شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌ رژیم صهیونیستی

باشگاه اسیران فلسطینی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، نور جابر البرغوثی، اسیر فلسطینی در زندان النقب به شهادت رسید.

شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌ رژیم صهیونیستی

این انجمن اعلام کرد، البرغوثی ناگهان در داخل زندان از هوش رفت، اما تعلل سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در کمک‌رسانی به او، منجر به شهادت این اسیر فلسطینی شد.

در پی شهادت این اسیر اوضاع داخل زندان صحرایی النقب ملتهب شد و گروه‌های فلسطینی نیز واکنش نشان دادند. در همین راستا، جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین اداره زندان‌های اشغال‌گر را مسؤول شهادت البرغوثی دانست.

جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد، رژیم اشغال‌گر با کوتاهی خود در نجات اسیر شهید و تاخیرش در درمان وی جنایت جدیدی در حق اسرای فلسطینی مرتکب شد و این جنایت به کارنامه جرایم مستمر این رژیم اضافه می‌شود که به سیاست اهمال‌کاری عامدانه پزشکی ادامه می‌دهد و در جریان آن ده‌ها تن از اسرا طی سال‌های اخیر به شهادت رسیده‌اند.

این جبهه با درخواست از نهادهای بین‌المللی برای نجات جان اسرای بیمار در زندان‌های اشغال‌گر، بر ضرورت مستند کردن جنایت‌های این رژیم و ارجاع فوری آن به دادگاه‌های بین‌المللی تأکید کرد.

حازم قاسم،‌ سخنگوی جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت این اسیر فلسطینی گفت، اداره زندان‌های اشغال‌گر جنایت جدیدی را در راستای سیاست‌های سهل انگاری پزشکی مرتکب شده است؛ سیاستی که امروز اسیر شهید نور البرغوثی را هدف قرار داد. سهل انگاری پزشکی عامدانه رژیم اشغال‌گر در حق اسرا نشانگر برخورد جنایت‌کارانه مسؤولان زندان‌های رژیم صهیونیستی است که تمامی قوانین و عرف انسانی را زیر پا می‌گذارند.

وی گفت، این سیاست که در اثر آن تاکنون ۲۲۳ اسیر به شهادت رسیده‌اند بیانگر عدم توانایی جامعه بین‌الملل در مجازات عاملان این جنایات پی در پی است و اینکه رهبران اشغال‌گر گمان می‌کنند فراتر از قوانین بین المللی هستند.

منبع: ایسنا

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد