انعقاد ۲۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه در سفر رییس جمهور/ خراسان شمالی آماده جهش درآمدی

استاندار خراسان شمالی از انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور به این استان خبر داد و گفت: این استان آماده جهش درآمدی است اما نگران جذب این سرمایه‌گذاری‌ها هستم.

انعقاد ۲۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه در سفر رییس جمهور/ خراسان شمالی آماده جهش درآمدی

محمدعلی شجاعی امشب با حضور در یک برنامه تلویزیونی به برخی اقدامات انجام‌شده در سفر رئیس‌جمهور به استان پرداخت و اظهار کرد: مدیران نخست بسیاری از هلدینگ ها و شرکت‌های اقتصادی کشور در این سفر به خراسان شمالی آمدند و نام خراسان شمالی در هیات دولت به زبان‌ها آورده شد.

وی از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ویژه سفر برای دو سال آینده خبر داد و گفت: ۸۱۱ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای خراسان شمالی مصوب شد که طی امسال و سال آینده به‌صورت برابر و علاوه بر بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی استان برای پروژه‌های عمرانی خراسان شمالی تخصیص داده می‌شود.

استاندار خراسان شمالی به تشریح برخی از تفاهم‌نامه‌های امضاشده در این سفر اشاره کرد و افزود: تأمین مالی سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی توسط بانک‌ها، سرمایه‌گذاری قطعی ۷ الی ۸ هزار میلیارد تومانی شرکت‌هایی همچون ایمیدرو و برخی اعتبارات دیگر جزئی از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی و ارزی تفاهم شده در با مدیران مجموعه‌های مختلف اقتصادی است.

وی دغدغه فعلی خود را توانایی و نگرانی در جذب سرمایه‌ها و اعتبارات دانست و افزود: مناسبات برای ورود این سرمایه‌گذاری‌ها در حال انجام است و استان آماده خیزش ایجاد اشتغال و جهش درآمدی آن با حضور مردم می‌شود.

شجاعی از مردم استان درخواست کرد تا درصحنه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال نقش‌آفرین باشند و به بخش‌های مختلف اقتصادی استان ورود کنند.

وی در انتهای این گفتگوی تلویزیونی خود به مدت‌زمان اجرای پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور پرداخت و گفت: افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها از دهه فجر امسال آغاز و نهایتاً به‌صورت دوساله تمام پروژه‌های این سفر به‌پایان خواهد رسید.

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد