محدودیت‌های کرونایی تا ۳ آبان در آذربایجان‌غربی تمدید شد

محدودیت‌های کرونایی که از ابتدای هفته گذشته درآذربایجان‌غربی آغاز شده، با هدف کاهش شیوع این بیماری، تا ۳ آبان ماه تمدید شد.

محدودیت‌های کرونایی تا ۳ آبان در آذربایجان‌غربی تمدید شد

در اطلاعیه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری در آذربایجان غربی آمده است: کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری با تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت هشت روز از ۲۶ مهر تا سوم آبان در آذربایجان غربی موافقت کرد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: بر این اساس مصادیق محدودیت شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مهدهای کودک، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها است.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: علاوه بر آن، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه نیز شامل این محدودیت‌ها می‌شود.

آذربایجان غربی از جمله استان‌های با وضعیت قرمز در آذربایجان غربی است و این محدودیت‌ها از ابتدای هفته گذشته آغاز شده بود.

همچنین ارومیه جزو پنج شهری است که با تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری ، ورود و خروج از آن تا یکشنبه هفته آینده ممنوع شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها