تصادف ۳ خودرو در جاده اعلا سمنان/ یک نفر جان باخت

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از تصادف سه خودروی پژو ۴۰۵ و دو دستگاه پراید در جاده اعلا سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت.

تصادف ۳ خودرو در جاده اعلا سمنان/ یک نفر جان باخت

سعید اسمعیل پور ضمن بیان اینکه ساعت ۱۷ عصر روز یک‌شنبه وقوع یک سانحه تصادف بین سه خودرو پژو ۴۰۵، پراید و پراید هاچ بک در ابتدای پل هوایی جاده اعلا سمنان توسط خودروهای عبوری به آتش‌نشانی این شهر گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله دو دستگاه خودرو و پنج آتش‌نشان از ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی سمنان برای امدادرسانی این حادثه اعزام شدند.

وی بابیان اینکه به علت عدم رعایت نکات ایمنی و سایر موارد این سه خودرو به‌شدت باهم برخورد کرده بودند، افزود: متأسفانه این حادثه به مصدومیت سه نفر شامل یک زن و دو مرد را به دنبال داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه به دلیل شدت حادثه یک فرد دیگر از سرنشینان این خودروها جان باخت، ابراز داشت: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی محل را برای خودروهای عبوری ایمن کرده و مشغول عملیات امدادرسانی شدند.

اسمعیل پور بابیان اینکه مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند، تصریح کرد: متأسفانه این حوادث تلخ قابل جبران نیستند و چه‌بسا اندکی صبر و شکیبایی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانست از وقوع آن پیشگیری کند.

وی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود که در جاده‌ها و خیابان‌ها با سرعت مطمئنه، رعایت قوانین و فاصله‌های قانونی با خودروهای جلویی رانندگی کنند تا از تکرار حوادث این‌چنینی جلوگیری به عمل آید.

منبع: مهر

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها