معاون وزیر کار: مدیران و کارکنان مهارت های ارتباطی می آموزند

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فقدان مهارت های ارتباط میان فردی در نیروی انسانی(کارگر و کارفرما) موجب بروز تنش های جدی فضای کار می شود.

معاون وزیر کار: مدیران و کارکنان مهارت های ارتباطی می آموزند

سازمان بین‌المللی کار عوامل مؤثر بر بهره‌وری را از دیدگاه وسیع‌تر از جمله عوامل زیست محیطی و جغرافیایی، عوامل تشکیلاتی و عوامل انسانی از قبیل روابط مدیریت و کارکنان، شرایط اجتماعی و روانی کار ارزیابی می کند که با توجه به این تقسیم بندی می توان دریافت، بهبود روابط میان مدیریت و کارکنان در ادارات و سازمان ها یکی از اقدامات ضروری است اما گاهی اوقات افراد مهارت های لازم برای برقراری ارتباطی مفید و موثر را ندارند.
سلیمان پاک سرشت در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: آموزش روابط میان فردی در محیط کار را در قالب مهارت های عمومی لحاظ کرده ایم تا بتوانیم گامی برای ارتقاء این مهارت در فضای کاری برداریم.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: به طورقطع نمی توان انتظار داشت افراد برای آموزش این مهارت ها در کلاس های آموزشی حضور یابند به همین دلیل برای تقویت این نوع از مهارت در نیروی انسانی باید از امکانات و ظرفیت های رسانه ها بهره کافی ببریم.
وی افزود: تفکر تیمی، همکاری و هماهنگی گروهی و شیوه درست انتقاد کردن از مهمترین بخش های آموزش مهارت های عمومی شهروندی است که اجرای آن را دنبال می کنیم و تلاش داریم در این زمینه مهارت های ضروری را در قالب بسته هایی در فضای مجازی به شهروندان ارائه دهیم.

منبع: ایرنا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها