کوین های همستر خود را در کجا نقد کنیم؟

آیا وارد ارزهای دیجیتال شده‌اید و قصد دارید در فضای همستر، به کسب درآمد بپردازید؟ قطعا معامله ارزهای دیجیتال می‌تواند یک سرمایه‌گذاری خاص و سودآور باشد، به خصوص زمانی که با یک توکن منحصر به فرد مانند همستر سروکار داشته باشید.

کوین های همستر خود را در کجا نقد کنیم؟

همستر یک توکن از ارزهای دیجیتال است که بر روی بلاکچین عمل می‌کند و به دلیل رویکرد سرگرم‌کننده خود در دنیای تریدرها و مبادلات ارز دیجیتال جا باز کرده است. همستر کامبت از نوع بازی‌های ارز دیجیتال است که در آن می‌توان با ضربه زدن بر روی صفحه گوشی تلفن هوشمند، به کسب درآمد پرداخت. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید کوین‌های همستر را نقد کنید، مقاله زیر را بخوانید.

بهترین روش‌ها برای نقد کردن کوین‌های همستر

اگر قصد نقد کردن کوین‌های همستر خود را دارید، می‌توانید از صرافی‌ها کمک بگیرید. در واقع بهترین روش‌ها برای نقد کردن همستر، ایجاد حساب کاربری در صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی و یا ایجاد حساب کاربری در صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی است.

برای منظور باید مراحل زیر را انجام ‌دهید:

  • ایجاد یک حساب کاربری در صرافی ارزهای دیجیتال: اولین گام در خرید و فروش همستر کمبت، ایجاد یک حساب کاربری در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال است که از این توکن پشتیبانی می‌کند.
  • واریز کردن کوین‌های همستر: پس از راه‌اندازی حساب خود، کوین‌های همستر را به کیف پول ارز دیجیتال خود در صرافی واریز کنید تا برای فرآیند نقد کردن کوین‌های همستر آماده شوید.
  • انتظار برای لیست شدن: همستر کامبت هنوز لیست نشده است، این بدان معنی است که شما باید در انتظار لیست شدن آن و خرید و فروش و معامله به آن بمانید. بدین ترتیب در اولین فرصتی که معامله کوین‌های همستر آغاز شد، می‌توانید آنها را به پول نقد تبدیل کنید.

تصویری از همستر کامبت تلگرام - تصویر 2

معرفی صرافی‌های خارجی برای نقد کردن همستر کامبت

با وجود این که کار نقد کردن کوین‌های همستر هنوز به طور رسمی آغاز نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که این امر به زودی اتفاق بیفتد. در نتیجه خوب است که با شناخت صرافی‌های خارجی که به آنها کریپتو کارنسی اکسچنج (cryptocurrency exchanges) گفته می‌شود، می‌توان همستر کامبت را در آنها نقد کرد. بیش از 250 صرافی ارز دیجیتال آنلاین در اینترنت وجود دارد. در اینجا به معرفی برخی از معروف‌ترین این صرافی‌های خارجی، که امکان تبادل همستر و نقد کردن کوین‌های آن را دارند، می‌پردازیم.

صرافی_های خارجی برای نقد کردن همستر کامبت - تصویر 3

  • صرافی بایننس (Binance) دارای 414 ارز دیجیتال و با حجم معاملات بیش از 20 میلیارد دلار
  • صرافی بای بیت (Bybit) دارای 662 ارز دیجیتال و با حجم معاملات بیش از 6 میلیارد دلار
  • صرافی کریپتو دات کام اکسچنج (Crypto.com Exchange) دارای 710 ارز دیجیتال و با حجم معاملات نزدیک به 4 میلیارد دلار
  • صرافی کوین بیس اکسچنج (Coinbase Exchange) دارای 250 ارز دیجیتال و با حجم معاملات بالای 3 میلیارد دلار
  • صرافی اکی ایکس (OKX) دارای 321 ارز دیجیتال و با حجم معاملات 2 میلیارد و هشتصد میلیون دلار
  • صرافی اچ تی ایکس (HTX) دارای 714 ارز دیجیتال و با حجم معاملات 2 میلیارد و هفتصد میلیون دلار
  • صرافی آپ بیت (Upbit) دارای 201 ارز دیجیتال و با حجم معاملات 1 میلیارد و ششتصد میلیون دلار
  • صرافی کارکِن (Karken) دارای 314 ارز دیجیتال و با حجم معاملات بیش از 1 میلیارد دلار

 " در نظر داشته باشید که بعضی از این صرافی های خارجی همچون بایننس، به دلیل نیاز به احراز هویت، ممکن است چالش هایی برای کاربران ایرانی داشته باشد، از همین رو پیش از اقدام به واریز همستر کامبت خود، حتما شرایط و قوانین ثبت نام را مطالعه کنید."

صرافی‌های ایرانی برای نقد کردن کوین‌های همستر

در ایران بیش از 20 صرافی وجود دارد که امکان نقد کردن کوین‌های همستر در آنها وجود دارد. برخی از این صرافی‌ها عبارتند از:

صرافی ارز دیجیتال برای همستر - تصویر 4

  • صرافی ارز دیجیتال رمزینکس (Ramzinex): رمزینکس یکی از صرافی‌های معتبر داخلی است. رمزینکس دارای بیش از 130 نوع رمز ارز است و بیش از دو میلیون کاربر در آن فعالیت می‌کنند. در رمزینکس بالای 150 میلیون معامله ارز دیجیتال انجام شده است. رمزینکس یکی از صرافی‌های مناسب برای فروش همستر کامبت در ایران به شمار می‌آید.
  • صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس (Nobitex): نوبیتکس یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دیجیتال در زمینه رمز ارز است که از 198 رمز ارز پشتیبانی می‌کند. نزدیک به 7 میلیون کاربر در آن فعالیت دارند و تعداد معاملات آن بالای 300 میلیون است.
  • صرافی ارز دیجیتال والکس (WallEx): والکس یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال است که دارای بیش از 130 نوع رمز ارز بوده و بیش از یک میلیون نفر نفر کاربر دارد. این صرافی دارای حجم معاملات بالایی است و به کاربران امکان معامله با مقادیر زیاد را می‌دهد.
  • سرمایکس (Sarmayex): صرافی سرمایکس با بیش از 700 ارز دیجیتال و یک میلیون کاربر، یکی دیگر از صرافی‌های مناسب برای نقد کردن کوین‌های همستر است.

مقایسه کارمزدها و زمان تسویه در صرافی‌های مختلف برای کوین‌های همستر

هنگامی که قصد دارید کوین‌های همستر خود را به یک صرافی بسپارید تا آنها را نقد کنید، باید موارد مهمی نظیر

  • کارمزد
  • زمان تسویه حساب

را در نظر بگیرید. این دو مورد فاکتورهای مهمی در زمینه نقد کردن کوین‌های همستر هستند. اصولا صرافی‌ها برای تبدیل هر ارزی اعم از دیجیتال یا غیر دیجیتال، مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. حال باید هنگامی که قصد دارید صرافی ارز دیجیتال خود را انتخاب می‌کنید، میزان کارمزد آن را در نظر بگیرید. هر اندازه که کارمزد دریافتی از جانب صرافی کمتر باشد، شما سود بیشتری را دریافت خواهید نمود.

نکته دوم توجه به زمان تسویه حساب صرافی با شماست. ممکن است برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال به صورت آنی و در لحظه کوین‌های همستر شما را نقد کنند، اما بعضی از صرافی‌ها فاقد این گزینه بوده و در یک بازه زمانی به پرداخت مبلغی بپردازند که برای خرید همستر کامبت‌های شما موظف به پرداخت آن هستند. بنابراین هنگام انتخاب صرافی این دو موضوع را در نظر داشته باشید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    صرافی های خارجی تحریم هستیم،تنها راه احراز هویت با هویت جعلی در صرافی های خارجی هستو بس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد