321 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در دام قانون

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری 321 معتاد ،خرده فروش و توزیع کننده گان مواد مخدر خبر داد.

321 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در دام قانون

سردار آزادی فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که 321 معتاد ،خرده فروش و توزیع کننده گان مواد مخدر در زنجان دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند گفت : فرماندهی انتظامی استان زنجان با تمام اقتدار در مقابل توزیع کنندگان مواد مخدر ایستاده و به شدت با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد می‌کند.
وی افزود : از ابتدای امسال بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان توسط پلیس کشف و ضبط شد که بیشترین نوع مواد مخدر کشف شده در استان زنجان از نوع تریاک است.
به گفته فرمانده انتظامی استان زنجان پاکسازی مناطق آلوده یکی از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بوده و این طرح به صورت هفتگی و مستمر در سطح استان زنجان اجرا می‌شود.
سردار آزادی به افزایش کشفیات مواد مخدر در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته نیز ۲۹ درصد افزایش داشت.
وی با اشاره به اینکه فعالیت پلیس مواد مخدر استان در راستای مقابله با توزیع قرص‌های روانگردان در سطح استان گفت: امسال با عملیاتهای پلیسی دو هزار عدد قرص روانگردان از توزیع کنندگان و عطاری‌ها کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس آمادگی کامل دارد در صورت وجود محلی برای نگهداری معتادان پر خطر اقدام به جمع آوری آنان از سطح استان در کمترین زمان ممکن کند اظهار کرد : پدیده شوم مواد مخدر را یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن در مقابله با پیشرفت های جوانان این مرز و بوم است .
سردار آزادی با تاکید بر اینکه مواد مخدر امنیت و سلامت جامعه را تهدید و عمق این معضل و تخریب آن به حدی است که کم توجهی به آن می تواند سلامت جامعه را به مخاطره اندازد گفت : با اجرای این طرح ۱۴۳ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شده و به مراکز درمانی تحویل داده شدند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها