آخرین وضعیت دورکاری کارمندان کهگیلویه و بویراحمد/ همگانی شدن استفاده از ماسک

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده همگانی از ماسک جهت پیشگیری از کروناویروس به مطالبه جدی مردم تبدیل شود و باید فرهنگ استفاده همگانی از ماسک در سطح جامعه نهادینه شود.

آخرین وضعیت دورکاری کارمندان کهگیلویه و بویراحمد/ همگانی شدن استفاده از ماسک

حسین کلانتری روز شنبه ۱۲ مهر ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: تعامل رسانه، دستگاه و متولیان با مردم زیاد است و نهادینه کردن استفاده همگانی از ماسک استان را به عنوان یک استان درخشان در مقابله با شیوع کروناویروس قرار می‌دهد.

وی اظهارکرد: مهمترین مساله در مدیریت و مقابله با کرونا را استفاده از ماسک دانست و اظهارکرد: هیچ فرد بدون ماسک نباید در معابر، خیابان‌ها و ادارات داشته باشیم و هیچ کس بدون ماسک از خانه بیرون نزند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه و تلاش مردم در پیشگیری از کروناویروس قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: تمام دستاوردهای مقابله با کرونا حاصل تلاش و همکاری آحاد مردم است و قدردان کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند، هستیم.

کلانتری بر همکاری بیش از پیش مردم در مقابله با کروناویروس با توجه به فصل سرد و بروز بیماری‌هایی مانند آنفلوآنزا و سرماخوردگی تاکید و تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه توسعه‌های زیرساختی و تجهیزاتی، ظرفیت مشخصی در بخش مقابله با کرونا دارد و نیاز است که مشارکت مردم در قطع زنجیره کرونا در فصل‌های پاییز و زمستان بیش از پیش افزایش یابد.

وی ادامه داد: هیچ کارمندی حق ندارد بدون ماسک و رعایت پروتکل‌ها به ادارات مراجعه کند و توجه نکردن به این موضوع تخلف بوده و کارمندان متخلف به دادگاه تخلفات اداری معرفی و طبق قانون برخورد می‌شود، دستگاه‌ها و اداره ای به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه ندهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به بالای ۹۰درصد برسد، عنوان کرد: تلاش بیشتر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش حمل و نقل عمومی لازم است و دستگاه متولی اقدامات لازم را در این بخش اجرایی کنند.

کلانتری با تاکید بر برپایی گشت‌های ارشاد سلامت محله محور کرونایی، تاکید کرد: باید به شکل مناسب و عملی آگاهی بخشی‌ها شکل بگیرد و از ظرفیت‌های شهرها، بخش‌ها و روستاها استفاده شود. کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند تشویق شوند و گفت و گوی آگاهی بخشی شکل گیرد و باید بصورت میدانی ورود کنیم.

وی اظهارکرد: جلسات معارفه ها با حداقل افراد و بدون تجمع برگزار شوند اما از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ناچار هستیم با افراد کرونایی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی کنند برخورد شود، تصریح کرد: مبتلایان کرونایی استان که در سطح معابر عمومی بازار و جامعه حضور می یابند و طبق دستورالعمل‌ها قرنطینه نمی شوند شناسایی و برخورد شود.

کلانتری گفت: هیچ گونه اعزامی به مراسم اربعین حجسینی نخواهیم داشت و همچنین هیچ راهپیمایی و تجمعی در شهرها و مناطق مختلف استان نداریم.

وی در خصوص وضعیت دورکاری کارمندان ادارات استان بیان کرد: همه کارمندان دارای بیماری زمینه ای استان به دورکاری فرستاده شوند. در نظر گرفتن دورکاری برای سایر کارمندان با نظر مدیر هر دستگاه و بنا به ضرورت اجرا شود.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد