فال حافظ سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ را بخوانید.

فال حافظ سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۴۰۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به کسی دل سپرده ای که نه تنها نسبت به تو بی اعتناست بلکه با تو سر لجبازی نیز دارد، ولی بدان تمام اینها که تو می بینی تنها ظاهر قضیه است. او اگرچه در ظاهر با تو دشمنی می کند و دیگران را بر تو ترجیح می دهد، ولی در باطن به شدت خواهان توست. از غم و مشکلات عشق گریزی نیست و باید همه را تحمل نمود ولی به عاقبت شیرین آن می ارزد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اگر او به شما توجه نکرد، مهم نیست. شما ثابت قدم باشید، چون موفقیت در نهایت با شما خواهد بود. پس نگران نباشید زیرا شاهین موفقیت و کامیابی در صدد ایجاد لانه در اطراف خانه شماست. مواظب باشید.
۲- او قصد ناراحت کردن شما را ندارد، بلکه می خواهد کاملاً مطمئن شود که چقدر به او علاقه دارید. پس نباید زود از میدان خارج شوید. توصیه می کنم که مقدمات کار را فراهم کنید تا شاهد مقصود را در آغوش گیرید.
۳- این نیت دارای فراز و نشیب های فروانی است ولی بالاخره عملی می گردد. به شرط آنکه علاقه، سرعت عمل و مهارت را از دست ندهید و از استادان با تجربه و آگاه استفاده کنید.
۴- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* اگر فرهاد وار به ناکامی، جانم به لب رسد، پروایی ندارم زیرا داستان های عاشقانه بسیاری را من به یادگار بجای می ماند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- یکی از اقوام دچار ضرر و زیان فراوان گردیده. نیاز به دلجویی و مشورت دارد. از خانواده بخواهید به او کمک کنند.
۶- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و برای بیمار، دعا و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است. وقتی به ریسمان خدا چنگ نزنیم، زندگی دستاویز شیطان می شود.
۷- مسافر مهمی در پیش دارید که سود آور است. از مسافر به زودی خبرهای موفقیت آمیز به دست می آید. فرزندی که به دنیا خواهد آمد، شاید دو قلو است.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۵۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

انسانی وارسته و ساده دل و پاک نیت هستی. خدا نیز به واسطه اخلاقیات نیکوی تو، تو را از حرص و آز دور نگه داشته و به تو مناعت طبع بخشیده است. نیتی که در دل داری خیر است اما آنقدر از دیگران بدی دیده ای که خسته شده ای. هرگز از فطرت پاک خود گذر نکن و در راه تهذیب و تزکیه و تعلیم کوشا باش که به امید خدا بلندترین جایگاههای اجتماعی و انسانی در انتظار توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بهترین راهی که انتخاب کرده ای، همین است اما باید با فکر و اندیشه عمل کنی و دعا و ذکر را از یاد نبرید. به همین جهت این پنجشنبه، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. ضمناً، سوره مبارکه الزخرف از آیه ۶۰ تا آخر را با حضور قلب و معنی بخوانید که حتماً گشایش حاصل می شود.
۲- حضرت حافظ در بیت پنجم و ششم می فرماید:
* از آن زمان که به آستان جانان روی نهاده ام، مقام و تکیه گاه من از فلک و خورشید هم بالاتر شده است و به کمال اوج رسیده ام. جز آنکه خنجر مرگ، خیمه هستی مرا پاره کند و از جای برکند وگرنه روی بتافتن و گریختن از آستان نیک بختی که همان درگاه محبوب است، امکان پذیر نیست.
۳- شما شخصی مهربان، صمیمی، از خود گذشته، صادق، فعال، قدری گوشه گیر، زود رنج، پرخور، تفریح پذیر، آداب دان و وسواسی هستید که از کار و عمل دیگران زود ناراحت می شوید.
۴- اخیراً دچار مشکلی شده اید که برطرف شدن آن، نیاز به زمان دارد. باید صبر و حوصله را سپر خود سازید و از خود خوری و اندیشه فرسایی، جدا خودداری کنید.
۵- به زودی شاهد موفقیت و پیروزی شما خواهیم بود. به شرط آنکه دقت سرعت و تلاش را افزایش دهید.
۶- در این هفته با کسی ملاقات خواهی کرد که بسیار سودمند است ولی از شخصی کوتاه قد، چهار شانه، سفید روی با موی مایل به قهوه ای جدا دوری کنید که حسود زندگی شما است.
۷- از زندگی نسبتاً خوبی برخورداری. چیزی کم نداری. همه شما را دوست دارند و در آسایش شما می کوشند. حیف است که آنها را ناراحت کنی.
۸- سه فرزند خواهی داشت که دومی شما را اذیت خواهد کرد و به خارج خواهد رفت. شما در فراق او خواهید بود. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هردو، خوبست. مسافر خبری نمی دهد و نمی آید. این کار با حوصله انجام میگیرد.
۹- خرید یکه در نظر دارید. انجام می گیرد. پدر یا همسرتان در معامله ای ضرر می کند و برادرتان دچار ناراحتی می شود. خواهرتان خوشبخت می گردد. اندیشه ای که از دیروز در ذهن دارید، خوب است.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۱۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بشارت باد بر شما اخبار خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید. او که مدتها منتظرش بودید باز خواهد گشت و به یمن بازگشت او کارهایتان سامان می یابد. آنان که پیمان های خود را با شما شکستند، به جزای اعمال خود خواهند رسید و زندگی همراه با آرامش و شادی نصیب شما خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به شما مژده می دهم که به زودی این نیت برآورده می شود اما قبلاً باید به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید. زیرا کبوتر اقبال به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. مواظب باشد که آن را با بی دقتی یا عدم تلاش یا عدم سرعت عمل از خود دور نسازید.
۲- کار شما به زودی انجام می گیرد و این نتیجه قلب پاک و پر مهریست که به دیگران کمک و مساعدت کرده اید. بدانید که باید این راه را ادامه دهید و بر خداوند توکل داشته باشید.
۳- مسافر کارش انجام گرفته است. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. زمان برای ازدواج مبارک است ولی برای طلاق زمان مناسبی نیست. خرید و فروش را توصیه می کنم. امکان تغییر شغل و مکان وجود دارد. به مسافرت مهمی خواهید رفت و همسر و فرزندان موفقی خواهید داشت. پدر یا برادر شما دچار گرفتاریست. هرچه زودتر او را ملاقات و کمکش کنید.
۴- پنج شب دیگر خوابی خواهید دید که روی صحن بزرگی ایستاده اید. تعبیرش شما یا همسرتان می خواهید به سوی هدف های بزرگ بشتابید و موفق شوید.
۵- ملاقات مهمی در پیش دارید و ثروتی در انتظار خانواده شماست که دیگران حسرت خواهند برد. بر شما مبارک باشد حتماً صدقه بدهید. برای رفع بلای شما واجب است. رنگ قهوه ای کمرنگ یا صورتی کمرنگ را برایتان توصیه می کنم که بر زیبایی، حس مسئولیت، اتکای به نفس و جذابیت شما می افزاید.
۸- از طریق موبایل و اینترنت پیش آمدهای خوبی خواهید داشت و از تحولی کلی و جدی بهره می گیرید اما اطرافیان شما متضرر می شوند.

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی پای در زندگی تو گذارده که هربار دیدار او تو را بی قرار و بی خور و خواب می گرداند و او از بی قراری تو لذت می برد. رفتارهای عاشقانه او تو را به شدت شیفته کرده طوری که زمام تمام امورت را به او سپرده ای و برایت فرقی ندارد که این عشق تو را به کجا بکشاند. به خود بیا و گول ظاهر انسانها را مخور. از این خواب غفلت بیدار شو و در زندگیت تحول تازه ای ایجاد کن قبل از آنکه دیر شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شما سخت به این نیت دل بسته اید و تمام اندیشه یتان را تصاحب کرده و طرف مقابل نیز چنین وضعی دارد. متاسفانه هر دو از عقل و اندیشه کمک نمی گیرید. بلکه به شدت تابع احساسات شده اید که این موجب بدنامی و رسوایی خواهد شد.
۲- توصیه ای دارم. با شخصی با تجربه درباره چگونگی این نیت مشورت کنید و با توکل به خدا و حضور قلب عمل کنید.
۳- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:
* جانان با آن وضع و حال به بالین آمد و با آرامی سر در گوش من آورد و گفت ای عاشق قدیمی، من آیا خوابت می آید ؟ او با این اوصاف به سبب هجران در فغان و ناله می باشد. آیا سزاوار است که شما راحت و بدون توجه به او باشید ؟ این روزگار فریبکار، با مردم دو پا، چه می کند.
۴- او سخت به شما علاقه مند است ولی عوامل چندی موجب شده که نتواند احساسات خود را ابراز دارد. به او اجازه این کار را بدهید.
۵- زندگی تنها مبارزه برای بودن و هستی می باشد. پس شما برای اجرای این نیت نیاز به تلاش و توکل دارید.
۶- دلسرد نشوید. هنوز راهی طولانی در پیش دارید که برای رسیدن به آن باید مرکب اراده و کوشش را زین کنید.
۷- واقعاً خیلی شیطان و بلا هستی از اینکه او را آزار بدهی لذت می بری آیا میدانی گناه می کنید
۸- مسافرت عالی است. خرید و فروش سود آور و طلاق غیر ممکن. ولی برای ازدواج راهی طولانی وجود دارد.
۹- در تحصیل می توانید موفق شوید ولی کوتاهی می کنید و کار خود را به امروز و فردا می اندازید که این شایسته شما نیست.
۱۰- اصولاً فردی مردد، زود رنج، شیک پوش، طناز و تجدد گرا هستید و دوست دارید دیگران از شما و کارهایتان تعریف کنند ولی آنها متاسفانه ارزش واقعی شما را نمی دانند. آسمان ها با موازنه و تعادل برپا شده اند. گیاهان موزون و متعال در زمین می رویند. پس انسان نیز باید در کارها از حد اعتدال خارج نشود.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۷۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با مشکلی برخورد کرده ای که تو را بسیار ناراحت و رنجور کرده است. باید بدانی که حل این مشکل کاری بس سخت و دشوار است. در حل این مشکل در اولین مرحله از خداوند کمک بگیر و به معصومین متوسل شو و در مرحله دوم با افراد عاقل شور و مشورت کن که کوچکترین اشتباه تو کار را خراب تر خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول و هشتم می فرماید:
* ما شبی دست بالا می بریم و دعایی می کنیم. برای اینکه غم هجران تو را بدین وسیله چاره ساز باشیم.
* دل من بسیار آشفته و پریشان گردید. پس حافظ شیرین سخن کجاست تا با شعر او وقتی خوش داشته باشیم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به دنبال چیزی هستید که تمام فکر و اندیشه شما را تصاحب کرده و برای دستیابی به آن مرتبا دعا و نیایش می کنید. خواهش میکنم در این راه عجله نداشته باشید. از صبر و شکیبایی بهره برده و از فردی آگاه و عالم کمک بگیرید و توکلتان بر خدا باشد.
۳- توصیه می کنم برای اجرای این نیت به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.
۴- مدتی در کار و زندگی شما گره ای بوجود آمده. علتش وسواس و لجبازی طرفین می باشد. لازم است از ملاحت و سرمستی و عشق بهره بگیرید.
۵- مسافر شما وضعیتی نسبتاً خوب دارد. حدود یک ماه دیگر کار او طول می کشد. ملاقات مهمی و هدیه ای در پیش دارید.
۶- یافتن پیش از جستجو اتفاق نمی افتد. لحظه لحظه جستجو، یافتن است. پس از لحظات شیرین زندگی خود حداکثر بهره را ببرید زیرا عالم و دانای فردای ما، تنها خداست.
۷- رنگ آبی یا فیروزه ای را برایتان پیشنهاد میکنم که بر زیبایی، ملاحت، صلابت و اتکای به نفس شما می افزاید و چهره یتان را شاداب تر می سازد.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۳۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصد و نیت انجام کاری را داری که سروصدای زیادی به راه انداخته و مخالفان بسیاری دارد، اما تو عزمت را جزم کرده ای و گوشت به هیچ نصیحتی بدهکار نیست، اما بدان که اگر واقعا قصد عملی کردن نیت خود را داری باید توان و تحمل خود را افزایش دهی و از ویرانی نترسی که آبادی تو در این ویرانی هاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- برای رسیدن به این آرزو و هدف الزام است که صبر و حوصله داشته باشید. بدانید که رمز موفقیت شما در ایستادگی، استقامت و تلاشتان نهفته است. پس هر چه می توانید در این راه، دور اندیشی و کیاست داشته باشید.
۲- اگر چه مستی عشق و سرخوشی این نیت به قول حضرت حافظ در بیت پنجم شیفته و شیدایت کرده است اما بدان که بنیاد و هستی شما از ازل تا ابد از خرابی عشق است. به عبارت دیگر حضرت حافظ می فرماید:
* خرابی از عشق در حقیقت آبادانی و عمرانی است.
۳- مطابق بیت چهارم، شما انسانی آزاده، مهربان، دست دل باز، گشاده رو و لخرج و با گذشت هستید اما متاسفانه نمی دانید پول و مهربانی را چه موقع و برای چه کسی خرج کنید. پس در این کار توجه بیشتری کنید.
۴- اهل ریسک هستید و تا کاری را انجام ندهید، دست بر نمی دارید و پشتکار شما خیلی عالی است. اما زود هم خسته می شوید ولی در عین حال اعتقاد دارید که کار غیر ممکن وجود ندارد. بلکه هر کاری با دستان و اندیشه شما قابل حل می باشد.
۵- مسافرت را توصیه می کنم اما خرید و فروش زود است. یکی از کسانی که ظاهراً به شما خیلی مهر می ورزد، دارای اندامی درشت و پوستی ستبر و موهای قهوه ای و ساق پایی لاغر است. بهتر است نسبت به وی محتاط تر باشید. برعکس یکی از بستگان، بسیار به شما علاقه مند است. به طوری که حاضر نیست به اصطلاح، آب در دل شما تکان بخورد. با او مشورت کنید و به نذری که کرده اید، وفا کنید.
۶- می دانی برنده گام های متعادلی بر می دارد ولی بازنده دو نوع سرعت دارد. یا خیلی تند و یا خیلی کند. شما چطور؟ لطفاً مقایسه کنید !
۷- برادر یا خواهرتان، دچار ناراحتی مرموزی می باشد که کمک شما می تواند برایش موثر باشد. از پس انداز یکه دارید. فعلاً استفاده نکنید که موقعیت بهتری برای شما حاصل می شود و مسافرتی مهم در پیش خواهد بود.

 متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۶۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو هنوز در سنین پایین و در دوران جوانی هستی ولی به یاری خدا به موفقیتهای بسیاری رسیده ای و هزاران رقیب سر راهت قرار گرفته اند که تو بر آنها پیروز شده ای. بدان که خداوند در همه جا حاضر و ناظر بر کارهای ماست. اکنون که شهرتی یافته ای و مورد تحسین قرار گرفته ای مغرور مشو که زندگی قصه های عجیب و بسیاری دارد که تو از آن بی خبری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* در صومعه که جلوه عشق و جمال یار می دهند، ناقوس راه به دیر و نام صلیب در آنجاست. زیرا تمام اشیاء درتعبد حق تعالا هستند و حق تعالی در همه جا حاضر و ناظر می باشد و معبود تمامی پیروان می باشد. پس شما نیز با توکل بر خدا و دو مرتبه خوانده سوره مبارکه العادیات با حضور قلب و معنی و رفتن به زیارت یکی از مشاهد متبرکه نذری که کرده اید، ادا کنید تا این نیت برآورده شود.
۲- علاقمندان زیادی داری که همگان دوست دارند با شما معاشر باشند. پس موقعیت خود را بشناس و تا می توانی به مردم نیکی کن. از خدا توقع پاداش داشته باش که در کار شما به زودی گشایش فراوان حاصل میشود.
۳- بیمار شفا می یابد. سفر کرده به زودی خواهد آمد. هدیه و تحفه ای دریافت می کنی. خرید و فروش هر دو به موقع می باشد. ازدواج زود است و طلاق هم عملی نمی شود ولی موفقیت پیروزی در دسترس شماست. فقط نیاز به اراده و علاقه و قدری تلاش دارد، بطوری که به آسانی می توانی شاهد موفقیت را در آغوش بگیری. اشخاص زیادی به دنبال این نیت می باشند، پس نیاز به تلاش و کوشش بیشتر دارد تا حتما موفق شوی.
۴- ظاهری آراسته و مردم فریب دارد ولی باید با درایت و کیاست فراوان عمل کنی که پشیمانی سودی ندارد.
۵- واقعاً اگر فکر میکنی او درباره شما قضاوت نادرست دارد، از این راه صرف نظر کن زیرا عوامل رنج آور هم روحیه انسان را کسل و هم جسم شاداب را فرسوده می کند.
۶- باید بدانی که بازنده به کسانی که از خودش قوی ترند، تکیه می کند و عقده های خود را بر سر افراد ضعیف تر از خویش، خالی می کند اما برنده روی پای خود می ایستد و از اینکه دیگران به وی تکیه کنند، احساس شادی می کند.
۷- اتفاقی ناگوار موجب شد که او بر سر عقل بیاید و از کارهای گذشته، دست بردارد. پس بر شماست که او را همراهی کنید و از تند مزاجی و بداخلاقی دست بردارید تا او به زندگی علاقه مند شود.
۸- هدیه ای برایش بخر و از او دلجویی کن و با یکی از آشنایان آگاه مشورت کن. پس از آن اقدام نمایید.
۹- در تحصیل و دانش و کسب مال پیشرفت فراوان خواهی داشت.

 متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در مقابل نیکی ها و کارهای خوبی که انجام می دهی توقع مزد مادی نداشته باش و بدان که خوب بودن هنر است و اسرار بسیاری در زندگی نهفته که برای هر کس قابل فهم نیست. نفوذ در دیگران تنها با خوبی و مهربانی ممکن است و به تو هشدار می دهم که کسانی که در مقابلت ادعای عاشقی می کنند عاشقان واقعی نیستند. از آنها بر حذر باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: ساده، آرام، خوب، فرشته خو، خوش شانس، صمیمی، خوش گذران، اهل گردش و میهمانی، شکمو، عاقل، خوش باطن، رفیق پرور، راستگو، سخاوتمند، نظر بلند، بی ریا، درویش مسلک، اهل ریسک و بی پروا.
۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* چنین نیست که هر کس لاله رخسارش فروزان گردید و جمال آرایی کرد، می تواند دل برباید. چنان که هر کس چون اسکندر، آینه سازی بداند، آینه اسکندری داشته باشد و مانند او جهان بینی کند.
* این چنین نیست که هر کس کلاه را مایل به طرفی بر سر گذاشت و با غرور بر جای خود تکیه زد، رسم فرمانروایی و آقایی را می داند.
* تو مانند گدایان مباش که تا مزدی نگیرند، کاری نمی کنند زیرا محبوب تو رسم چاکر نوازی و مهربانی را خوب می داند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- سعی کنید بین دوست و دشمن، تفاوت قائل شوید و راز دل خود را با هر کسی نگویید. اگر چه دوستان زیادی دور شما جمع شده اند ولی همه محرم اسرار نمی توانند باشند. در کارها قدری دور اندیش باشید و با عجله تصمیم نگیرید زیرا آتش تند، زود سرد و خاکستر می شود.
۴- برای انجام این نیت هنوز مقدماتش کاملاً فراهم نشده. بهتر است اجازه بدهید که با تلاش، سرعت عمل و دقت مقدمات آن آماده شود.
۵- مسافر شما حالش خوبست اما قدری کار او به طول می انجامد که این موضوع به سود او خواهد بود.
۶- کسی در انتظار دیدار شماست، پس عجله کنید. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. مژده یا مقامی در انتظار خانواده شما می باشد. مواظب باشید حسودان شما را فریب ندهند.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام مدت عمر خود منتظر چنین فرصتی بوده ای و هرگز فکر نمی کردی که روزی بخت در خانه ات را بزند، اما اکنون او آمده و پای به خلوت زندگی تو گذارده. فرصت برای تو مهیاست. نیت خود را عملی کن و از چشم بد حسودان به خدا پناه ببر و تنها از او یاری بخواه.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول و سوم می فرماید:
* ای کسی که با زنجیر گیسوان بلند آمد، های جلال و زیبایی تو پیوسته و بر دوام باد که به نوازش عاشقی آشفته حال روی آورده ای.
* چه برای آشتی و چه برای جنگ آمده باشی، جانم فدای تو باد. به هر گونه که باشد، لباس ناز بر قامت تو زیباست.
ای دو بیت کاملاً با نیت شما سازگار و همخوان است و می گویم انسان باری رسیدن به خواسته خود که از روی عشق و علاقه است، باید تلاش و از خود گذشتگی داشته باشد زیرا نابرده رنج، گنج میسر نمی شود.
۲- ضمن بهره گیری از استادی ماهر و با تجربه، باید با علاقه، پشتکار و با توکل بر خدا برای انجام این نیت اقدام کنید و بدانید که حتماً موفق می شوید.
۳- بیمار کاملاً شفا می یابد و جای نگرانی نیست. قرض ادا می شود ولی طول می کشد. گمشده نزد کسانی است که شما می شناسید. او از ترس نمی گوید چون بیچاره قصد این کار را نداشته بلکه ناخواسته و غیر عمد انجام گرفته است. خرید خوبست ولی فروش را به زمان دیگر حواله کنید. مسافرت حتماً بروید و ملاقات را انجام دهید. به پدر، مادر و همسر خود محبت کنید.
۴- شما برای دانش و دانشمند اهمیت زیادی قائل هستید. اهل مطالعه، پژوهش، مقابله و مقایسه هستید. از روی احساس، وظیفه شناسی و وجدان کار می کنید. اگر می گویید همسر، برادر، خواهر، تو را دوست دارم، از صمیم قلب بیان می کنید. فردی واقع گرا می باشید اما خیلی زود رنج چون توقع نارو خوردن ندارید. آرزوی شما شادی و نشاط در محیط خانواده است.
۵- قلبی مملو از عشق و صفا دارید. ضربان قلب شما زمزمه محبت است اما دستی بی نمک دارید. کسانی به شما حسادت دارند. خریدی که کرده اید، مبارک است. او موفق می شود، نگران نباشید. به زودی از طریق موبایل و اینترنت خبر پیروزی دریافت می کنید. مبارک است.

 متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۳۹۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست زندگیت دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شما از جذابیت و ملاحت درخور توجهی برخوردارید و در دلربایی، شهره خاص وعام هستید. می توانید با یک نظر، هزاران نفر را شکار کنید و به دام محبت خود اسیر سازید. پس سستی را رها سازید و با اراده قوی و علاقه به دنبال نیت خود باشید زیرا تا موفقیت راه چندانی وجود ندارد. اما خالی از رنج و اشکال هم نمی باشد و باید تحمل کنید.
۲- متاسفانه با کسانی رو در رو می باشید که حلیه گر و نیرنگ باز هستند. شما طالب یکرنگی و یک گامی هستید. در حالی که همه مردم یکسان نمی باشند. آنان نیز حق دارند زیرا قبلاً به وسیله افرادی ناجنس و بد ذات دچار مشکل شده اند. پس باید چنین عمل کنند. بنابراین کارهای آنان نباید شما را ناراحت سازد زیرا آدم مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.
۳- با افراد صالح نشست و برخاست کنید. دست افراد معتاد و بد ذات را از دامن زندگی خود کوتاه سازید. زیرا شما پدر و مادر یا همسر و فرزندانی شایسته، با زندگی نسبتاً مرفه و آرام دارید که دیگران غبطه می خورند و گاهی حسادت می کنند. پس راز دل خانواده خود را با کسی در میان نگذارید. به همسر مهربان خود عشق بورزید و به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید.
۴- صداقت کودکانه، نشاط جوانی و وقار پیرانه زیباترین صفاتی است که می توانیم در خودمان بسازیم. آینده ای درخشان برای شما پیش بینی می کنم. برای برآورده شدن حاجت خود، سوره مبارکه یس، آیه ۱۸ تا ۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید. از طریق موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.
* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.
* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.
۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.
۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.
۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از زندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید.

 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۲۹۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

به دنبال سعادت و خوشبختی می گردی، در حالیکه نمی دانی خوشبختی حقیقی همان چیزی است که در اختیار تو قرار دارد و تو روش استفاده از آن را نمی دانی. فرصت ها را غنیمت شمار، چرا که دقایق رفته را بازگشتی نیست. به خود بیا و تصمیمات خود را عاقلانه اتخاذ کن و به آینده ای روشن امیدوار باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱-حضرت حافظ در بیت های دوم تا پنجم می فرماید:
* گیتی و مقام آن همگی ناچیز و در حکم نیستی است. من هزار مرتبه این حقیقت را دریافته ام.
* جای بسی تاسف است که تا این لحظه درک نکرده بودم که اکسیر خویشتن انسان، دوست همراه و ساز موافق است.
* به جای امن و راحتی روی بیاور و وقت را که چون کالایی می باشد، به دست دزد روزگار و ایام نسپار. آگاه باش که غم ها و رویدادهای ناگوار قصد هجوم دارند و بر زندگانی تو دزدانه کمین کرده اند.
* شتاب کن که توبه کردن از بوسیدن لب لعل یار و دیدار دهان خندان جام، تصوری است که عقل آن را قبول ندارد و درست نمی داند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- وقت را از دست ندهید زیرا رقیبان در راهند. پس با سرعت عمل، دقت و فعالیت حرکت کنید تا پیروز شوید.
۳- خیلی به پست و مقام و مال اهمیت می دهید و برای رسیدن به آنها تلاش می کنید. شما که دوستان خوب زندگی و محبوب فراوان دارید، بهترین بخت دنیا را دارید، پس دست از لجاجت و خود سری بردارید و قدری عاقلانه به زندگی نگاه کنید و از دوست معتاد و ناباب حتماً دوری گزینید و در کارها به خداوند توکل کنید.
۴- یک مرتبه زمان را از دست داده اید، پس توجه کنید که دیگر فریب نخورید. ملاقات مهمی در پیش دارید که مبارک است. سفری خوش و هدیه ای زیبا و ملاقاتی مهم روی خواهد داد. از مسافر شما خبرهای خوشی خواهد رسید. اگر می خواهید دوستی و محبت در دلتان جای گیرد و بیرون نرود، بمدت ۷ شب متوالی، با حضور قلب و معنی سوره مبارکه النساء آیه ۱۲۵ تا آخر را بخوانید.
۵- به زودی انقلاب و حرکتی کلی روی خواهد داد که همه چیز شما را زیر و رو خواهد کرد. پس مغرور نباشید.

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    طلا دلار از ۱۰۰ یاید ۱ تومان اصلا بحال بازار گرونی لحظه به لحظه ثانیه به ثانیه قیمت اجناس عوض میشوند فرق نمیکند موندیم چرا واقعا ؟؟؟
    باسلام خدمت دولت چهاردهم و مسعولان محترم دولت چهاردهم و نمایندگان مجلس دولت چهاردهم صدای معلولان را بشنوید
    روحشان شاد یادشان گرامی باد شهید دکتر رجائی شهید بزرگوار ... آقای خاندوزی قول داده بود قبل عید سهام عدالت جاماندکان فرزندان بهزیستی و کمیته و ایثارگران قبل عید واریز میشود تنها وعده بیش ندیدیم حالا سهام عدالت شده واریزش امروز فردا امروز فردا تاکی هست این وعده امروز فردا خدا میدونه قریون خدا برم قبلاً جای هممون انتخاب کرده هممون مهمانیم شاید قبل این پیام من نبودم وعده دادیم عملش انجام بدیم... خدا ببینند و نطارگری است همیشه قضاوت مخصوص خداست بس واقعا این چند سال گرونی لحظه به لحظه ثانیه به ثانیه قیمت اجناس عوض میشوند معلولان بد جوری اندک ماهانه زندگیشون داغون کرده همیشه شرمنده زنو بچه ها شدیم شرمندگی پیش خانواده خیلی سخته آرزوی مرگ میکنیم شرمنده خانواده نشیم ما معلولان واقعیت ...من یکی سه عنوان معلولیت شدید بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه خیلی سختی کشیدم حقم اون نگذاشتم او نخواهم گذشت چون واقعا خیلی برامون سخت گذشته زندگی روزمره معشیتی پول دکتر دارو و اجاره خونه اندک ماهانه فقط ... آقای خاندوزی هنوز یادمان نرفته قول داده بودید سهام عدالت جاماندکان فرزندان بهزیستی واریز میشود قبل عید تنها وعده بیش ندیدیم می‌توانستید حساب سرپرستان خانوار واریز کنید فرزندان معلولان بدون سهام عدالت که واریز نکردید... معلولان بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه پول دکتر دارو درمان ماهانه کفاف نمیدهد زیاد معلولین شدید حق پرستاری واریز نمیشود از دولت چهاردهم و همه مسعولان محترم دولت چهاردهم خواهشمندیم صدای بی صدایان معلولان بشنوید صدای معلولان بی دفاع باید شنید اندک ماهانه نمیتونند زندگی روزمره بدون خونه اجاره نشین پول دکتر دارو هزاران مشکلات معیشتی زندگی روزمره توان قدرت خرید ندارند واقعیت معلولان را دریابید آفریده خدا هستند صدای بی صدایان باشید راه خدا و پیامبران خدا 🕋 پیش بگیرید مسعلولان محترم دولت چهاردهم صدای بی صدایان باشید 🙏 ۲۷ سال است معلولیت شدید سرپرست خانواده بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه زندگی روزمره واقعیت خیلی سخته ندیدم حق پرستاری تا بحال در این ۲۸ ساله که عضویت در سازمان بهزیستی هستم میگن برو بیش مددکارت چندین بار رفتم پارتی بازی درمیارن قرار است همه معلولان شدید فاقد شغل حق پرستاری واریز شود ولی من سه عنوان معلولیت شدید دارم سرپرست خانواده بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه چیری اضافه ندیدم 28 بیشتر است عضو سازمان بهزیستی هستم

  • ناشناس
    0

    از طریق موبایل و اینترنت پیش آمدهای خوبی خواهید داشت.زمان حافظم بوده ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد