اسنپ تریپ به ابهامات مطرح‌ شده در مورد مجوز فروش بلیت هواپیما، پاسخ داد

در پی انتشار خبری مبنی بر غیرقانونی بودن فروش بلیت هواپیما در اپلیکیشن «اسنپ» و «آپ»، شرکت اسنپ‌تریپ در قالب جوابیه‌ای روند قانونی بودن فروش بلیت هواپیما را توضیح داد.

اسنپ تریپ به ابهامات مطرح‌ شده در مورد مجوز فروش بلیت هواپیما، پاسخ داد

متن جوابیه را در ادامه بخوانید:

در ابتدا باید اشاره کرد؛ اپلیکشن‌های «اسنپ» و «آپ» مستقلا فروشنده بلیت هواپیما نیستند و تنها به عنوان درگاهی برای انتقال مسافر به «اسنپ‌تریپ» عمل می‌کنند و نیازی به اخذ مجوز جداگانه برای فروش بلیت هواپیما ندارند.

شرکت آرا جهان نوين گستر اطلس تحت عنوان تجاری «اسنپ‌تریپ» با داشتن مالکیت شرکت خدمات زیارتی و مسافرتی هوایی و جهانگردی «دلیجان پرواز» طی این‌سال‌ها با مجوز بند الف در حال فعالیت بوده، که اپلیکیشن های مذکور نیز از طریق همین مجوز اقدام به فروش بلیت هواپیما می‌کنند.

همچنین در کنار این مجوز رسمی و مالکیت ۱۰۰درصدی یک آژانس‌هواپیمایی؛ درخواست خود را برای دریافت مجوز مستقل شرکت «آرا جهان نوين گستر» در سازمان هواپیمایی کشوری ثبت کرده و روند قانونی آن در جریان است، در حال حاضر موافقت اصولی با دریافت این مجوز صادر شده و در مرحله تکمیل مدارک قرار دارد. لازم به ذکر است این موافقت اصولی تا مدت زمان مشخص تعیین شده از سمت سازمان هواپیمایی کشوری معتبر است.

در آخر گفتنی است؛ ما همواره خود را در قبال اعتماد و حقوق مسافران‌مان مسئول می‌دانیم و این اطمینان را به آن‌ها می‌دهیم که می‌توانند با خیال آسوده بلیت هوایی خود را از طریق سرویس ما تهیه کنند.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها