زندان های کشور به کانون اصلاح و تربیت تبدیل شده است

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: امروز زندان های کشور به کانون اصلاح و تربیت با حفظ کرامت انسانی تبدیل شده در حالی که در کشورهای غربی کرامت انسانی در زندان ها هیچ جایگاهی ندارد

زندان های کشور به کانون اصلاح و تربیت تبدیل شده است

ولی الله حیاتی اظهار کرد: امروز در سایه تعالیم ارزشمند انقلاب اسلامی زندان ها به کانون انسان سازی مبدل شده اند و اقدامات شاخصی برای زندانیان از جمله کارآفرینی و ایجاد اشتغال و برگشت به جامعه هم انجام شده است.

حیاتی افزود: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و اینکه چه وظیفه ای بر عهده ماست، حائز اهمیت بوده چراکه انقلاب اسلامی از بدو تاسیس اش با توطئه های ریز و درشت دشمنان مواجه شده و اکنون در سایه وحدت و همدلی و نقش محوری مردم و در نهایت مدیریت عالمانه مقام معظم رهبری، بر قله های عزت و سربلندی ایستاده است.

وی با تاکید بر این که انقلاب ما باید مسیر توام با عزت و سرافرازی خود را طی کند، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری انقلاب ما به وحدت نیاز دارد و همه ما باید در کنار هم قرار بگیریم و تمام اندیشه ها و دوستداران انقلاب باید وظیفه خود را برای حفظ انقلاب در این شرایط حساس به بهترین نحو انجام دهند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: ما آزمون های بزرگی را در این انقلاب پس داده ایم اما روحیه از خودگذشتگی، ایثار و خدمت بی منت، درس هایی است که از این آزمون ها گرفته ایم.

گفتنی است، در این آیین از زحمات پژمان پروین مدیرکل سابق زندان های خراسان شمالی قدردانی و محمدی به عنوان مدیرکل جدید زندان ها معرفی شد.

منبع: مهر

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد