آخرین وضعیت مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مدارس استان در مناطق و شهرستانهای استان دایر است و تاکنون هیچ مدرسه‌ای در استان تعطیل اعلام نشده است.

آخرین وضعیت مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

وحید محمدی تبار افزود: همه مدارس شهرستان باشت امروز یکشنبه، ۱۷ آذر ماه دایر است و اعلام تعطیلی مدارس این شهرستان بدون هماهنگی با مدیریت بحران بوده است.

وی اظهارکرد: برای تعطیلی مدارس در مواقع حوادث غیرمترقبه با اعلام نظر فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان به مدیریت بحران استان، پس از بررسی تصمیم گیری می شود.

وی اظهارکرد: هم اکنون در شهر یاسوج و سی سخت شاهد بارش برف هستیم که هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس گرفته نشده اما مدارس شهرستان باشت که بارانی است از سوی آموزش و پرورش استان تعطیل اعلام شد که این مساله باعث اختلال در کار مدیریت بحران است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون وضعیت مدارس استان عادی و شاهد بارش برف و باران هستیم در صورتی که شرایط مناطقی از استان غیرعادی شود، مدارس این مناطق را تعطیل خواهیم کرد.

سامانه بارشی از شنبه شب وارد جو استان کهگیلویه و بویراحمد شده که در برخی نقاط بصورت باران و در برخی محورهای ارتباطی و نقاط استان بصورت برف بوده است.

هم اکنون شاهد بارش برف در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

منبع: ایسنا

24

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد