کمپین فرزندت کجاست بررسی می کند؛

توضیحات سردبیر پایگاه خبری انصاف نیوز درباره اشتغال پسر وزیر آموزش و پرورش

درحالی که نام پسر محمد بطحایی در لیست اسامی بود که طرح ترافیک گرفتند، حالا سردبیر پایگاه خبری انصاف نیوز می گوید که سبحان بطحایی خبرنگار انصاف نیوز نیست.

توضیحات سردبیر پایگاه خبری انصاف نیوز درباره اشتغال پسر وزیر آموزش و پرورش

در حالی که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بود که پسرش شغلی ندارد اما نام او در میان اسامی بود که طرح ترافیک خبرنگاری گرفتند.

نام سبحان بطحایی در میان اعضای هیات تحلیلی انصاف نیوز دیده شد. سردبیر این پایگاه خبری اما اعلام کرد که سبحان بطحایی خبرنگار این مجموعه نیست.

ظاهرا سبحان بطحائی طرح ترافیک خود را به واسطه حضورش در تبیان گرفته است.

متن ارسالی سردبیر به شرح زیر است:

« سبحان یک روز هم عضو تحریریه نبوده. بخشی داریم به نام بخش تحلیلی. 15 نفری در آن هستند. در آن هم یعنی در یک گروه تلگرامی. هر از گاهی هر کدوم یک تحلیلی می‌نویسند. نه شغل است، نه حضوری دارند و نه پولی در کار است. هر کدامشان یا دانشجو هستند، یا استاد دانشگاه هستند.

انصاف نیوز حتی یک طرح ترافیک هم نگرفته. فقط 6 - 7 تا کارت حمل و نقل بود که توی همین گروه اسامی مشخصه. سبحان هم نه تا حالا یک ریال از انصاف پول گرفته، نه هیچ امکاناتی
طرح ترافیک اسمش خبرنگاریست اما اختلاف نظر است بین این که آیا فقط خبرنگارها باید بگیرند و یا همه‌ی آنهایی که در بخش خبر هستند.

سبحان از چهار سال پیش در بخش تحلیلی انصاف بود؛ از قبل از این که پدرش وزیر بشه، در تبیان بود. منم تا هفته‌ی پیش که برای بازدید گروهی به آنجا رفتیم، نمی دانستم که تبیان دقیقا چیست. اما چیز عجیبی نیست که کارت را به نام آنجا گرفته باشه. یعنی هیچ تخلفی نیست ظاهرا.»

منبع: خبرفوری

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها