لیموزین لوکس رئیس جمهور روسیه رونمایی شد

اردیبهشت امسال، ولادیمیر پوتین چهارمین تحلیف دوران ریاست جمهوری خود را با لیموزین جدید ساخت روسیه جشن می‌گیرد.

لیموزین لوکس رئیس جمهور روسیه رونمایی شد

چند سالی است که لیموزین لوکس و ویژه‌ی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه مراحل توسعه و پیش تولید خود را می‌گذارند. بر اساس اخبار منتشر شده از خبرگزاری راشا تودی (Russia Today)، مراحل ساخت پروژه‌ی لیموزین مخصوص رئیس جمهور روسیه، که با نام کورتژ (Kortezh) شناخته می‌شود، در طی دو هفته‌ی آینده به پایان می‌رسد. دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه در مصاحبه با راشاتودی، از به پایان رسیدن تست‌های تصادف لیموزین رئیس جمهور خبر داد. بر اساس گفته‌های مانتوروف، این لیموزین لوکس در مراسم تحلیف چهارمین دوره‌ی ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین، به تاریخ دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری برای اولین در مقابل عموم ظاهر به نمایش گذاشته خواهد شد.

مانتوروف گفت:

فناوری‌ها و فوت‌وفن ساخت این خودرو بسیار تأثیرگذار بوده‌اند. این خودرو به‌زودی به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد. کارشناسان می‌توانند در نمایشگاه خودروی بین‌المللی موسکو که در پاییز برگزار می‌شود، نگاه نزدیک‌تری به خودرو داشته باشند.

پروژه‌ی «کورتژ» از سال ۲۰۱۲، به‌منظور ساخت خودروهای لوکس و ایمن دولتی روسیه آغاز شد. لیموزین ریاست جمهوری، قبل از مراسم تحلیف و تا دهم اردیبهشت ماه به کاخ کرملین تحویل داده خواهد شد. بر اساس گزارشات منتشر شده، ولادیمیر پوتین از نزدیک شاهد پیشرفت مراحل ساخت و توسعه‌ی این لیموزین بوده و حتی پیش از ساخت مدل نهایی، با نسخه‌های پروتوتایپ و اولیه‌ی آن رانندگی کرده است./زومیت

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها