امام جمعه بجنورد:

سپاه پاسداران، با انقلاب اسلامی عجین شده است

امام جمعه بجنورد گفت: سپاه پاسداران با انقلاب اسلامی عجین شده است.

سپاه پاسداران، با انقلاب اسلامی عجین شده است

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه از مستکبران نباید به جز فریب مردم انتظار دیگری داشت، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که مکر و حیله آنان برای انقلاب اسلامی به خودشان باز می گردد و هیچگونه آسیبی به انقلاب وارد نمی شود.

وی با بیان اینکه حیله گران در طول تاریخ کم نبودند اما دوام نیز نداشتند، ادامه داد: حیله گران در طول تاریخ در مقابل جبهه حق مقاومت کردند اما تاکنون اینگونه مقاومت ها نتیجه ای نداشته است و شکست دشمنان را به همراه داشته است.

یعقوبی عنوان کرد: دشمنان برای فریب جبهه حق از جملات و حرف های زیبا استفاده می کنند اما مردم باید بصیرت خود را افزایش دهند تا فریب اینگونه حرف های تو خالی و پوچ را نخورند و با آگاهی کامل تصمیم بگیرند.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: اگر جبهه حق علیه باطل مقاومت خود را از دست ندهد، کارهای دشمنان چیزی جز گربه نخواهد بود و هیچ ارزشی نیز نخواهد داشت.

یعقوبی با اشاره به اینکه سپاه، پاسدار انقلاب و خون شهدا است، تصریح کرد: سپاه نماد مقاومت است و از جمله سبز پوشان علی باور هستند که در دل مردم جای دارند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح در تمام مشکلاتی که برای کشور و مردم پیش آمده همیشه همراه بودند، اضافه کرد: در سیل اخیر که در کشور رخ داد سپاه و دیگر نیروهای مسلح در کنار مردم بودند و هستند و با کمک همین مردم به دنبال رفع مشکلات هستند و این نشان از مردمی بودن این نهاد انقلابی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید براینکه دنیا از یک سپاهی که سردار سلیمانی است هراس دارد، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از سردار سلیمانی ترس دارند و برای همین مسئله است که نمی خواهند تمام سپاهیان وارد عرصه شوند که این مسئله نشان از ذلت دشمنان و زانو زدن آنان در مقابل قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گفته وی مردم ایران 40 سال دشمن شناسی را در کارنامه خود دارند و دشمنان باید بدانند مردم ایران دیگر فریب سخنان زیبا و توخالی آنان را نخواهند خورد.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد