روایت گاف عجیب ظریف درباره کامنت جنجالی هولوکاست و احمدی نژاد/ فکر نمی کردم بقیه ببینند!

وزیر امور خارجه سابق در یک ناگفته به تشریح ماجرای کامنت جنجالی اش پای پست دختر نانسی پلوسی پرداخته ؛ روزی که برای او نوشت: مردی که هولوکاست را انکار می کرد رفته است!

روایت گاف عجیب ظریف درباره کامنت جنجالی هولوکاست و احمدی نژاد/ فکر نمی کردم بقیه ببینند!

محمد جواد ظریف در این رابطه نقل می کند: نداشتن ادمین چیره دست برای حساب های توئیتر ، فیسبوک و اینستاگرام سبب دشواری هایی هم شد.برای نمونه در آغاز وزارت که تازه فرستادن پیام با توئیتر را آغاز کرده بودم به دلیل نا اشنایی با سازو کارهای توئیتر گمان می کردم واکنش به دیدگاه های زیر توئیت ها، خصوصی است . از این رو  در پاسخ به کامنت دختر نانسی پلوسی رئیس وقت مجلس نمایندگان آمریکا پیرامون هلوکاست نوشتم: آن مردی که گمان می شد هولوکاست را منکر شده، اکنون رفته است؛ دقایقی پس از فرستادن این پاسخ یکی از خبرنگاران و مجریان معروف سی ان ان تماس گرفت که آیا این متن مربوط به شماست؟ و ما می توانیم آن را منتشر کنیم؟ تازه متوجه شدم که سازو کار پیام خصوصی و همگانی در توئیتر متفاوت است!

 

منبع: تابناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    8

    مگر یادت رفته قبل از شما ریست روحانی مذاکره
    می کرد آخر چیزی بدست نه آورد خود خاتمی
    پلپها را باز کرد حالا میگی احمدی‌نژاد نذاشت
    شما هم همه را دادی چیزی به دست نه آوردی
    فقط بلدی برای مردم دادبزنی
    مردم ایران فهمیدن دیگر داد هوار ها
    خریدار ندارد داداش

  • ناشناس
    3

    امان ازاین جماعت منافق ودغل کار،دوستان وهموطنان عزیز به چه کسی رای بدهیم مهم است،فارغ ازگرایشات سیاسی به کسی رای بدهیم که به نفع ایران وایرانی باشد،متعهد ودغدغه جوانان عزیز ما راداشته باشد،بعضی کاندیدها به صراحت میگویند برای کسب رای هر کاری میکنند !!!!!!

  • مریم
    8

    خوشم نمیاد ازش نه از طرز فکرش و‌نه حرفای که میزنه خدا رحم کند

  • ناشناس
    0

    ظریف ۱۵سال آمریکا بوده.اعتمادی بهش نیست

  • حمید
    0

    این حرف به موضوع ربط ندارد ولی آقای ظریف که سینه چاک پزشکیان شده و در مورد واکسن هوار هوار می کرد به این عبارت توجه کند که_ یقیناً اگر در زمان خود به ترک فعل‌ها رسیدگی می‌شد امروز طلبکار نبودید. مردم می‌دانند و تاریخ هم قضاوت کرد که شما و دولت تان به دلیل اهمال در مرگ هزاران هموطن عزیز شریک بودید

  • فتاحی
    1

    فقط اینو میدونم خدای احمدی‌نژاد خوارت کرد و از چشم مردم انداختت. میزاشتی پادشاه عمان سال90 اومد پیش احمدی‌نژاد خودش باغیرت ایرانیش درستش می کرد شمام سال 92 میومدی رئیس جمهور میشدی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها