وحدت امت اسلامی دغدغه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود

وحدت امت اسلامی دغدغه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود

عبدالباسط نوریزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره شخصیت آیت الله رفسنجانی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، عالم وارسته و سیاستمدار به تمام معنای واقعی و موفق بود و خدمات وی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بر همه واضح و آشکار است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: ایشان در مخالفت با رژیم پهلوی و دوران انقلاب اسلامی سختی‌ها و شکنجه ها و تبعیدها زیادی متحمل شدند و قبل از انقلاب زحمات زیادی برای کشور و نظام کشیدند، استقامت و پایداری در راه هدف و مسیر انقلاب ستودنی است.

وی تصریح کرد: ویژگی خاص آیت الله رفسنجانی این بود با وجود همه جایگاه و مسئولیت‌های سنگینی که داشتند، یک عالم دین بودند و دلسوز علما و حوزه‌های علمیه بوده و اهل علم و مطالعه بودند.

آخوند نوریزاد ادامه داد: ایشان یک شخصیت سیاسی و علمی و دلسوز نظام و انقلاب بودند و در تفسیر قرآن زحمات زیادی کشیدند.

وی بیان داشت: یار همیشگی امام راحل بوده و پس از رحلت امام راحل یار دیرین مقام معظم رهبری در اداره کشور بودند و همیشه قبل و بعد از انقلاب در مبارزات کنار ایشان بود.

آخوند نوریزاد خاطر نشان کرد: دغدغه وی در امت اسلامی چه در خارج کشور و چه در داخل کشور وحدت امت اسلامی بود و با سعه صدر تلاش می‌کرد تا وحدت و اتحاد در کشور حفظ شود.

امام جمعه اهل سنت افزود: مردم ما همیشه در ظل توجهات مقام معظم رهبری، قدر بزرگان کشور را می‌دانند و باید در این زمان وحدت و اتحاد خود را بیشتر کرده و از آیت الله رفسنجانی به نیکی و خوبی یاد شود و ایشان را الگو خود قرار دهند تا فتنه دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی از بین رود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها