هزینه تور تایلند چقدر است؟

قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورهای شرق آسیا، به صورت چشم‌گیری کمتر است، که این ویژگی آن را به یکی از مقصدهای گردشگری پرطرفدار در نیمه دوم سال تبدیل کرده است. این تفاوت در قیمت، تایلند را به یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است.

هزینه تور تایلند چقدر است؟

گردشگران می‌توانند بر اساس بودجه و سلیقه شخصی خود، سفری لوکس و پرهزینه به تایلند را تجربه کنند یا به عنوان یکی از گزینه‌های ارزان‌تر برای سفرهای خارجی خود انتخاب کنند.

2

بر اساس پیشنهاد کارشناسان آرزوی سفر، نحوه سفر و انتخاب شهر مقصد به طور قابل توجهی بر قیمت تور تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، یک سفر لوکس مانند شرکت در تور پوکت یا تور پاتایا می‌تواند هزینه بسیار بالایی داشته باشد، در حالی که با اقامت در هتل‌های اقتصادی در بانکوک، یک سفر مقرون به صرفه و به یادماندنی ممکن است.

در این مقاله، جزئیات مرتبط با هزینه‌های سفر به تایلند به دقت بررسی خواهد شد.

 

هزینه اقامت در تایلند؛ از هتل‌های لوکس تا هاستل‌های ارزان‌قیمت

 

بیشترین بخش از هزینه تور تایلند به اقامت اختصاص دارد. هزینه اقامت شما به وابستگی از نوع اقامتگاه و شهری که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. این هزینه می‌تواند در بازه 6 تا بیش از 300 دلار متغیر باشد. اگر تمایل دارید که سفر اقتصادی به تایلند را تجربه کنید، بهتر است در هتل های 3 ستاره اقامت نمایید. هتل‌های شهر بانکوک و پاتایا به طور کلی ارزان‌تر از هتل‌های شهر پوکت هستند. اکثر هتل‌های ارزان‌قیمت بانکوک در مناطقی چون واتانا، راچاتیو و خائوسان واقع شده‌اند. از سوی دیگر، هتل‌های لوکس بانکوک اغلب در منطقه فاتوم وان قرار دارند. به طور کلی، هزینه یک شب اقامت در هتل‌های لوکس تایلند از حدود 100 دلار شروع می‌شود. لازم به ذکر است که رزرو تور تایلند با هتل یوآل امکان‌پذیر نمی‌باشد.

3

هزینه بلیط پرواز به تایلند؛ سفر اقتصادی با سلام ایر

در مسیر هوایی ایران - تایلند، شرکت‌های هواپیمایی گوناگونی همچون ماهان ایر، سلام ایر، قطر ایرویز، ترکیش ایر، امارات، و سایر شرکت‌ها پرواز انجام می‌دهند. این پروازها به مقاصد معروفی چون پوکت، بانکوک، و پاتایا انجام می‌شود. هزینه بلیط پرواز با شرکت ماهان حداقل 10 درصد کمتر از ایرلاین‌های خارجی است. اگر تمایل به سفر اقتصادی به تایلند دارید، رزرو بلیط تهران - بانکوک با سلام ایر به عنوان بهترین گزینه مطرح می‌شود؛ زیرا هزینه سفر با این ایرلاین حدود پنج تا 10 درصد کمتر از پروازهای ماهان می‌باشد.

نکته مهم دیگر در خصوص هزینه بلیط پرواز به تایلند این است که امکان رزرو تور لحظه آخری برای این کشور وجود ندارد. اگر به دنبال انتخاب بهترین زمان بر اساس هزینه تور برای سفر به تایلند هستید، مناسب است که حداقل دو هفته قبل از سفر رزرو تور خود را انجام دهید. به طور کلی، هزینه بلیط هواپیما حدود یک سوم از کل هزینه‌های تور را شامل می‌شود.

 

هزینه ویزای توریستی تایلند برای گردشگران ایرانی

برای ورود به تایلند، تمام گردشگران ایرانی ملزم به دریافت ویزای توریستی هستند. این ویزا به دو صورت سینگل (یک بار ورود) و مولتیپل (چند بار ورود) صادر می‌شود. افراد دارنده این ویزا می‌توانند بین 30 تا 60 روز در خاک تایلند اقامت کنند. هزینه ویزای توریستی تایلند برای سینگل، حدود 60 یورو و برای مولتیپل، حدود 160 یورو می‌باشد.

 

هزینه خورد و خوراک در تایلند؛ گزینه‌های مقرون به صرفه

 

هزینه خورد و خوراک در تایلند به طور عمده از سایر مقاصد خارجی به صرفه‌تر است. تایلند با داشتن غذاهای متنوع و لذیذ معروف است و اگر تصمیم داشته باشید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، به راحتی می‌توانید از غذاهای خیابانی ارزان و خوشمزه این کشور لذت ببرید. هزینه غذاهای خیابانی در تایلند از حدود یک دلار شروع می‌شود و همچنین قیمت غذا در رستوران‌های لوکس تایلند از حدود 100 دلار آغاز می‌شود.

 

هزینه های تفریح و گشت و گذار در تایلند

هزینه‌های تفریح در تایلند به گزینه های متنوعی بستگی دارد. در برخی موارد، شما می‌توانید بدون هزینه خاصی، از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این کشور لذت ببرید، اما برای تجربه ماساژ، سرگرمی‌های آبی، سفر با کشتی یا بازدید از معابد، نیاز به پرداخت مبلغی خواهید داشت. میزان این هزینه معمولاً در بازه 5 تا 150 دلار متغیر است.

 

بهترین قیمت تور تایلند در آرزوی سفر

برای بهره‌مندی از بهترین قیمت تور تایلند در سال 1402، تورهای ترکیبی با اقامت در شهرهایی مانند بانکوک، پاتایا، پوکت و بالی برگزار می‌شوند. اگر به دنبال یک تجربه با کیفیت و همراه با قیمت مناسب هستید، آژانس مسافرتی "آرزوی سفر" را به شما توصیه می‌کنیم. این آژانس خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد که شامل بلیط هواپیما، ویزای توریستی، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، بیمه مسافرتی و پشتیبانی 24 ساعته می‌شود. علاوه بر این شما میتوانید تورهای تایلند را به صورت قسطی از این آژانس خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تورهای قسطی تایلند، می‌توانید با شماره تلفن 45128-021 تماس حاصل کنید یا به وبسایت https://arezoosafar.com/ مراجعه نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها