جانشین فرمانده سپاه: سر منشأ علم کوانتوم هستیم، ولی نمی‌توانیم اعلام کنیم/ ویدئو


2 مهر 1400 - 11:49
614d88d98a61d_2021-09-24_11-44
سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب یکم مهرماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما گفت: سر منشأ علم کوانتوم هستیم، ولی نمی‌توانیم اعلام کنیم.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب یکم مهرماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما گفت: سر منشأ علم کوانتوم هستیم، ولی نمی‌توانیم اعلام کنیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

2 مهر 1400 - 11:49

66

نظرات 150
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رضا محمدی 1 0 پاسخ 1400/7/30 -14:33

فعلا بخندید سر این حرف...، میبینمتون وقتی که ایران رو سر منشا نیروی پلاسما دیدید و وقتی پرنده هایی که با این نیرو کار خواهد کرد رو دیدید، اون موقع من به شما میخندم. نیروی پلاسما داخل علم کوانتوم تعریف میشه... اون موقع قیافه های آدم های خود کوچک بین دیدنی هست.

آلن 6 1 پاسخ 1400/7/3 -11:39

شما به صحبتهای ایشان و صحبت های سردار سلامی توجه کنید و کاملا متوجه می شوید ایران هیچوقت در مسیر توسعه و مدرنیته قرار نخواهد گرفت.

تقی 0 1 پاسخ 1400/7/3 -11:35

من حدس میزنم که سردار فدوی این ادعا را که مسلمین خیلی پیش از دانشمندان معاصر به مبانی فیزیک کوانتم دست یافته اند، تحت تأثیر تألیفات محمد حاج یوسف بوده اند که چنان مطلبی را بیان کردند و از خودشان چنین چیزی را ساخته و پرداخته نکرده اند... محمد حاج یوسف کیست؟ محمد حاج یوسف یک نویسنده و محقق در حوزه های فیزیک، کیهان شناسی، فلسفه و اندیشه اسلامیست. او مطالعۀ فیزیک را در دانشگاه آلپو آغاز و در ادامه، رتبۀ کارشناسی ارشدش را در رشته فیزیک از دانشگاه کمبریج در سال 1992 دریافت کرد. در حال حاضر محمد حاج یوسف یک استاد فیزیک در دانشگاه امارات متحدۀ عربیست...

مهرداد سربندی 2 1 پاسخ 1400/7/3 -10:08

حق دارید نتوانید اعلام کنید. چون ممکنه دانشمندان کوانتومی تان هم مثل کامبیز گلشنی باشند و کوانتومتون هم مثل دستگاه ویروس یابتان باشه.

1 2 پاسخ 1400/7/3 -10:08

تیتر مقاله غلط انداز و شیطنت آمیزه. فیلم را ببینید، بعد نظر دهید.

1400/7/3 -10:33

البته منظور من این نیست که آنچه که سردار فدوی ادعا میکنند، لزوماً مقرون به صحت بوده و بحثی بر آن وارد نیست.

به تنها کسی که بدوم اسم پیام می گذارد 1400/7/3 -13:13

تو چطور بی نام مطلب میزاری؟ شلوغ با ما هم آره؟

ناشناس 1 6 پاسخ 1400/7/3 -09:45

اگر علم در ثریا باشد مردانی از پارس به آن دست خواهند یافت .من به این افراد افتخار میکنم.به ایرانی بودن خودم میبالم. خودباخته های شرب خمر خور.شماها خیلی وقته زندگیتون ب کثافت کشیده شده با مد گرایی شخصیت کاذب برای خودتون درست نکنید موقتیه. برید پی کسب علم و تقوا.بوی گند کثافت کاریتون جامعه رو ب تعفن کشیده.برید یکم انسان باشید مدم یروزی دمده میشه .قشر چندش آور جامعه.جمع کنید از ایران برید

الیاس 3 1 پاسخ 1400/7/3 -09:25

از خبر فوری می خواهیم که اگر هم از کشفیات این دانشمندانی که استنفورد ، ام ای تی حسرت داشتن آنهارا را دارند ، منتشر میکنی از چاپ عکس آنها خودداری کن تا مردم ایران که شب را گرسنه سر بربالش می گذارند حداقل خوابهای وحشتناک نبینند .

رضا 0 1 پاسخ 1400/7/3 -09:23

کوانتم نگفت بنده خدا گفت کوووو انتم!

موش موشی 3 1 پاسخ 1400/7/3 -09:18

شما قیمت تخم مرغ رو اگه تونستی ثابت نگه داری کوانتوم هم باور داریم خخخخ

مهدی 1 5 پاسخ 1400/7/3 -09:05

قرارنیست که هر کسی حقارت شخصیتی خودش رو اینجا بروز بدهالحم لله جوانان ما در بحث علم کوانتوم که نخبه های علم فیزیک این کشور هستن در دنیا سر آمدن ودر بعضی از شاخه های فیزیک و کوانتوم در دنیا حرف برا گفتن دارن الحمد لله در این چند مدت کشفیاتی هم حاصل شده این باعث خرسندی و غرور ملی ما باید باشه نه خود حقیر بینی

ایرانی 7 2 پاسخ 1400/7/3 -08:52

یاد دستگاه کرونایاب اختراعی افتادم!!

پارسافر 7 2 پاسخ 1400/7/3 -08:48

برو اسدالله ،قیافه شما به این چیزها نمی خوره،مردم چی فرض کردید

سید اصغر 9 2 پاسخ 1400/7/3 -08:38

دروغ وادعای پوچ رییس کل تان که میخواست واکسن به آمریکا صادر کند هنوز در اذهان پاک نشده و حالا نوبت چاخان شما شد ،هیچ فکر کردید ممالکی چون ژاپن که بسیار پیشرفته هستند کمتر ادعا دارند.

نیما 3 6 پاسخ 1400/7/3 -08:20

دمتون گرم . کاش این غرب زده ها کمی بفهمن

آلن 11 2 پاسخ 1400/7/3 -07:15

مستعان رو هم با علم کوانتوم ساخته بودن

احسان 9 1 پاسخ 1400/7/3 -07:12

این عقل شما دارید؟؟!!! سرمنشأ علم کوانتوم هستیم و اعلام نمی کنیم ،پس اینکه گفتی اعلام نبود؟!!!!!!

سید حسن 12 1 پاسخ 1400/7/3 -07:05

اگر بجای درجه سرداری بیلی بشما درس و مشق یاد می دادن و سواد خودتان را کمی بالاتر میبردید هر کسی و ناکس وحتی نیروهای زیردستان برایتان چاخان نمی کردن .

موشک انداز 8 1 پاسخ 1400/7/3 -05:52

حتما این علم شما مثل کرونا یاب بشقابی تون واقعا عملیاتی هستش بابا انیشتین دروغ که حناق نیست

امیررضا مرادی 10 1 پاسخ 1400/7/3 -05:04

تن ساقی سلامت / دلار امریکا داره جولان میده و کشور ملت نابود میکنه این از کوانتوم میگه

حسین 11 1 پاسخ 1400/7/3 -03:13

دولتمردان و مسئولین ما در کل سرمنشا افکار و سخنان شعار گونه و سرمنشا همه علوم روز دنیا هستند اینم ااز وضعیت جامعه امروز ما،

فرشاد 7 0 پاسخ 1400/7/3 -01:29

اگه اینطوره پس چراهرشب نون وتخم مرغ میخوریم این کوانتوم قرارنیست اون دنیابرای ماخاصیت داشته باشه

سینا 1400/7/3 -08:43

تخم مرغ !!!؛؛ پس یعنی وضع مالی نسبتا بدی نداری چون اگر در طی شبانه روز فقط نان ، پنیر و تخم مرغ بخوری در یک خانواده ۴ نفره هزینه آن می شود یک ملیون دویست هزار تومان .

متفاوت 1400/7/3 -21:09

مشکل از خودته . شما هم علم کوانتوم بیاموز تا هرشب بجای تخم مرغ چلوکباب با نوشابه بخوری.

حاج حمید 2 0 پاسخ 1400/7/3 -01:27

سردار عزیز موفق و پیروز باشید ولی توروخدا، جان امام حسین، تورو قسم به احترام امام رضا بعداز علم کوانتوم لطفاً کمی هم بفکر گرونی هر روزه باشید یا فکری به حال اختلاس های هر روز رانت خوار یهای آقایان و خانواده هاشون یا گرونیهای افسارگسیخته رهن واجاره مسکن گرونی تخم مرغ و خدا شاهده هیچکدوم از مردم مخالف پیشرفتم نیستند ولی وقتی اول اول این مشکلات که راه حل ساده هم داره حل بشه...... ولی خیلی عجیبه که هیچکدوم از مسولان اصلا هیچ کاری به این مشکلات مردم ندارن و هیچگونه نظارتی هم در کار نیست که نیست..... . خدایا.

رضا 1400/7/3 -08:53

به حاج حمید : تو از یکی که خود مقصر این وضعیت است می خواهی بفکر مردم ایران باشد . این جماعت فقط بفکر منافع خودشان هستند و بیشتر بفکر رفاه اسد ، شیخ نصرالله، حشد الشعبی ، حوثی ها وامثالهم هستند تا هموطنان فلاکت زده خود .

خودم 8 0 پاسخ 1400/7/3 -00:53

اگر کوانتوم درچین باشد مردانی ازسپاه آن را درازایچند صد نفتکش نفت وارد میکنند وبا آن مستعان 110 میسازند

مری 17 0 پاسخ 1400/7/2 -23:41

اگه ما واقعا تو این چیزا اولیم تو اقتصاد و ارزش پول ملی و ارزش پاسپورت وووچرا جزع کشورهای عقب مانده دنیا هستیم ما فقط بلدیم پوز بدیم اصلا عمل بلد نیستیم تو این ده سال ه مد شده ما چنانیم چونانیم اما نمیدونم چرا هیچی نیستیم

علیرضا 18 0 پاسخ 1400/7/2 -23:40

انیشتین جز پرسنل سپاه بود مگه؟؟؟

ناشناس 107 19 پاسخ 1400/7/2 -22:52

سردار در آن روز که سپاه عین الاسد را ترکند. خیلی از کدخدا دوستان در دفتر شان شلوارشان را خیس کرده اند. و منافقین هم نیم سکته خایینین هم ناراحت ملت ایران هم شاد و شاد زند باد سپاه وارتش بسیج مقاومت مرده باد کور دلان ...

احسان 1400/7/3 -08:51

اعدادمثبت این کامنت غیر معقوله ،خبر فوری ،،مورد حمله سایبری واقع شدید

آریایی 1400/7/3 -09:01

آخه نگفتی کدام کدخدا ؟؟؟؟ کدخدا ترامپ یا ارباب پوتین ؟؟؟؟؟

mohsen 1400/7/4 -11:53

واقعا چرا اعداد مثبت این نظر این همه زیاده

یکی از مردم 21 1 پاسخ 1400/7/2 -21:54

اول به اون دوتا در قابلمه دست کم دوتا سیم وصل کن ببینیم یه کم شبیه وسایل برقی شده!!! بعد هم اون چند میلیاردی که برای تولید واکسن گرفتید رو بگید چی کار کردید که واکسن برای یه میلیون هم تولید نشد؟! راستی چندتاشو برای مردم فقیر و مظلوم آمریکا فرستادید؟!!!

لطفا گوسفند نباشید 24 1 پاسخ 1400/7/2 -21:27

چی بگم؟ اگر ذره ای از علم کوانتوم اطلاع داشتی این ملتو اسکول نمی کردی مرد حسابی دروغ هم حدی داره مثلا جانشین یه سازمان عریض و طویلی.

امین 32 12 پاسخ 1400/7/2 -21:19

چرا اینقدر برای فرنگی ها غش می کنید خدای ناکرده نسبت سببی یا نسبی پیدا کردید

به امین عزیز 1400/7/2 -22:16

پسرم مودب باش ، من تو رو اینطوری بزرگ نکردم که به هرکی جور دیگه ای فکر میکنه فحش و ناسزا بگی پسرم،

علی 23 1 پاسخ 1400/7/2 -21:09

جناب سردار، نظریه کیک کشمشی از شماست یا تامسون؟؟؟!!!

ملت خوزس ت ان ی 147 17 پاسخ 1400/7/2 -21:09

سردار همه ای این حرفها را فرمودید ؛در عین ال اسد همه ای دنیای عالم دیده اند چشم دشمنان این مملکت کور چشم نوکران غرب پرست کدخدا پرست در بیاد. بر افول ارباب کدخدا فاتحه ...

خلیل 1400/7/2 -23:10

امان از لشکر سایبری که خودشان را جای مردم عادی غالب میکنن

تقی 1400/7/3 -07:07

اعداد نشان میده که مردم عادی نیستند و یک عده نیروی سایر هستند.

امام زمان 17 0 پاسخ 1400/7/2 -21:08

از دالتون و بور و رادرفورد تا شرودینگر همه انگشت به دهن موندن!!!!!

مهندس مکانیک 24 17 پاسخ 1400/7/2 -21:02

از سپاه عزیز همه چیز بر میاد چون امریکاراترکوند

هفت لنگ بختیاری 26 16 پاسخ 1400/7/2 -20:59

سپاه قدرتمند ایران در این سالها نشان داده که توان وقدرت های زیادی داره از نشاندن اسکن ایگل ،ار کیو صدوهفتاد وموشک های نقطه زن و پهپادها و...

هفت لنگ بختیاری 11 6 پاسخ 1400/7/2 -20:59

سپاه قدرتمند ایران در این سالها نشان داده که توان وقدرت های زیادی داره از نشاندن اسکن ایگل ،ار کیو صدوهفتاد وموشک های نقطه زن و پهپادها و...

ی 18 2 پاسخ 1400/7/2 -20:58

ایشان فرمانده نیروی دریایی بودند و همش رو آب بودند و سراب می‌دیدند، دست خودش نیست، اجازه بدهید ایشان کمی خوداظهاری کند ، شاید در آینده معاون کوانتومی رئیس جمهور شد‌ و به همراه محسن رضایی، اقتصاد کوانتومی و یا کوانتوم اقتصادی را راه اندازی کردند، و مردم را از این بدبختی اقتصادی نجات دادند. باور کن راست میگم.

شهاب 7 14 پاسخ 1400/7/2 -20:36

بیشترین خدمت در جنگ را نیروی هوایی ارتش انجام داد ولی متاسفانه در حال حاضر فرماندهانی در راس این نیرو هستند که آبروی شهید ستاری و بابایی و اردستانی را برده اند به نظر من فرمانده جدید نیروی هوایی میبایست تمامی معاونتها و فرمانده هانش را عوض نماید و از نیروهای جوان و زبده شجاع و کارآمد استفاده نماید و بقیه را که چندین سال از بازنشستگی آنها میگذرد و باعث در جا زدن نیروی هوایی ارتش میشوند بازنشسته نمایند خصوصا در بعد آماد وپشتیبانی . زنده و سرافراز باد نیروی هوایی ارتش

اتوبوس احمق ها 16 1 پاسخ 1400/7/2 -20:27

سردار شما تو هر عرصه ای که وارد شدید به موفقیت کامل رسیدید البته از در عقب

آ 2 16 پاسخ 1400/7/2 -20:23

به‌سایت‌خبرفوری:آیاکامنتهارا‌انتخاب‌میکنید؟چرا‌۸۰درصد‌البانیه؟

به آ 1400/7/2 -20:39

باید به حال شما تاسف خورد و به مریم ج…رجوی کثافت تبریک گفت که ۸۰درصد ملت ایران آلبانی نشین شدند و توی معلوم الحال ایرانی.مشکل این مملکت امثال توی دگم و بی سواد هستند که اجازه نظردادن به مردم هم نمیدهید اخه احمق مجاهدین لجن منفورترین گروه نزد ملت هستند چرا تا کم میارید و جوابی ندارید همه را آلبانی نشین خطاب میکنید. میخواهید مطمئن بشید یک نظرسنجی همین خبرفوری بذاره ببین مجاهدین خلق و شما احمق ها در یک رده و منفورترین ها هستید.

محسن 1400/7/2 -21:11

جوابتا در انتخابات اخیر باید گرفته باشی!! نگرفتی؟؟

ساچو 1400/7/2 -21:33

به: به ا خیلی شیک ومجلسی گفتی.

شکو 9 1 پاسخ 1400/7/2 -20:11

اگه یه روانشناس چهره ایشون رو ببینه میفهمه مکث هاش نشانه تایید گرفتن از مجریه که متاسفانه مجری همراهی نمیکنه و سردار ناچار سعی در منبع سازی برای حرفش میشه که باز هم اثر نمیکنه در نهایت سعی میکنه بگه دستاورد ها رو قایم کردیم که بازم ثابت شده کوچکترین چیز رسانه ای میکنن تا بهره سیاسی ببرن همیشه گفتن زکات علم آموختنش هست اینجا مشخص میشه اونا از ما مسلمان تر هستن خداوند به کسی کمک میکنه که دنبال پیشرفت بشر باشه که می‌بینیم در عمل خدا همراه ماست یا اونا

ساچو 9 0 پاسخ 1400/7/2 -20:07

باورش خیلی سخته.اگر ۱/هزارم درصد راست بگه..........یعنی چی؟؟؟؟؟!!!!!!!!

عوام 11 1 پاسخ 1400/7/2 -19:58

سردار بروز ندین چشمتون میکنند حسود و بخیل و دشمن تا دلت بخواد داریم مثل همون کرونا یاب سر قابلمه دیدید جشموم زدن یا زمان احمدی نژاد دختر بچه تو زیرزمین خونشون تو قابلمه کار هسته ایی میکرد که این یکیش واقعی بود البته اشپزخانه و تولید شیشه و اقای احمدی نژاد امتحان کرد جنسش عالی دراومد پس لطفا اعلام نکنید

پزشک سهمیه ای 9 0 پاسخ 1400/7/2 -19:38

شرودینگز کی بود ناقلا

خدا 10 0 پاسخ 1400/7/2 -19:37

معجزات تل اصل این است

نسل سوخته 16 2 پاسخ 1400/7/2 -19:35

عیندکاسه کرونا یاب درضمن ۹۰درصد پروژه ها را کشیدین بالا

کاربر ناشناس 1400/7/2 -19:45

نسل سوخته توهم عرضه داشته باشی درست میکردی

گمنان 80 15 پاسخ 1400/7/2 -19:13

منافقین داخلی وبیرونی وکدخدا دوستان یک جایشان می سوزد . بقول شهید بهشتی می پفت از این عصبانیت بمیرید اینجا هم به منافقین می گو یم از ع... بمیرید .وطن فروشان

خودم 1400/7/2 -19:59

نوکر چین

عوام 1400/7/2 -20:02

جونم اگه الان شهید بهستی بود یا زندان بود یا حصر عزیز دل برادر شما هم هرجا کم میارید جوابتون میشه منافق و کدخدا پرست البته کسانی که نظر میدن که واقعا نظر شخصی خودشونو میدن شما منافقی که هرچی بهت میگن رو در ظاهر قبول میکنی ولی فکر نکنم که اینقدر بیسواد باشی

یکی از مردم 1400/7/2 -21:57

اول برو خوندن نوشتن یاد بگیر بعد پای منبر بشین!!! بهشتی هم اتفاقا مزاحم شما بود!!!!!!!!!!!!

کاربر ناشناس 32 12 پاسخ 1400/7/2 -19:08

درود بر فدوی مرگ بر منافق

حبیب 1400/7/2 -20:05

درود بر هرچی مفتخوره

هی 16 5 پاسخ 1400/7/2 -19:03

تمام قبرس را زیر و رو کنی نمیتونی دوتا فرهیخته مثل سلامی و معاونش پیدا کنی من نمی‌دونم فرمانده کل قوا اینها را از کجا پیدا کرده ؟نظامی کارش نظامیه نه دخالت در تمام امور و مضحکه خاص و عام شدن.

ناشناس 1400/7/3 -10:57

تازه اینا بهترینشونه

شهرام 12 0 پاسخ 1400/7/2 -18:53

دو ساله سیستم ناجا پیامک عوارض خودرو اشتباه برام میفرسته تازه اینه همه سرور و امکانات در اختیارشون هست از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرمایید مارا مس کنید!

دوست 16 4 پاسخ 1400/7/2 -18:48

آقا یه سوال تا حالا به این موضوع فکر کردین که چرا اسم ایران در آرم سپاه نیست؟چون سپاه هیچگونه ارقی به این مرز و بوم نداره و...دیگه این 40 سال همه چیز هویدا شده دیگه

امیر 1400/7/2 -19:42

اگر سپاه نسبت به این مملکت ارق نداره پس چرا برای این مملکت و مردم عزیزش خون میده؟

یه دوست به امیر 1400/7/2 -20:01

آره خوب خون مردم رو میریزه

1400/7/2 -21:53

سپاه متعلق به فلسطین شده، دقیقا بعد از جنگ!!!

به امیر 1400/7/2 -21:59

همیشه برای هر هدفی باید تاوان داد منتش سر مانیست وقتی که کل ایران رو چپاول کردند و حق همه چیز رو از ما گرفتن و مافیای تمام ثروتهای ایران شدند!

ایران 8 1 پاسخ 1400/7/2 -18:43

شک نداریم که شما به این علم دست یافته اید و مثل فرمانده خود متوهم نیستید نمونه آشکار آن ری…به ایران و خشکسالی ایران و از بین بردن محیط زیست و وووووو است.

اگر سپاه نبود مملکت گلستان بود 23 2 پاسخ 1400/7/2 -18:20

کم چرت و پرت بگین،احمق خودتونین ،راستی چه خبر از مستعانتون خخخ

کاربر ناشناس 1400/7/2 -19:44

قربون سپاه بری

به کاربر ناشناس 1400/7/3 -12:47

شما قربونش برو که سرت تو آخورشونه

ناشناس 13 1 پاسخ 1400/7/2 -18:03

اگر فقط تو بازنشست شوی و آن پست را تحویل دهی بهترین خدمت به سپاه و ایران کردی .جوان‌گرایی در حرف است و عملی نیست .

حامد 14 15 پاسخ 1400/7/2 -17:28

جداسازی فوتون ها در علم‌کوانتوم مرز دانش این علم بسیار پیشرفته است. ایران یکی از چند کشور معدود دارنده این توانمندی است. درکش برای آلبانی نشینان سخت است.

علی 1400/7/2 -19:05

آره یکیش خورد به هواپیمای اوکراینی، اما دژمن نمیخاد قبول کنه

یکی از مردم 1400/7/2 -22:00

برو در قابلمه تو چک کن ببین کرونا داری یا نه!!!

ایرانی آباد و آزاد 19 3 پاسخ 1400/7/2 -17:24

تا کی به این حرف های مزخرف و توهمات خود می خواهید ادامه دهید ؟؟؟؟

متفاوت 4 1 پاسخ 1400/7/2 -17:19

کوانتوم چیست.شما اگر یک کتری اب را روی حرارت قراربدهید ، اب به یکباره نمیجوشد بلکه ازکمترین جز شروع به گرم شدن میکند و این کمترین جزها حرکت انتقالی گرما را به همدیگر انتقال میدهند و درنهایت باعث جوش امدن کل اب میشود واین درعمل ما ان رافیزیک مینامیم و علم به ان را ، درکوچکترین جز ان به عنوان کوانتوم شناخته میشود.شما وقتی اندیشه میکنید حرکت امواج الکترو ذهنی شما به یکباره حرکت نمیکند بلکه از کوچکترین جز ان و انگیزشی ان شروع و پس از حلاجی با اندیشه های دیگر رشد و باحرکت انتقالی دربسامد مولکولهای کمترین جز دیگر اشیا درطبیعت هماهنگ و انگیزش و حرکت ایجاد میکند،اما حرکت وگسیل انها احتیاج به شناخت اصولی حقیقی و مطلقه فرا ذهنی میخواهدو این شناخت ریز پردازه های فوق حقیقی، علم کوانتوم ذهن است.

یاحضرت کندور 17 2 پاسخ 1400/7/2 -16:27

از سردار یه سوال داشتم، این علمتون در حد مستعان هست با نه؟؟!!!!

ممد 15 1 پاسخ 1400/7/2 -16:24

سردار جان جرا شکسته نفسی می فرمایید اتفاقا این حق ماست که همه دنیا از این کشف شما آگاه شوند فقط بعضی از اصطلاحات بیگانه باید در فرهنگستان زبان فارسی چکش کاری شود مثلا به جای گربه شرودینگر از واژه خر ابن عربی و به جای ثابت پلانک از ثابت فدوی استفاده شود .نوبل فیزیک هم ازشون پس می گیریم.

ایمان 13 3 پاسخ 1400/7/2 -16:10

می گن یه نفر امتحان تجزیه و ترکیب عربی داشت ،بعد از امتحان از استادش پرسید : استاد ،امتحانم چطور بود ؟استاد در جواب گفت : تجزیه ات هی بدک نبود ولی مرده شور ترکیبتو ببره.

سردار سرلشگر خلبان 10 2 پاسخ 1400/7/2 -15:56

اههههههههممممم

کوانتومیست 18 1 پاسخ 1400/7/2 -15:54

این فرماندهان سپاه هم دنیایی دارند و عالمی خاص خود .انیشتین کجایی کجایی رفیقم کجایی کجایی.

متفاوت 7 7 پاسخ 1400/7/2 -15:43

ایشان یک چیزهایی فهمیده اند و درست هم میگوید اما علم کوانتوم تنهامختص فیزیک نظری وعملی نیست بلکه با ذهن هم میتوان ان راعملی کرد.یعنی ذهن هم دارای قدرت کوانتوم است که برخی محدود با راهکارهایی مختص هم میتوانند به ان دست یابند.واین قدرتی بالاتر از فیزیک است که همه کس ازان اطلاعی ندارد.با این علم یعنی ذهن کوانتوم میشود جنگی راه انداخت یا منطقه ای رادچارخشکسالی کرد یا.....هرکاری میتوان کرد.

سیاوش سلطان 1400/7/2 -16:56

حالت‌های کوانتومی در مغز قبل از اینکه به یک حالت فضایی یا زمانی مناسب برای پردازش عصبی برسند دچار پدیده همدوسی می‌شوند که در کتاب ابوعلی سینا به عنوان پدیده کنترل ذهندقبل از ابتلاء نام برده شده است

متفاوت 1400/7/2 -23:58

سیاوش،همه چیز اول از حالت کوانتوم شروع میشود،انهایی که متوجه این ریز پردازندگی شده اند نامش راکوانتوم گذاشته اند.خداوندانقدروسیع وگسترده است که به اندازه نیازت به توفرود می اید وبه وسع ایمانت گسترش میابد ودراخربه حق میزان میگردد و این از برکت حالتهای کوانتومی است.

شبنم 21 2 پاسخ 1400/7/2 -15:42

الان یکسری مغز نخودی فرمایشات را تایید می کنند

ث 1400/7/3 -17:46

خودت مغز نخودی هستی ولی احساس خود فرهیخته بینی میکنی!

سید حسین 26 1 پاسخ 1400/7/2 -15:38

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرمنشا تمام علوم بشری از جمله ویروس یاب مستعان و هفت نوع واکسن کورنا برکت الله و فخر الله و نورالله و ..... می باشد. احسنت بر ملت مقاوم و سرسخت ایران اجرکم عندالله

سردار پالان 1400/7/2 -17:05

تبارک الله به برادران پاسدار مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل بی کفایت شما همه حوزه مردم و اقتصاد این خاک رو بلعیدین جمع کنین این مسخره بازی ها رو

رضا 19 1 پاسخ 1400/7/2 -15:31

حاجی تبریک! توی ویکی پدیا هم ثبت کردن که سرمنشا شمایید. ایشالا کی نوبل رو دشت می کنید؟

زکریا ناراضی 1400/7/2 -15:56

نوبل را به بچه مچه ها میدهند.

رضاتو 20 1 پاسخ 1400/7/2 -15:21

جدی می‌فرمایید ،،توی سر چشمه منشأ کوانتوم هستید ،مواظب باشید دشمن در کمین است خوب کردی که اعلام نکردی و گرنه دشمن روی دست شما مشق می نوشت

ا 5 25 پاسخ 1400/7/2 -15:16

خبرفوری‌دنبال‌سوژه‌ای؟ی‌مشت‌البانی‌کامنت‌گذار‌دورخودت‌جمع‌کرده‌ای‌.

کاربر ناشناس 1400/7/2 -16:04

خودشان متاسفانه خودشان را سوژه میکنند

سیاوش سلطان 1400/7/2 -16:49

۱ واقعاً تکی ، از کجا رصد کردی ؟!!! ۸ اکانت آلبانی از دو دیوایس!!! دو تا خود سایت ، بقیه در حال بررسی ، ببینم در جامعه آماری و ارتباط با کل جامعه نتیجه چطور ارزیابی خواهد شد البته دو اکانت داخلی ، شهروند عادی ، بقیه بازی مافیا هستند ، کل شهر خبر فوری رو مافیا تسخیر کرده با بررسی نوع نگارش نظرات هم به راحتی می توان تحلیل آناری کرد که خطا خواهد داشت اما آنار دیجیتالی حتی یک بیت خطا ندارد بذار دلخوش به بهره برداری باشند ، هنوز گرم خون هستند!!!

ا 1400/7/2 -19:36

به‌سیاوش:جطور‌میشه‌‌کسی‌حرفی‌میزنه‌همین‌چندنفرنظر ‌میدن؟

رضا 15 0 پاسخ 1400/7/2 -15:14

این بابا فکر میکند کوانتوم یک خوردنی استو، چون این جماعت عادت دارند فقط بخورند از دلار تا سکه و ملک و ....،

ملول 31 3 پاسخ 1400/7/2 -15:00

عزیز . شما یه دوچرخه بساز که بتونه تو مسابقات المپیک شرکت کنه . بعدا کوانتوم پیشکشت

سلام عليكم 26 1 پاسخ 1400/7/2 -14:54

آقا راستي به آمريكا مي خواستي واكسن صادركني صادر كرديد؟

ع 25 2 پاسخ 1400/7/2 -14:53

ای خدا از دست این همه بلوف و گزافه گویی به کجا پناه ببریم.مرد حسابی ۸۰ درصد مردم زیز خط فقر هستند تو هی از تفنگ و فشنگ حرف میزنی.رفقات هم اسلحه و بمب اتم دارند ولی در دنیا هیچ گهی نیستند.

ارباب حلقه ها 25 2 پاسخ 1400/7/2 -14:42

اصولا دین و حکومت با علم سازگاری ندارد زیرا با آزمایشهای دقیق بسیاری دستورات دینی مردود هستند

محمد 1400/7/2 -15:51

عزیز بسیاری از دانشمندان آدمای دینداری بودن.حالادر مورددین برفرض حرفت درست باشه,حالا حکومت چراباعلم ناسازگارباشه شکوفاییهای علوم در دوران حکومتهای قدرتمند وبا ثبات اتفاق افتاده.اول فکر کن بعد حرف بزن

زخم کاری 1400/7/2 -17:53

این نشون میده حاکمیت کاری کرده مردم از دین فراری شدند.ولی هنوز دیر نشده تا دین ملت زخم کاری نخورده ، کاری درخور انجام دهید

متفاوت 1400/7/3 -21:22

ارباب حلقه ها،حکومتها علم رادرخدمت میگیرند و خود انها چون هدفمند هستند علم رااستخراج میکنند ،نمونه اش کشف ارشمیدس درحمام ازترس حاکم وقت . ضمنا شما میخواهید خدا را ازمایش کنید درحالی که خدا درحال ازمایش شماست؟

عالم ربانی 20 0 پاسخ 1400/7/2 -14:36

این معلوم هست چی داره ميگه!؟ابن عربی اولا ایرانی نیست دوما در وادی عرفان نظری یک مشت خالی بندی بهم بافته، کوانتومش کجا بود

اکبر منادی 1400/7/2 -15:29

از اینکه کسی هست که دروغ ها و چرت و پرت های ابن عربی را اشنا هست خوشحالم . متاسفانه ابن عربی برای بعضی ها شده قدیس .ممنون از شما

کسری 23 2 پاسخ 1400/7/2 -14:34

ای که میگی یعنی چه!!!! جمع کنید این جفنگیات وخوراک تبلیغاتی ۴۳ساله رو.

شبکه افق 24 1 پاسخ 1400/7/2 -14:28

با علم کوانتوم شما فقط بمب اتم استخراج میشه و حاج سعید طوسی و حاج محمود کریمی

عباس بوعذار 1400/7/2 -14:54

تنقیه روغن بنفشه فراموش نکنید

عال 16 1 پاسخ 1400/7/2 -14:21

هاایکه گفتی یعنی چی

ساچو 1400/7/2 -20:10

راست و دروغشو نمیدونم.یعنی سرآمد و پایه علم نوین

ممد 24 1 پاسخ 1400/7/2 -14:07

سردار جان...... مارو با این جفنگیات، یکم از اون فیزیکتو بده ملت شاید ازین فقر و بدبختی در بیان

،،،،،،،،*****،،،،، 26 1 پاسخ 1400/7/2 -14:04

بخدا بیا الان ازش بپرس معنی همین حرفهایی که زدی یعنی چی اگر تونست بگه ،

... 13 0 پاسخ 1400/7/2 -14:01

دنیای علم، مشاهده و پژوهش و فکر و اثبات است و این عقل سلیم می خواهد و البته آزادگی

داروغه ناتینگهام 17 1 پاسخ 1400/7/2 -14:00

عرض سلام خدمت سردار محترم : برادر درقابلمه کرونایاب هنوز از ذهن مردم پاک نشده. فکر می کنم هنوز ترجمه فیزیک کوانتوم و نمیدونید

حمید 16 1 پاسخ 1400/7/2 -13:57

آنقدر دروغ گفته انذ آنقدر چاپلوسی کرده اند و آنقدر بیهوده گویی کرده اند که به آن خو گرفته اند.

شاشو 29 1 پاسخ 1400/7/2 -13:40

در تأیید فرمایشات برادر پاسدار سردار سرلشگر خلبان دکتر علی فدوی عرض می کنم که ترررررررر

مش جمعه 25 1 پاسخ 1400/7/2 -13:37

سردار،دستیابی به علم کوانتومی مثل کرونا یاب مستعان ۱۱۰ هست یا نه ؟

سیاوش سلطان 5 31 پاسخ 1400/7/2 -13:21

سایت خبرفوری شده لانه زنبور ، نظرات را هم بر حسب میل خویش منتشر می کند ، بعد انتظار دارید ، فرهنگ جامعه متحول شود ، غیر مسخره کردن کاری ندارید ؟! فیزیک کوانتم و اسامی خارجی را پدران شما بزرگ کردند ، چون این مدل آموزش دیدند ، و دشمنان بهترین کتاب های دست نویس را یا به علت فقر و طمع ملت مفت خریدند یا دزدیدند وگرنه غرب ریشه علم نداشت ، تاریخ را بخوانید تا بدانید & فرمول معادله تونل زنی کوانتمی شرودینگر از کتاب خطی خوارزمی کپی شده حالا لنگ و لگد کنید مثل بچه لجباز ... حمام شیخ بهایی در اصفهان که آب خزینه‌ای آن  بدون مصرف انرژی مستقیم گرم می‌شده؛ به عبارتی سیستم گرمایی این حمام از شاهکارهای مهندسی با استفاده از قوانین فیزیک و شیمی بوده را یا نمیدانید یا می دانید و به جای اندیشه ، جوکرهای خوبی هستید و عده شما اندک و با اکانت های فیک خودزنی می کنید

ایرانی 1400/7/2 -14:05

گیرم پدر تو بود فاضل ، از فضل پدر تو را چه حاصل ؟!!! استاد گیریم حرف های شما صحیح است در حال حاظر جنابعالی و هم قطاران در زمینه علمی چه دستاوردی برای جامعه بشری داشته ای جز یک مشت دروغ و ریای کاری که نمونه عینی و مستند آن کرونا یاب مستعان ۱۱۰ بود که جهانیان را خنداند و سازندگان و مبلغین را به مضحکه گرفت.

علیرضا 1400/7/2 -14:05

جناب سیاوش خان سلطان کسی هیچوقت به خودش جرات نمیده امثال خوارزمی و شیخ بهایی و مولانا و ... رو مسخره کنه ولی وقتی این چنین جفنگیاتی از دهان کسی که حتی بلد نیست یه خط مقاله رو درست و درمون بخونه و کاری جز حرف مفت زده بلد نیست میشنوه قطعا بابت مسخره کردن رو باز میکنه

رامین 1400/7/2 -14:33

زر نزن سید

سیاوش سلطان 1400/7/2 -16:39

جواب پاسخ ها ، هیچی نیستید ، پس چرا ادعای فضل می ‌کنید با جفنگیات ، اربابتون اسقاطیل کیش و مات و آچمز شده ، شما دارید خودزنی می کنید ، که جبران مافات کنید ، باشه هیچ چی نیستید اگر بودید متوجه کنترل استاتیک لایک و دسی لایک و سانسور نظرها می شدید ، اکانت فیک که به آن ها اکانت سمی می گویم اثر معکوس دارد ، هر چی بیشتر ، اقتدار ایران بیشتر ، شاه شما فراری شد مثل عنی فراری ، اوبی زیسیونم دنبال قدرت ، حالا همتون اونوری بازی کنید ، ببینم کجا رو می گیرید ، مدیران فاسد باعث شدند نگار معظم شیرازی با خوانندن یک آهنگ شهره صولتی بهایی به ترکیه و بعد ان کانادا برود و با رادیو فردا مصاحبه کند ، این نهایت استراتژی شماست ، مصی ببعی و نگار عوضی ، اگر ایرانی چیزی نیست چرا اربابتون با کمک شما وطن فروشان دانشمندان هسته ای را می زنند ... دم خروس زده بیرون بدجور ، دوران بزن و در رو تمام شد ، حالا بازم بنالید

مستحق 1400/7/2 -16:41

داداش از کجا معلوم تمام این کامت نویسها استخدام خود خبر فوری نباشن، والا همه کامنتها که شبیه همدیگر ن.معلوم چند نفر دارن همیشه مینویسند .

ع 17 1 پاسخ 1400/7/2 -13:20

درسته.ماننددیش ضدکرونا.

22 2 پاسخ 1400/7/2 -13:01

من تایید میکنم که شرودینگر، اینشتین، پلانک، هایزنبرگ، همه و همه ایرانی بودن

... 1400/7/2 -13:03

نه تنها ایرانی بلکه درجه دار سپاه و سرباز جان بر کف ولایت بودند

امیر فرهادی 17 5 پاسخ 1400/7/2 -12:59

مردم این حرف ها را باور نکنید بنده خودم در یکی از بهترین رشته های مهندسی در دانشگاه تهران کارشناسی ارشد گرفته ام و جز نوابغ بوده ام .اصولا برای کشور ما امکان اینکه بتوانیم با دانشمندان کشورهای پیشرفته رقابت کنیم وجود ندارد .تا الان در هیچ رشته علمی ما نتوانستیم جایزه نوبل ببریم از صد سال پیش تا کنون عده معدودی دانشمندداشتیم که کمی مطرح بودند مانند دکتر حسابی .پروفسور رضا .و تا حدودی دکترچمران و یک عده دیگر که انها هم قابل قیاس با برترین های دنیا نیستند .تمام این حرف ها در مورد انرژی هسته ای یا واکسن یا نانو و سایر موارد همگی تبلیغی هست و ارزش علمی بالای ندارد.

فاتح 22 1 پاسخ 1400/7/2 -12:59

داستان هزار ویک شب کرونا یاب مستعان و صادرات واکسن به امریکا از خاطر شریف رعیت هنوز پاک نشده است سردار .

شهرام.ر 34 2 پاسخ 1400/7/2 -12:54

اونوقت به من میگن شهرام آبادانی لاف نزن !!! تو که خدای لافی کوکا ، دنیا رو کولت .

ناشناس 16 1 پاسخ 1400/7/2 -12:53

مطابق سخنان و گفته های مسئولان و مدیران ارشد ایران در این چهار دهه کشور ایران در همه فنون و صنایع پیشرفت های خارق العاده داشته است به گونه ای که از تمام دنیا در سبقت گرفته است! اما معلوم نیست علت این ابر چالش هایی که امروز جامعه و مردم ایران درگیر آن هستند با این همه پیشرفت و توسعه ناشی از چیست؟

گالیله 33 3 پاسخ 1400/7/2 -12:46

صد درصد درسته اصلا میگن انیشتین پاسدار سپاه قدس بوده بعنوان ماموریت تو خارج کار میکرده.اون قابلمه کرونا یاب مستعان هم از افتخارات علمی دنیاست . بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

فدوی 17 3 پاسخ 1400/7/2 -12:45

این چی میگه.ولش کنی میگه تا چند روز دیگه آدم میفرستیم مریخ

علی 23 3 پاسخ 1400/7/2 -12:45

راستی از دستگاه کرونا یاب سپاه چه خبر.... گفتن قرار صادرات به آمریکا هم بشه...

محمد 26 3 پاسخ 1400/7/2 -12:41

همان مستعان ۱۱۰ برای تمام عمرتان کافی است ، با این خالی بندی ها بجایی نخواهید رسید تمام هدف شما زر و زور تزویر است .

حسن 21 2 پاسخ 1400/7/2 -12:40

یعنی تو این مملکت کسی نیست که بتونه جلوی این اظهارات که مایه تمسخر و استهزای شدید سپاه می شه را بگیره؟؟ اینکه از مکانیک کوانتومی در سلاحهای جنگی استفاده شود یک مسئله است و اینکه شما منشا!!!!! علم کوانتوم هستید چیز دیگر.

نیوتن 35 3 پاسخ 1400/7/2 -12:30

شکسته نفسی می فرمایید اصلا همه علوم بشری از درون سپاه بیرون آمده از افلاطون بگیر تا پلانک و نیما ارکانی حامد و داروین و فروید و ......همه سپاهی بوده و هستند. ببخشد افسر توپخانه سپاه سردار شرودینگر را جا انداختم.

کاربر ناشناس 1400/7/2 -12:44

2میپسندم

کاربر ناشناس 1400/7/2 -12:45

2میپسندم عین واقعیت می فرماید سردار بزرگ

جعفر 1400/7/2 -12:52

نیما ارکانی حامد نابغه فیزیک در بچگی به همراه پدر فیزیکدانش از دست همین اقایون از ایران گریخت.

مهران 35 2 پاسخ 1400/7/2 -12:16

استاد کرسی فیزیک نظری دانشگاه هاروارد جناب آقای سردار علی فدوی . اگر قدری در مورد معادلات ماکسول و ثابت پلانگ هم صحبت کنند و باعث روشنگری بیشتری شوند خیلی ممنون میشوم