فال حافظ سه‌شنبه ۳مهر ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ سه شنبه ۳ مهر را بخوانید.

فال حافظ سه‌شنبه ۳مهر ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۴۴۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

درهای بسیار به تو گشوده شده است و راههای مناسبی در مقابلت قرار گرفته. از فرصت های موجود استفاده کن و به امید فرصت های بهتر در آینده زمان را از دست نده. اکنون زمان گشایش گره از کارهای بسته فرا رسیده. گرچه کاری سخت و دشوار است، اما نتیجه ای شیرین و مطلوب به بار خواهد آورد، پس هرچه زودتر اقدام کن که شاید هرگز این فرصت تکرار نشود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* این مشکل را چگونه حل کنم و راز عشق را چگونه فاش سازم. دردی جانکاه و مشکلی بسیار سخت است.
* هر رشته موی حافظ در پنجه گیسوی زیبایی بی باک و گرفتار است. در چنین شهری که از هر سو زیبارویان به دلبری پرداخته اند، آرام و قرار محال باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از دست دادن زمان باعث زیان فراوان شما خواهد بود. کار را به امروز و فردا موکول کردن برای شما ضرر فراوانی در بر دارد. پس با سرعت، زیرکی، فعالیت و تلاش به دنبال انجام این نیت باشید.
۳- اوضاع زندگی شما در مقایسه با دیگران بسیار خوبست پس اندیشه های ناصواب را از دل پاک کنید زیرا روزگار بر وفق مرادتان می باشد. این نیت به نفع خانواده شما عملی می گردد و اوضاع خانوادگیتان چنان رونق می گیرد که همه را به تحسین وا می دارید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، بذله گو، در ابراز عشق بی پروا، گاهی اوقات از شدت کارها سردرگم، دوستدار موسیقی، اهل ایمان و عاشق لطافت.
۵- از رنگ هایی که برازنده وقار شما باشد، رنگ لیمویی، آبی آسمانی، آبی نفتی و سفید پیشنهاد می شود که بر وقار، متانت و لطافت شما می افزاید.
۶- عشق و مقام دردسر فراوان دارد و برای کارهای بزرگ، انسان های بزرگ لازم است.
۷- سخت گیری موجب آزار و دلزدگی می شود. عیب جویی هم اندازه ای دارد و شما بیش از حد معمول به عیب جویی می پردازید، حتی بیشتر از پدرتان!
۸- تردید را از دل بیرون کنید که آینده متعلق به شماست. نگران نباشید.

 متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشق و دلباخته مه رویی بی مهر و وفا هستی که حتی خودت هم می دانی بهتر است دل به او نسپاری. اما عنان و اختیار دل از دست تو خارج گردیده و به دنبال اوست. کسان دیگری هم در بند او گرفتارند و اگر تو نیز طالب او هستی باید از جان و دل در این راه مایه بگذاری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم می فرماید:
* محبوب چابک و شیرین و نورسته ۱۴ ساله ای دارم که مانند ماه بدر با تمام وجود حلقه به گوش و عید و زر خریدش هستم.
* از لب شیرین او هنوز بوی شیر شنیده می شود اگر چه از ناز و کرشمه چشم سیاه دلش که عاشق کش می باشد قطره قطره خون تراوش می کند.
* بسیار شایسته است که دل به او نسپارم زیرا هنوز بی تجربه است و بد و خوب را باز نمی شناسد و آیین دلداری را نمی داند.
* عجبا دل ما در پی آن گل نورسته کجا رفت که مدتی است آن را ندیدم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲-از این انتخاب صرف نظر کنید زیرا او بسیار حیله گر است و از روی صداقت عمل نمی کند. پس به فکر کاری و کسی دیگر باشید چون آینده ای درخشان در پیش دارید. حیف است آن را به این عوامل زودگذر و ناپایدار صرف کنید.
۳- اصرار بیش از اندازه بی فایده می باشد چون لوازم ضروری این کار فراهم نمی باشد و در دراز مدت به ضرر خانواده شماست.
۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری نموده و خالصانه از بارگاه ملکوتیش بخواهید که اوضاع را به وفق مراد سازد.
۵- سفر کرده شما کارش فعلاً نیاز به بررسی بیشتر دارد ولی بالاخره انجام می گیرد اما شتاب جایز نمی باشد. شما ۳ فرزند در طالع دارید و همسرتان لجباز و بد اخلاق اما مهربان و ولخرج است. بیشتر مراقب او باشید که به شما نیاز دارد.
۶- اگر به سختی افتادید و می خواهید رها شوید، به مدت ۸ شب با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الحجر از آیه ۱۰ تا ۱۹ را بخوانید
۷- کاری که در نظر دارید، آینده ای نیکو را رقم نمی زند زیرا موجب اختلاف شدید می گردد. شخصی در کار شما دخالت نابجا دارد. سعی کنید محترمانه از او برحذر باشید.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۲۲۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام وجودت از عشق به معشوقی آکنده است و در فکر و اندیشه ات جایی برای هیچ کس جز او نیست. گویا این عشق با جانت درآمیخته. اما بدان که در راه عشق همیشه مشکلاتی وجود دارد که با صبر و شکیبایی حل خواهد شد. پس بجای بی قراری، شکیبایی به خرج بده که نیکوترین کارها در رسیدن به مقصود است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- زیاد در فکر و اندیشه یار و محبوب هستی. هرگز از یاد او نمی روی اما غصه خوردن دردی را دوا نمیکند. بلکه تلاش و کوشش همراه با توکل به خدا برطرف کننده این ناراحتی است. نذر خود را ادا کن که سفر انجام می پذیرد.
۲- می دانم که آتش مهر و محبت او در جانت زبانه می کشد و شب و روز در فکر او هستی. البته او نیز از این قاعده خارج نمی باشد ولی نیاز به صبر و شکیبایی دارد.
۳- آدمی خوش قلب، مهربان، با وفا و دوست داشتنی هستی پس عصبانیت و خود خواهی شایسته شما نمی باشد. سعی کنید بر اعصاب خود مسلط شوید زیرا دیگران تقصیر ندارند. عامل اصلی، تردید و دودلی و زود رنجی شما می باشد.
۴- همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که انشاءالله نیت شما برآورده شود.
۵- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو مناسب است ولی تغییر مکان و شغل زود است. زمان ازدواج یا طلاق نرسیده است.
۶- حضرت حافظ در بیت های پنجم و هفتم می فرماید:
* محبت تو چنان در دل و جانم جای گرفته است که اگر سرم برود، عشق تو از دل و جانم بیرون نمی رود.
* هرکس که می خواهد مانند حافظ سرگردان نشود، دل به خوبان ندهد و دنبال زیبا رویان نباشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۷- به زودی خوابی خواهید دید که در زیر باران می باشید. تعبیرش این است که موفقیت و رضایت خاطر نصیب شما خواهد شد و ثروتی پنهانی به شما می رسد و از برکت و سعادت خانوادگی برخوردار می شوید. به شرط آنکه فخر فروشی نکنید بلکه از رحمت خداوندی برای دستگیری خلق خدا بهره بگیرید.
۸- با سخنان این هفته خود اوضاع را بدتر کردید. راهش این است که دل او را به دست آورید و بگویید خواستم شما را امتحان کنم.
۹- با چرب زبانی، بهتر می توانید او را رام و متقاعد سازید زیرا وی عجول و عصبانی است. یک مرتبه با این رویه کارها را مشکل می کند.
۱۰- منتظر خبر و مژده ای از طریق اینترنت باشید.

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۴۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی را در نظر داری ولی در دل سپردن به او دچار تردید هستی. خیالت راحت باشد می توانی به او اطمینان کنی. او فرد لایقی است ولی دوستان نابابی در گرد او جمع شده اند که باید سعی کنی آنها را از او جدا کنی و این میسر نمی شود مگر آنکه آنچنان به او محبت نمایی که او را از مهر و محبت دوستان نااهلش بی نیاز سازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* ادعای فرخ و شکوه فرمانروایی در جهان زیبایی، شایسته توست علاوه بر اینکه خودت زیبا هستی، چاکران زیباروی هم داری.
* تنها لباس زیبایی بر قامت تو شایسته است زیرا مانند گل سراپا آراسته ای و رنگ و بوی دلپذیری داری.
* ای حافظ در گوشه صومعه زاهد، گوهر عشق الهی یافت نمی شود. اگر رغبت طلب داری و معرفت عشق را می خواهی، از صومعه گام بیرون بگذار.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت با شرایط زمانی و مکانی مناسبت دارد ولی رقیبان سرسختی سر راه شما قرار دارند که باید سرعت عمل و دقت خود را افزایش بدهید. با استادی ماهر و با تجربه مشورت کنید تا حتماً موفق شوید.
۳- ستاره بخت شما در برج سعد قرار دارد. موفقیت و کامیابی همگام شما می باشد و جای هیچ گونه نگرانی و ناراحتی وجود ندارد. اگر قدری ناراحت به نظر می رسید، بر اثر تردید و وسواس شما است که باید از آن دست بردارید ولی حتماً موفق می شوید. بنابراین به سخنان دشمنان و حسودان گوش ندهید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مخالف شتابزدگی، رک گو، با محبت، با گذشت، دوستدار خانواده، گرم مزاج، بذله گو، منطقی، مهربان و شیک پوش.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۵۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به کسی علاقمند هستی که شخصی موفق و خوش خلق و مهربان است. او انسانی مقبول و مورد احترام است، اکنون مدتی است که بین شما جدایی افتاده است و این تو را به شدت غمگین و بی تاب کرده است، اما بدان که این وضعیت موقتی است و به خواست خدا در کارت گشایش خواهد شد، زیرا او نیز قدر تو را می داند و برایت ارزش قائل است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* این مساله دشوار را با چه کسی می توان در میان گذاشت که آن سنگدل بی مهر عاشقان را به زاری میکشد. در حالی که نفس جان بخش او چون نفس عیسی، دم مریم است که مرده را زنده میکند.
و در بیت آخر به شما یاد می دهد که حافظ از گروندگان آیین محبت است. عزیزش بدار چه عفو و عنایت بسیاری از جان های پاک و گرامی به همراه اوست. پس عزیز، شما نیز چون حافظ می دانید که یارتان نفسی جان بخش دارد ولی بدانید که اگر او این صفت را دارد، شما نیز چون حافظ به مقام صفا و پاکدلی رسیده اید. پس چیزی از او کم ندارید. ارزش خود را بدانید. اگر با صبر و حوصله، عمل و با یکی از بستگان نزدیک مشورت کنید، حتماً حتماً موفقیت همراه شماست.
۲- او ممکن است بر اثر پیش آمدی از شما دور شود. در این صورت، افسرده می شوی بطوریکه نمی دانی ناراحتی خود را با چه کسی در میان بگذاری. در این حالت، نذر کن و سوره مبارکه الفرقان، آیه ۱۰ تا ۵۰ را با حضور قلب و معنی، یک هفته متوالی بخوان که گشایش حاصل می شود.
۳- خبری دریافت می کنی. فعلاً مسافر نمی آید. بیمار به همان وضع به زندگی ادامه می دهد. طلاق عملی می شود ولی برای ازدواج زود است. مسافرت را توصیه می کنم و شربت گلاب و نسترن را برایت توصیه می کنم.
۴- یکی از نزدیکان، از شما سخت رنجیده. فوری دل او را بدست بیاورید که بی اندازه مشتاق شماست.
۵- آدمی مهربان، باصفا و بی آلایش هستی. سعی کن نقاط ضعف دیگران را به رخ آنها نکشی که ۵ انگشت یکسان نیست.
۶- بدان که هراس برنده از باختن به آن اندازه ای نیست که بازنده باطناً از برنده شدن دارد. پس بدان تو حتماً برنده اصلی هستی و به آرزویت می رسی.
۷- فکری که دیروز در مورد این نیت نموده ای، چندان به صلاح نمی باشد. بلکه با یکی از عزیزان در اینباره بیشتر به شور و مشورت بپردار.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۲۵۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی حساس که همه چیز را خیلی سخت می گیری و زندگی را به کام خود و نزدیکان زهر می کنی. مگر زندگی چند سال ادامه خواهد یافت که تمام عمر را صرف مسائل جزئی می کنی؟ همه چیز که نباید کاملا مطابق میل تو باشد. کمی هم تو با زندگی سازش کن و قانع باش که بسیارند کسانی که حسرت زندگی تو را دارند ولی تو قدر آن را نمی دانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم و نهم می فرماید:
* هم نشینی دلپذیر و رودی خوش آهنگ خواهم تا اندوه و رنج درون را با نغمه و صدای زیر و بم آن آرام کنم.
* چون در روز ابتدا نوش و نیش را بی حضور ما قسمت کردند، پس اگر قسمت تو چندان به دلخواه نمی باشد، نباید خرده گرفت.
* صد بار به قصد بازگشت از میگساری، جام باده را از دست نهادم اما ناز و غمزه ساقی در این میان برای شکستن توبه من کوتاهی نمی کند.
* آنگونه که لاله در ساغر خود می و مشک دارد، تو هم ای ساقی، در جام من به یاد خال مشکین یار، باده و مشک بریز که در این صورت، هیچگاه از آینه دلم محو نمی شود.
* شرابی که دو ساله باشد و معشوق جوان چهارده ساله، مصاحبت این دو کوچک و بزرگ بجای اکابر فریبکار برای من کافی است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به دنیا و عوامل آن زیاد پایبند نباشید و غم کم و زیادی آنرا نخورید. بلکه سعی کنید از آنچه دارید، به بهترین وضع استفاده کنید.
۳- از زندگی خوبی برخوردارید. قدرش را بدانید زیرا دیگران به شما حسادت می کنند و قصد تخریب زندگی شما را دارد. پس هر چه می توانید از حسودان، سیگاری ها و افراد معتاد دوری کنید.
۴- این نیت به شرط داشتن اراده، تلاش، سرعت عمل و دقت حتمی است اما با تردید و وسواس خراب می شود و از بین می رود.
۵- بیمار تا یک ماه دیگر شفا می یابد. از مسافر خبرهای خوش دریافت می کنید. دوست صمیمی شما مشغول اقدام مهمی است. پدر یا همسر شما دست به کاری زده که نگران است. به او بگویید نگران نباش. بلکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نگران نباشید.
۶- اگر می خواهید یاری خداوند شامل حال شما شود، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۹ تا ۱۵ را با حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار خواهد بود.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۵۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست که در انتظار فرصتی مناسب زمینه چینی می کنی، اما بدان که هنوز وقت مناسب برای انجام این نیت فرا نرسیده است. تو همچنان باید تلاش کنی و از دوستان واقعی خود در انجام این نیت کمک بگیری. از نصیحت ها و تجربیات افراد دانا و با تجربه استفاده کن که تو را در رسیدن به مقصد یاری خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مدتها در اندیشه و فکر کاری هستید که از آن رضایت کامل ندارید و نمی خواهید به او نیز بگویید. بلکه در تردید کامل به سر می برید و از اینکه با دوستان نیز در میان بگذارید، ناراحت هستید. زیرا هر کس را شایسته مشورت نمی دانید. به شما می گویم این نیت فعلاً مقدماتش فراهم نشده و اجرای آن بسیار زود می باشد.
۲- از تصمیمی که دارید شما را بر حذر می دارم. زیرا راهی طولانی در پیش خواهید داشت. در حالی که اگر آن را به موقعیت بهتری واگذار کنید، اوضاع شما به مراتب بهتر و عالی تر خواهد شد. به هر صورت این تصمیم در این موقعیت صلاح نمی باشد.
۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. برایش دعا نمایید که انشاءالله گشایش حاصل شود.
۴- بیمار روز به روز بدتر می شود، لازم است از او مراقبت کنید چون روحیه خود را باخته است. مسافر شما برای انجام کارهایش به زمان بیشتری نیاز دارد. قرض فعلاً ادا نمی شود زیرا امکان آن نمی باشد. ازدواج و طلاق راهی طولانی دارد. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو فرقی ندارد.
۵- در آینده ای نزدیک خوابی خواهید دید که برف بازی می کنید و در برف هستید. نشانه آنست که پاکی بی آلایشی در وجود شما موج می زند و اضطراب و پریشانی به زودی بر طرف می شود.
۶- در آینده موقعیت بهتری خواهید داشت بنابراین بیش از حد ولخرجی نکنید و تا می توانید پس انداز کنید.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی به مراد دل خود برسی با همه مهربانی و دوستی کن و کینه را از دل بیرون بریز که بیش از حد باعث آزار خودت می شود. از عمر و فرصتی که خدا در اختیارت نهاده نهایت استفاده را ببر زیرا که گردش روزگار می ماند و انسان رفتنی است. حاجتی که در دل داری از خدا بخواه که روا خواهد شد. بهترین چیزی که می توانی از خدا بخواهی آرامش است که هیچ نعمتی بهتر از آرامش روح و روان نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: سیاستمدار، با شخصیت، مدیر و مدبر، باهوش، متفکر، نیرومند، نابغه، استثنایی، با استعداد قابل احترام، رفیق باز، کمیاب، با محبت واقعی، پر انرژی، اصلاح طلب، محبوب، زود رنج، وسواسی و دوست نگه دار.
آیا با این ویژگی ها، حیف نیست که خود را ناراحت کنید و اطرافیان را آزار دهید. چرا ؟ واقعاً دنیا این قدر ارزش دارد ؟
۲- شما انسانی با شخصیت هستید اما متاسفانه انتقام گیر و کینه جو نیز هستید. حتماً در رفتار خود تجدید نظر کن. سعی کن دیگران نام تو را با احترام بر زبان بیاورند. نه اینکه با ترس و دلهره و زیر گوش از شما سخن بر زبان آورند.
۳- آینده ای درخشان برای شما رقم خورده. از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار هستی، بطوریکه دیگران به شما حسادت می ورزند و قصد تخریب دارند. سخت زیرک و هوشیار باش.
۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم و ششم زیبا به شما نصیحت می کند:
* به نگهبان هودج لیلی که تخت روان ماه زیبایان لیلی به فرمان او ستایش شنونده تو را به خدا یادآوری کن که بر مجنون بیچاره گذری کند.
* چون دل خسته و مجروح من با گیسوی تو عهد محبت استوار کرده است. برای رضای خدا به لعل شیرین خود بگو که با بوسه ای دل ما را آرامش بدهد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- مسافرت خوبست. خرید خوب است ولی فروش موقعیت ندارد. طلاق عملی است ولی مقدمات ازدواج هنوز فراهم نیست. از مسافر خبری خوش دریافت می کنید. این نیت با حوصله عملی می شود.
۶- در معامله ای که انجام شده، قدری کدورت حاصل گردیده. اشکالی ندارد. امکان فسخ آن وجود دارد ولی درجای دیگری منافع بیشتری کسب می کنید. خرید را به شما توصیه می کنم. از فروش سودی نخواهید برد.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۷۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

بخت و طالع تو بسیار بلند است و با تمام مشکلات و سختی هایی که داری به مقصود خود خواهی رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر چرا که بزودی دلت شاد و لبت خندان و زندگیت زیبا و سعادتمند خواهد گردید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- پیروزی و کامیابی همگام و همراه شما خواهد شد و این نیت حتماً برآورده و عملی می گردد. ستاره اقبالتان در برج سعد و مبارک قرار دارد. جای هیچ گونه نگرانی نیست و این اضطراب بی جهت شما برخاسته از تردید و عجله می باشد.
۲- به شما تبریک می گویم. با خدا باش و با توکل بر او، دلت را روشن گردان و از مهر و محبت نسبت به دیگران مانند باران بی دریغ باش.
۳- به زودی شاهد و مقصود را در آغوش خواهید گرفت و او نیز از زندگی بسیار خوبی برخوردار می شود، بطوریکه همه چشم ها خیره می گردد. در مسابقه بزرگ زندگی در صدر شمارگان و جدول قرار می گیرید.
۴- مسافر کارش انجام گرفته است. بیمار تا ۲۰ روز دیگر شفا می یابد. قرض حتماً ادا می شود. خرید و فروش برای شما سود آور است. تغییر شغل و کسب علم اگر خودتان مایلید، حتماً عملی می گردد. مسافرتی عالی خواهید رفت.
۵- بهترین رنگی هایی که شما را خوشحال می کنند، رنگ های نقره ای، سفید و براق است. تمام سنگ های قیمتی هم براق هستند. قلب شما نیز روشن می باشد. پس این قلب مهربان را با لجبازی و وسواس تیره نسازید، بلکه با تلاش و مهر ورزیدن، صیقل دهید که شایسته محبت و مهر هستید.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۱۶۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ستاره بخت و اقبال شما چون ماه منور و بلندمرتبه خواهد شد. موقعیت والای اجتماعی نصیب شما خواهد شد، اما به خاطر داشته باش که در انتخاب مسیر خود دچار اشتباه نشوی و با عقل و درایت خود و همفکری و مشورت معتمدان، راه صحیح را انتخاب کنی تا دچار پشیمانی نشوی. اکنون که خدا یاریت می کند از این فرصت استفاده کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و نهم می فرماید:
* تراوش باده را از لب برای رضای خدا پاک کن که دل من هزاران اندیشه بد میکند که مبادا با بیگانه باده نوشیده باشی.
* ناز و غمزه چشم خمار تو، می به عاشقان نوشاند که مست شدند در نتیجه در آن حال علم نکته دان ناآگاه شد و به عقل از دریافت و درک باز ماند.
* شعر من مانند طلا، گرانبها و کمیاب می باشد. آری پذیرش نیک بختان اکسیر مس سخن من شد و آن را طلا کرد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت بسیار عالی است و بر شما مبارک باد. به زودی به مقصود خود می رسید. همین هفته یکصد صلوات نذر کنید و انجام دهید. جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا اقبال شما به اوج خود می رسد و موفقیت های گوناگونی نصیب شما می گردد. ولتر می گوید: “عشق کرباسی است که طبیعت آن را نقاشی و تصور گلدوزی اش می کند و عاشق آن را می پوشاند.”
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: دقیق، خیرخواه، حساس، مظلوم، فرشته خو، مودب، صلح جو، ساده، اصیل، کمک رسان، محتاط، خوش تیپ، خوش لباس و اهل تفریح.
۴- دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند. ارزش آن را بدانید و با همسرتان مهربان باشید. خیال نکنید دیگران از او بهترند بلکه شما در حد خود زندگی مناسبی دارید. به زودی ملاقات مهمی و مقام و پولی در انتظار خانواده شماست. یکی از نزدیکان خواب خوبی دیده. تعبیر او موفقیت خانواده شماست. بر همگی مبارک باد.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۳۵۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بارها با خود تصمیم گرفته ای که دست از کارهای بیهوده بکشی و برای آینده خود فکری بکنی، ولی هر بار عهد خود را شکسته ای و فکر می کنی توان ترک عادت زشت گذشته را نداری. حس اعتماد به نفس خود را تقویت کن و از خدا یاری بخواه تا قبل از آنکه خیلی دیر شود تصمیم خود را عملی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، ششم و نهم می فرماید:
* با قصد توبه هنگام سحر تصمیم گرفتم که استخاره کنم. چون بهار توبه شکن فرا میرسد و هیچ چاره ای جز این کار ندارم.
* من گدای میخانه ام اما هنگام مستی ام ببین که ناز بر فلک و حکم بر ستاره می کنم.
* حافظ از پنهانی می خوردن غمگین است. با آواز ساز و نی رازش را آشکارا می کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از این که همیشه سعی دارید دامن خود را به گناه آلوده نسازید و مال حرام در زندگیت راه پیدا نکند، آفرین بر شما. همیشه سعی کنید از جاده مستقیم خارج نشوید اگر چه عده ای شما را از این کار باز می دارند و می گویند چرا اینقدر به مردم کمک می کنید. شما با توکل بر خدا و برای رضای خداوند به این کار نیک ادامه دهید.
۳- به زودی مژده ای در یافت می کنید و تغییرات کلی در زندگی شما روی خواهد داد بطوری که همه را شیفته و شیدای خود خواهید ساخت.
۴- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. گمشده خبرش خواهد آمد. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد شد.
۵- لجبازی و وسواس را کنار بگذارید و با اخلاق خوب، زندگی را به جلو ببرید که موفقیت همگام شما می باشد.
۶- در ۱۰ روز آینده خوابی خواهید دید که با مادر و بچه ها در باغ بزرگی هستید. تعبیرش جمع خانوادگی شما تحولی جدید می یابد بطوری که همه از آن تحول و دگرگونی خرسند هستند و زندگیتان بمراتب بهتر می شود.

 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۲۰۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دشمنانت در زندگی تو رخنه کرده اند و برایت مشکلات و سختی های بسیاری ایجاد کرده اند، اما امیدوار باش که به لطف خدا درهای بسته گشوده خواهد شد و دشمنان تو به سزای اعمال خود خواهند رسید و کامیابی از آن توست. پس دعا و توسل به ذات الهی را فراموش مکن و شکرگزار گشایش های الهی باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ صراحتاً به شما توصیه می کند برای اجرای هر کاری دعا کنید که کلید همه مشکلات می باشد. پس همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. بسیار بجاست با خلوص نیت و حضور قلب سوره مبارکه الانفال از آیه ۳۰ تا ۶۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید.
۲- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:
* ای دل آیا آن روز می رسد که در میخانه ها را باز کنند و از کار بسته ما گره بگشایند و مشکل ما آسان و حل شود؟
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- این مشکل صد در صد به شرط دقت، سرعت، علاقه و تلاش بیشتر قابل حل می باشد زیرا زور بازو و قدرت و مقام، راهگشای این نیت نمی باشد.
۴- تردید را از خود دور سازید بلکه با قدرت و شدت و اراده ای قوی، دست به کار شوید و با یکی از آشنایان هم مشورت کنید. زیرا انسان های موفق از زمان بهترین بهره را می برند. شما آینده ای بس درخشان در پیش دارید، به شرط آنکه خرابش نکنید.
۵- به زودی ملاقاتی روی می دهد که نافع و سودمند می باشد. یکی از شما بسیار رنجیده. از او دلجویی کنید که دعایش مستجاب می شود.
۶- او به شما علاقه مند است ولی راه و رسم ابراز آن را نمی داند. پس بر او خرده نگیرید و زیاد سر به سرش نگذارید که کسی دیگر مشغول وسوسه کردن اوست. ممکن است کار به دست خود بدهید.
۷- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، پر طاقت، مغرور، فرمانده مآب، با اعتماد به نفس قوی، رفیق باز، حادثه جو، سخاوتمند، جاه طلب، جدی، فعال و کاری، قدرت مآب، با ایمان، مخلص، وسواسی و ولخرج.
بدانید که خداوند همیشه یار و یاور شماست. پس همواره شکرگزار و سپاسگزار او باشید.
۸- درمعامه ای که فکر می کنید ضرر خواهید کرد داخل نشوید و به پدر و همسر خود بگویید فعلاً دست نگه دارد زیرا زمان به نفع شماست.

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد