسلام هست دست زدن به دختر نامحرم و گرفتن بدنش با پارچه خلاف نیست؟! خدا لعنت کند اونهایی که به اسم اسلام به مردم مخصوصا زنان ظلم میکنند.اگر رنگ شاد بده پس مسلمانان مالزی لابد همه می رن جهنم!!!

سجاد 14 4 پاسخ 1400/6/25 -10:07

بعضیا تو کامنتا چه مزخرف مینویسن ک این حرکت باید تو ایران انجام بشه نمیدونم اون یکی تو محل ما ساپورت میشه بابا یکم خجالت بکشین به کسی چه مربوطه کی چی بپوشه شما اگه راست میگین مگه مجبوری نگاه کنی کی چی پوشیده شما نگاه نکن ک به گناه بیفتی

صابر 1400/6/25 -11:08

کاملا موافقم بعضی ها ذهنشون مریضه هیچ کاری هم نمیشه کرد

سعید 1400/6/25 -11:34

اخه مشنگ خان این چه استدلالی هست ؟ هر کی هر کار غلطی خواست بکنه بعد بگه به تو چه نگاه نکن ؟ با این استدلال دزد هم که دزدی میکنه به توچه تو دزدی نکن .

امین 1400/6/25 -11:56

به سعید .اگه خواهر مادر خودتم باشه حاضری بخاطر شلوار رنگی پوشیدن جلو همه شلاغ بزنن پس مشنگ تویی ن اون بنده خدا که درست نوشته بجای اینکه فقط چیزی تایپ کرده باشی یکم شغورت رو ببر بالا

کاربر ناشناس 1400/6/26 -07:15

جواب امین،توخودت بدت نمیادانگارازالان جامعه ما،دختراراحت زیردستتن،چرامزاحمت واست ایجادبشه،اها یادم نبود مردها بشینن خونه چشمشونم ببندن دخترا بامانتوجلوبازبرن بیرون گردش

... 10 3 پاسخ 1400/6/25 -10:03

انشالا دخترای همونایی که این دختر بچه رو گرفتند و میزنن،بدون شلوار بیان تو جامعه،

ایوب صفایی 11 1 پاسخ 1400/6/25 -09:52

لطفا صدا سیمای میلی این گروه ضاله را تطهیر نکند این دختر تا هفت جدو ابادش دیگه با اسلام خوب نمیشه حداقل سواد که دارین ببینین اهل بیت به چه شکل اسلام و ترویج کردن .

علیرضا 1400/6/25 -11:26

شکلش رو شما بگو ما فقط چیزی که یادمونه جنگهایی هست که برای ترویج اسلام بوده اگه شما چیز دیگه ای یادته بگو تاریخ اسلام و تاریخ طبری رو بخون نحوه ترویج کاملا مشخصه بخصوص نحوه اسلام اوردن ایرانیها

قربانی 1 3 پاسخ 1400/6/25 -09:38

***من درست متوجه نشدم. طالبان یعنی استقلالیه؟ خب چرا کتک. هر فردی عاشق تیمیه!!!!

بیسواد 10 1 پاسخ 1400/6/25 -09:29

ازمیوه ها فقط توتی رسیده کیهان میگفت این طالبان دیگر تفکر قبل را ندارد سختگیری تو هر کاری نتیجه عکس میدهدطبق آمار رابطه نامشروع تو شهرهای مذهبی چند برابر دیگر شهرهاست

ح آ 4 15 پاسخ 1400/6/25 -09:28

درود بر طالبان امیدوارم تا آخر همینجوری باشن والا مثل ایران بی بند و بار میشن

شبنم 15 4 پاسخ 1400/6/25 -09:13

الان يکسري مغز نخودي عقب افتاده ذهني ميگن کار طالبان درسته!!!

1400/6/26 -07:48

به شبنمِ بابا: طالبان کارش درسته. شبنم مخش تاب داره.

عال 12 2 پاسخ 1400/6/25 -09:05

دین اسلام بخاطر این کارها هست که مردم دنیا متنفر میشه کجای قران نوشته لباس قرمز گناه ست دیگه ادم از همه چیز ه مسلمانها بدش میاد

نیما 15 39 پاسخ 1400/6/25 -08:48

کاش داخل ایران هم همچین قوانینی وضع میشد بعضی زنها وخترا دیگه شورشو دراوردن خجالت هم نمیکشن.

،،، 1400/6/25 -09:13

تو انسان باش ،انسان

رضا 1400/6/25 -09:47

به نیما : یعنی مردم امارات ، قطر ، عمان ، مالزی که با رعایت قوانین اسلامی در رفاه کامل زندگی می کنند مسلمان نیستند و فقط وحوشی مانند طالبان ، القاعده ، داعش و بخصوص تو مسلمان هستید .

رضا 1400/6/25 -09:51

انشاالله روزی خواهر و زن و مادرت باشه

کاربر ناشناس 1400/6/25 -10:30

احسنت،کسانی که منفی زدن،بدشون نمیادتوکوچه خیابون لذت ببرن ازدخترای ولنگاروالا چه دلیلی داره مخالفند

حسین 1400/6/25 -10:36

جواب رضا به جای جواب دادن به پست های مردم برو ببین ناموست الان کجا و با کیه

saeed 13 35 پاسخ 1400/6/25 -08:45

واقعا اینا برای دخترای بیشعور و بیحجاب ایران خیلی عالیه تا شعور یاد بگیرن دختره میاد تو کوچه یه ساپورت تنگ ناجوری میپوشه اینگار خونه خالشه

کاربر ناشناس 1400/6/25 -10:30

احسنت،درودبه شرفت

1400/6/26 -07:51

این کار طالبان جنبۀ تربیتی داره، کاری که پدر و مادر اون دختر از عهده انجام آن که همانا تربیت درست فرزند هست، بر نیامدند.

نازنین 10 21 پاسخ 1400/6/25 -08:44

نمیدونم چی بگم اگه بگم بیان ایران زنهای اینجارو ادب کنن یع عده چرند بارمون میکنن اگرنگم از پهلوی ما درمیزنه پس لال باشیم بهتره

کاربر ناشناس 1400/6/25 -10:27

ج حق باشماست زودتراززنهای ایرانی بعضی مردهای بی غیرت ایرانی اعتراض میکنن ،چرا چون لذت بردنشون ازناموس مردم کم میشه،

ناشناس 21 1 پاسخ 1400/6/25 -08:38

حجاب وسیله خوبی برای شلاق زدن است هم بر اعتقاد مردم هم بر بدن مسلمان هم برای پوشاندن اختلاس و بی کفایتی مسئولان

علیرضا 22 4 پاسخ 1400/6/25 -08:27

ایول اینا دقیقا مثل ما شروع کردن این اول یه نظام اسلامی هست خیلی خوب شروع کردید همین فرمون برید جلو انشاله اسلام اصلی رو تو کشورهای منطقه حکمفرما میکنیم فقط خدایی به اندازه ای بخورید که مردم هم مثل مردم ما گرسنه نمونن وگرنه براتون داستان میشه راستی الان دوتا امیرالمومنین تو دوتا کشور که هردو داعیه نمایندگی خدا دارن چجوری امکان پذیره ؟ هردوهم مسلمان هردو نماز میخونن و...

کاربر ناشناس 1400/6/26 -07:49

طالبای بد بخت روزگار بااین کارهای کثیف خودتان را تزد مردم جهان منفور نکنید چون همه انسان ها یک جور فکر نمی کنند برید به اقتصاد کشورتان فکر کنید

شهروند 8 30 پاسخ 1400/6/25 -07:54

درس عبرت واس دخترای ولنگارایرانی

مراد 1400/6/25 -09:52

پاسخ به شهروند : از در س هایی که خواندی بجای کسب معرفت فقط به حماقت کامل رسیدی

رضا 1400/6/25 -09:53

خواهر و مادر خودت را بپا که صیغه عراقی نشن

کاربر ناشناس 1400/6/25 -10:24

ج رصا مال خودت که صیغه توخودایران هستن نیازی ندارن برن عراق

حسین 1400/6/25 -10:34

جواب رضا . صیغه عراقی بودن هزار شرافت داره تا رقاصه غربی ها بشه

علیرضا 1400/6/25 -11:22

جواب به حسین داداش بدو عراقیا گرسنه ان بدو برای خودت و نوامیست شرافت جمع کن ما ایرانیهای اصیل نه صیغه عراقی جماعت میشیم ( مثل اونی که دوست داشت و سفارش کرد ) نه رقاصه غربی هستیم ما اصیلیم متاسفانه معنی این کلمه رو نمیفهمی

حسین 1400/6/25 -13:21

جواب علیرضا. کلمه اصیل مخصوص آدم های خودپسند ,خوشیفته ,خودبین و نژادپرست میباشد علیرضا نژاد پرست تو دین ما نژادپرستی جایی ندارد . آن قدر هم غیرت دارم که خودم که سهله حتی برای ناموس شما نیز حاضرم جانم رو فدا کنم که به آنها تعارض نشه ولی چه کنم خود شماهم اینهمه ایثار در برابر کفر و تکفیر رو با یه چشم دیگه میبینید.

ساچو 1400/6/25 -23:18

بسسسسسسسه دیگه.ناموس آدم حرمت داره.هرچی دلتون میخواد تایپ میکنید

کیا 1400/6/25 -23:49

دهنتو ببند بیشرف نفهم

1400/6/26 -07:58

به کیا (سیرابی): تو دیگه لازم نکرده صفات خودتو (بی شرفی و نفهمی) به دیگران نسبت بدی. تو اگر شخم زنی در ...خودتو شخم بزن.

کاربر ناشناس 8 27 پاسخ 1400/6/25 -07:53

بیان ایران شلوارقرمزکوتاه مانتوجلوباز،،،،