واکنش مهم روحانی به عدم درج نام امام خمینی (ره) در بیانیه ۲۲ بهمن

هیئت وزیران پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری قاسم سلیمانی دشتکی، به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.

واکنش مهم روحانی به عدم درج نام امام خمینی (ره) در بیانیه ۲۲ بهمن

هیئت وزیران در جلسه عصر امروز ( یکشنبه ۲۶ بهمن) که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد، پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری آقای قاسم سلیمانی دشتکی، به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.

رئیس جمهور در این جلسه، استاندار جدید خوزستان را از استانداران باسابقه، خوشنام و موفق دولت دانست و از تلاش ها و سختکوشی های بی شائبه استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

روحانی ضمن ابلاغ سلام به علما، نخبگان، بزرگان، قبایل، عشایر، اقوام و مردم غیور خوزستان، از استاندار جدید خواست خدمت به مردم شریف این استان را توفیق الهی و عبادت بزرگ محسوب کند و تا روز آخر خدمت، همچون روز اول با نشاط، روحیه و جدیت، از هیچ کوششی فروگذار نکند.

رئیس جمهور همچنین به وزرای نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط به ویژه سازمان های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست دستور داد برای توسعه و آبادانی استان خوزستان بخصوص برای استمرار پروژه های کشاورزی، محیط زیست و احداث راه آهن شلمچه - بصره، با استاندار جدید همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

در این جلسه همچنین وزرای اطلاعات و کشور از برنامه سازماندهی شده اخلال در نظم عمومی و توهین به رئیس جمهور در روز ۲۲ بهمن گزارش دادند و آن را ادامه تخریب‌های سازمان یافته ای دانستند که از سال ۱۳۹۲ آغاز و تاکنون ادامه و استمرار یافته است.

روحانی با ابراز تأسف از غربت امام راحل در بیانیه رسمی ۲۲ بهمن سال جاری گفت: کام ملت شیفته و عاشق امام در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از این بابت بسیار تلخ شد.

در ادامه جلسه، وزیر کشور با ارائه گزارشی از حادثه بسیار تلخ آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه افغانستان و امداد و کمک رسانی دولت ایران، خاطرنشان کرد: با بازگشایی مرز کشور، بیش از ۲ هزار کامیون و تریلر از خطر حتمی آتش و حریق نجات یافتند.

بررسی و اصلاح لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در دستور کار دولت قرار گرفت

هیئت وزیران همچنین به منظور تأمین نظر مجلس شورای اسلامی درخصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، بررسی و اصلاح آن را در دستور کار خود قرار داد.

تعیین نرخ حق العمل فروش CNG، نفت سفید و سوخت هوایی

هیئت دولت در اجرای آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره (۱۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، نرخ حق العمل جایگاه های عرضه سوخت CNG، سوخت رسانی به هواپیماهای مشمول نرخ سوخت و فروشندگی های نفت سفید را تعیین کرد.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • حسین
    0

    دوست داشتم یک سازمان وابسته به دولت این اشتباه رو کرده بود، الان بعضی ائمه جمعه تریبون و میکروفون اون رو قورت داده بودن. نمایندگان که طرح سوال رو تصویب کرده بودن و تلویزیون اینقدر زیر نویس میزد که بچه های دوساله هم خواندن و نوشتن یاد می‌گرفتن.

  • کاربر ناشناس
    0

    کام ملت چند ساله که تلخه خدا انشاالله داد مردمو از دوزدا بستاند

  • ناظمی
    0

    جناب روحانی اگرفرداشکایتم روبه دادگاه نمیکنی میخاستم درخواست کنم نیازی نیست تواین شرایط دل به حال امام راحل بسوزانی به فکر۸۰میلیون انسان بیچاره باش که داریم توبدبختی دست وپنجه نرم میکنیم مطمعن ماباش ماکه راضی باشیم روح امام هم راضی میشه

  • دن کیشوت
    0

    خوبه منم اسمم رو بذارم قاسم سلیمانی شاید به نون و نوایی برسم

  • ناشناس
    0

    در دولتی که سیره عملی حضرت امام ره رعایت نمیشود انتظار از درج نام امام در بیانیه نیست

  • محمد
    0

    خوبه خبر توهین خیلی زود میرسه ولی خبر گرانی بنزین صبح جمعه خبر دار میشین

  • بهنام
    0

    عطا بهمنش؛ صفر و صفر استاد «عطاءا... بهمنش» نامی ماندگار در عرصه رسانه ای ماست. پدیده ای که به معنای واقعی کلمه در کارش نابغه بود و امیدواریم روزی فرا برسد که جامعه رسانه ای ایران شخصی همتراز با او پیدا کند. ورزشکار، نویسنده، محقق، گزارشگر و مفسری که در اغلب رشته ها به معنای واقعی کلمه یک «تحلیلگر» قابل بود. از دوومیدانی و کشتی گرفته تا فوتبال و والیبال. او یک تقویم زنده ورزشی است و تالیف هایش در مورد المپیک، سابقه و آیین آن هنوز هم برایمان حکم یک گنج را دارد. در روزگاری که هنوز تلویزیون در خانه ها به عضوی مهم از اعضا خانواده بدل نشده بود، استاد بهمنش با گزارش زنده مسابقات از رادیو، صدها هزار نفر را میخکوب می کرد. همه گوش به دهان استاد می‌دوختند تا از رویدادها بگوید. از قهرمانی جهان پهلوان تختی و عبدا... موحد در المپیک گرفته تا قهرمانی فوتبال در جام ملت های آسیا. بهمنش در گزارش مسابقات فوتبال اصطلاحات و خاطراتی ارزشمند بر جای گذاشته است. او در جریان گزارش یکی از دیدارهای ایران در چارچوب پیکارهای مقدماتی جام جهانی 1978 آرژانتین با انتقاد از تعویض حشمت مهاجرانی در خط حمله گفت: حالا مهاجرانی با این تعویض انگار «صفر» را با «صفر» عوض می کند. اشاره استاد به تعویض یکی از مهاجمان ناکام تیم ملی در آن بازی با یک مهاجم دیگر بود. البته هر دو مهاجم فوق به افتخار بازی در جام جهانی نایل شده و الان جزو محترم ترین پیشکسوتان ما هستند. آن ها هرگز بابت این کنایه ماندگار، کوچک ترین اسائه ادبی به بهمنش نکردند و هنوز هم حرمتش را پاس می دارند، غرض از گفتن داستان بالا جابجایی استاندار بی‌کفایت و بی لیاقت خوزستان که کارنامه‌ای صفر دارد با رئیس سازمان استاندارد که او هم از قضا مثل استاندار خوزستان صفر بود من را یاد داستان بالا انداخت .

  • مورچه
    0

    هیچکدام ازسردمداران مردم رانمی بینند ومردم رابحساب نمی اورند تک تک شماها که امروز برمسند حکومت تکیه زده اید ۴۳پیش رایادتان رفته که مردم در کف خیابان ها خون دادن وحمایت مردمی بود که امروز شماها قدرت را دردست گرفتید ودارید حکومت میکنید بر مردم . انقلاب انقلاب کوخ نشینان برکاخ نشینان بود این سیل مردمی درکف خیابانها وپادگانها بود که شماها امروز درهمان کاخ ها زندگی میکنید ومردم بعداز ۴۳هنوز کوخی ازخود ندارد چه شد وعده های راکه خمینی دربهشت زهرا ب مردم میداد انقلاب ما مردمی بود شماها انقلاب مردم را سرقت کردید پس نام مردم وجایگاه مردم وحقوق حقه مردم وسهم مردم ازانقلاب کجا غیب شده .چرا پول وثروت مردم ایران راخرج کشورهای عقب افتاده عربی کرده اید چرا بعداز گذشت ۴۳سال هنوز مردم ایران درفقربسر میبرند چرا در۲۲بهمن ها اسمی از حقوق مردم برده نشده دزدان غا تگر چرا

  • سارا
    0

    باز جاي شكرش باقي است ،،،،دكتر روحاني توانست انتقاد كند

  • ناشناس
    0

    نام اما از سال 67 تنها وقتی استفاده شده که لازم بوده یادش هم از روز وفات کلا فراموش شد . بزرگانی که اون روز امام امام می کردن برا پست و مقام بود امروز دیگه نیازی به یادش نیست .. روحش شاد

  • .....
    0

    چرا برا زیر پا گذاشتن اهداف انقلاب مقدس 57 و له شدن پیمان ملی به نام قانون اساسی و اجرای دلبخواهی ان فریاد نمیزنی؟. دروغگو ها. اگر امام بود یک نفر از شما پست و مقام نمی گرفتید. مگه امام نگفت مجلس در راس امور است. ایا الان چنین است؟ یا دست و پایش را قفل و زنجیر زدند با نظارت استصوابی و هزار تا نهاد بالا سر ان

    نظرات شما -
    • ققلک
      0

      یادمان نرفته اولین کسی که حرف امام را رد کرد احمءی نژاد بود که گفت مجلس درراس امور نیست و البته منم میکم این مجلس 20درصدی البته که در راس امور نیست.چون اقلیته.

  • امام ره گفت کوخ نشینان ، کاخ نشینان را پایین بکشند.
    0

    من ، من ، من ، باید ، باید ، باید ، میشود ، میشود ، میشود ، میتوانیم ، میتوانیم ،میتوانیم ، اگر ، اگر ، اگر ، بدرک ، بدرک ، بدرک ، اینها فقط یک کلمه نیستند ، اینها عملکرد و منش دولت بنفش است ، روز انتخابات را اگر یادتان باشد ، با وعده های خود ، با همین رنگ مردم را ترغیب به انتخاب خود میکردند ، رقیبان را متخلف میخواندند ، از انتقاد استقبال میکردن ، اما حالا خود را مصون از این میدانند و منتقدین را متخلف و بی سواد میدانند و آنها را دنبال میکنند که دستگیر کنند. سوال اینجاست که این جناب که دَم از امام و رهبری و انقلاب میزند ، به کدام یک از سخن ها ، منش ها و اصول رفتار کرده ، اگر امام بود به ایشان چه میگفت ، در برابر این همه ظلمی که در حق مردم و جوانان شد ، در مورد عملکرد تهی که جز حرف و دروغ و تفرقه افکنی چیز دیگری حاصل نشد. جناب روحانی آنهایی که میبینی اعتراض درست اما پر درد میکنند ، آنها همان منش جوانان انقلابی هستن که در پیش از انقلاب مقابل شاه بودن و میگفتن مرگ بر شاه ، حالا برو به احوال خودت بنگر که چرا میگوینند مرگ بر تو . اگر آنرا متوجه نشی دیگر امیدی به انقلابی بودنت نیست و وجودت مایه سرافکندی نظام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها