متخلفان ذخایر معدن ساریگل به دستگاه قضائی معرفی شدند

مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی گفت: متخلفانی که اقدام به برداشت غیرقانونی ذخایر معدن ساریگل کرده بودند به حوزه قضائی معرفی شدند.

متخلفان ذخایر معدن ساریگل به دستگاه قضائی معرفی شدند

سید علی اصغر مطهری در رابطه با برداشت غیرقانونی ذخایر معدن ساریگل توسط افراد سود جو، اظهار کرد: در این رابطه تا کنون ۱۰۰ متخلف دستگیر و چندین رأس اسب و دیگر ابزار و آلات این افراد تحویل دستگاه قضائی شده است.

مطهری در رابطه با وضعیت نظارت بر معدن ساریگل، بیان کرد: نظارت کافی بر این منطقه انجام می‌شود اما شمار متخلفان ساریگل بالا بوده و به همین علت کنترل آنان دشوار شده است.

وی در مورد افرادی که به طور غیر قانونی و مداوم از ذخایر معدن ساریگل برداشت می‌کنند، گفت: مردم چند روستا به صورت سلسه‌وار به این منطقه ورود و ذخایر آن را برداشت می‌کنند.

مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی افزود: باوجود اینکه تاکنون ابزار و آلات افراد متخلف در این امر غیر قانونی، مصادر و به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند اما متأسفانه تداوم افرادی که برای تخلف به ساریگل ورود پیدا می‌کنند زیاد است.

مطهری بر محافظت از منابع طبیعی ساریگل، توسط مردم این منطقه تاکید کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای برای به دست آوردن مقدار ناچیز پول به منابع طبیعی خود ضربه وارد می‌کنند.

وی تصریح کرد: تداوم کار برداشت از منابع ساریگل و تعداد افراد متخلف و دلال‌هایی که مردم را ترغیب و پول به آنان می‌دهند زیاد است، بنابراین با این دلالان و افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی با بیان اینکه از سه ماه گذشته برداشت غیرقانونی ذخایر ساریگل شروع شده، گفت: دلالان و خریداران از این تخلفات سود می‌برند، بنابراین ضرورت دارد دستگاه قضائی حکم سنگین‌تری در این رابطه صادر کند تا بازدارنده باشد.

مطهری مطرح کرد: محیط زیست خراسان شمالی در خواست صدور حکم سنگین در این رابطه را خواستار شده و همچنان نظارت‌ها ادامه و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

وی اظهار کرد: به مرور زمان و با افزایش این برداشت‌ها امکان دارد مسیل ها دچار آسیب و جریان آب‌ها تغییر پیدا کند و همچنین آسیب جدی به پوشش گیاهی وارد شود.

منبع: مهر

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد