مرد بی رحم زن و برادر و 2 بچه اش را در زنجان کشت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری قاتل فراری بعد از 20 سال خبر داد و گفت: این قاتل مرتکب 4 فقره قتل شده بود.

مرد بی رحم زن و برادر و 2 بچه اش را در زنجان کشت

سرهنگ آدینه لو در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:  روز 13 اردیبهشت سال 1383 خبری به مرکز پیام فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان واصل می گردد که در یکی از محلات شهرستان  درگیری  خونین رخ داده است، بلافاصله عوامل کلانتری به محل اعزام و با  اجساد  2 کودک و یک خانم و آقا مواجه می شوند.

وی ادامه داد: با تحقیقات میدانی انگشت اتهام بسوی پدر خانواده متوجه و متهم در اقدامی ضربتی بلافاصله ساعاتی بعد از ارتکاب قتل دستگیر و با تشکیل پرونده جنایی به دادسرا منتقل می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با قرار مقام قضائی به  زندان  منتقل و بعد از مدتی با تودیع وثیقه از زندان آزاد و در موعد مقرر هیچ وقت به زندان مراجعت نمی کند که در آن زمان تلاش برای کشف محل اختفای وی بی نتیجه می ماند.

سرهنگ آدینه لو با اشاره به اینکه؛ پی جوئی مجدد کارآگاهان دایره جنایی در قالب درخواستی به عرض مقام قضائی رسید، گفت:  قاتل فراری  در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی و در اقدامی فنی طی مراقبت های پیرامونی دستگیر و در مورخه 1403/02/30 به زندان مرکزی زنجان تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: حکم  قصاص  قاتل ، به جهت قتل دو کودک و همسر و برادر در ایام فرار وی از طریق دیوان عالی کشور به صورت غیابی صادر شده بود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    این قاتل را در میدان مرکزی زنجان آنقدر شلاق بزنید تا با درد و زجر به جهنم واصل شود.

    نظرات شما -
    • a
      0

      ناشناس محترم آیا تفاوت وجود قاتل بودن با جرم قاتلانی که با راه کار چند نفر به یک نفر که هر کدام قتل را گردن دیگری بیندازند
      چیست !

  • ناشناس
    0

    قاتل ۴ نفر با تودیع وثیقه آزاد شده.یعنی این قوه فشل قضاییه رو با همه کارمندان باید خاک بر سرشان کرد.

    نظرات شما -
    • a
      0

      خداوند به قاضی که اگر حتی چند قاتل یک نفر را هم به قتل رسانده باشند با وثیقه حکم آزادی دهد حتی بدون رشوه و پارتی و خدا لعنت کند نمایندگان مجلسی که چنین قانونی را تصویب کرده باشند ! جامعه به لجن کشیده شده هر قلدری راحت دیگری را حتی تهدید به قتل میکند !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها