زازع در گفت و گو با خبرفوری:

ثبات به بازار ارز و طلا بازمی گردد/تخریب دولت در شرایط فعلی سود ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت اجرایی شدن سیاست های ارزی دولت قطعا نوسانات ارزی و پولی کشور حل خواهد شد.

ثبات به بازار ارز و طلا بازمی گردد/تخریب دولت در شرایط فعلی سود ندارد

رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره آینده اقتصادی کشور با توجه به ارائه بسته ارزی و اقتصادی از سوی دولت اظهار کرد: قطعا به یقین در صورتی که بسته ارزی و اقتصادی دولت باتوجه به نکاتی از سوی رئیس جمهور مطرح شد اجرایی شود قطعا وضعیت اقتصادی کشور با تغییرات خوبی روبه رو خواهد شد.

وی با بیان اینکه منتظر اجرایی شدن بسته اقتصادی دولت هستیم تاکید کرد: آنچه در شرایط فعلی مهم و ضروری است و باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد این است که تحت تاثیر تحریم ها و شرایطی که آمریکا برای ما ایجاد کرده است قرار نگیرند.

عضو کمیسبون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شرایط امروز کشور حفظ آرامش در فضای عمومی جامعه باتوجه به مسائل اقتصادی که وجود دارد امری ضروری است که دولتمردان باید شرایط تحقق آن را فراهم گنند.

زارع خاطرنشان کرد: بدون شک با توجه به همت و تلاش دولت، مجلس و دستگاه قضایی کشورمان در جهت حل مشکلات مردم و برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی به زودی شاهد ثبات در بازار ارز و طلا در مشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آنچه طی یکماه اخیر در حوزه اقتصاد کشور به خصوص وضعیت ارز و طلا مشاهده کردیم متاسفانه از طریق برخی سودجویان و با التهاب کردن اذهان عمومی مردم شکل گرفت که قطعا باید این افراد شناسایی و در دستگاه قضایی‌ محاکمه شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: بدون شک طی روزهای آینده وضعیت اقتصادی کشور باتوجه به رویکردهای ارائه شده دولت به ثبات لازم دست پیدا خواهد کرد از این رو باید دز جهت همراهی دولت تمامی تلاش خود را به کار ببندیم چرا که التهاب کردن فضای کشور با طرح نقدهای تخریبی علیه دولت قطعا چاره کار نخواهد بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها