مهاجرانی، تیر خلاص را به فردین زد!

تهیه‌کننده «سرب» درباره ممنوع‌الکاری زنده‌یاد محمدعلی فردین؛ بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در دوران بعد از انقلاب توضیحاتی ارائه کرد.

مهاجرانی، تیر خلاص را به فردین زد!

هاشم سبوکی، تهیه‌کننده «سرب» گفت:

* (درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه مخالفتی با بازی فردین بعد از انقلاب وجود نداشت): «طبق مدرکی موجود در نامه ای که در سال ۱۳۶۳ از وزارت ارشاد دریافت نمودم اعلام شد آقایان محمدعلی فردین، ناصر ملک مطیعی، ایرج قادری و سعید مطلبی صلاحیتشان جهت کارهای بازیگری تایید نمی‌شود که در این خصوص ما نیز بیکار ننشستیم و از مراجع تقلید چه نامه ها که نگرفتیم و در تمام مدت حیات فردین، ارشاد ترتیب اثری نداد و هیچ گاه صلاحیتش تایید نشد ! ….

* بعد از اینکه دوم خرداد شد و مسئولین اصلاح طلبی که اوایل انقلاب روی کار بودند دوباره با اسم و رسمی جدید در راس کار آمدند و همه تصور کردند که بالاخره این تبعیض قائل شدنها خاتمه یافته و بر همین باور قرار بر آن شد فیلمی با بازی فردین و کارگردانی ناصر تقوایی تهیه کنیم و به همین دلیل یک بار در منزل زنده‌یاد اصغر بیچاره و باری دیگر در سینمای خود فردین(سینما نیاگارا/جمهوری) جلسه ای تشکیل دادیم و با وجود میل قلبی فردین، متأسفانه این بار هم جناب مهاجرانی ساز مخالفش را به صدا در آورد و اینگونه تیر خلاصی فردین را زد!

منبع: سینما دیلی

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ربیعی
    0

    فردین افتخاره صنعت سینما ایران بود . وی به سینما ایران جان‌پیشرفت داد . ولی حیف زود فراموش اش کردیم . باید روز فوت اش را بنام سینما در تقویم نام گذاری می کردند .

  • ایرانی
    0

    انقلاب که شد تمامی ملت ایران به جز اندکی گوشه نشین برای خود رسالتی خدایی کشف کردندو با قدمی و قلمی و سخنی بازاری پرهیاهو و همهمه یافتند هر کس کارش از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب وعظ در خونه و کوچه و بازار زبان درازی و از خود بی خبری بود و مهاجرانی هم خدایی بود برای خودش که حال فرار کرده است.حال آن روزها را باید از له شدگان این خدایان پرسید.

  • رضا
    0

    زنده یادمحمدعلی فردین یک اعجوبه درسینمای ایران بوده وتکرارنشدنی هستند.

  • علی
    0

    اسلام دین رحمت هست ولی کسانی که اینگونه با هنرمندان قدیمی رفتار کردند بویی از رافت و رحمت اسلامی نبرده بودند وخدا را شکر خودشان هم اواره و رانده شدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها