پلمب شرکت آمبولانس متخلف در ورزشگاه آزادی

رییس سازمان اورژانس استان تهران از پلمب شرکت آمبولانس خصوصی که در ورزشگاه آزادی دچار تخلف شده بود، خبر داد.

پلمب شرکت آمبولانس متخلف در ورزشگاه آزادی

محمداسماعیل توکلی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه همزمان با پایان بازی تیم فوتبال پرسپولیس و انتشار تصاویری از استفاده دو نفر از پیشکسوتان فوتبال کشورمان برای خروج از ورزشگاه از یک دستگاه آمبولانس تحت مالکیت یک شرکت خصوصی گفت: بلافاصله با دریافت این گزارش اداره نظارت بر آمبولانس‌های غیر ۱۱۵ اورژانس‌ استان تهران بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: با انتشار تصاویر این تخلف در شبکه‌های اجتماعی ضمن مطالبه عمومی مردم برای برخود با این اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی و جهت حفظ اعتماد جامعه به آمبولانس‌ها که این خودرو فقط برای انتقال بیمار است، با هماهنگی‌های لازم، این شرکت پلمب و تمام آمبولانس‌های آن تا تعیین و تکلیف به پارکینگ هدایت شد.

رییس سازمان اورژانس استان تهران تاکید کرد: این سازمان با هیچ مرکز آمبولانس خصوصی، شرکت‌های تابعه و هر نهاد غیردولتی که از آمبولانس خصوصی استفاده می‌کند مماشاتی نداشته و هرکس دستورالعمل‌ها را نقض کند با برخود قاطع و قانونی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کار علی پروین شرم‌آور بود/ اعتماد مردم به آمبولانس‌ها خدشه‌دار می‌شود/ میعادفر: برخورد قانونی می‌کنیم

تیم پرسپولیس تهران روز شنبه گذشته با شکست یک بر صفر برابر مس رفسنجان به عنوان قهرمانی در لیگ برتر امسال رسید، پس از برگزاری مراسم قهرمانی تیم پرسپولیس، ۲ نفر از پیشکسوتان فوتبال این تیم برای خروج از ورزشگاه از یک دستگاه آمبولانس استفاده کردند که این اقدام واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی بدنبال داشت.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    بسیار عالی

  • ناشناس
    0

    خود علی گامبو رابازداشت میکردین؟؟؟

  • حسین س
    0

    یک اقدام کاملا نمایشی و بی فایده.
    همه میدونن که بسیاری از مسوولین کارشون رو با آمبولانس راه میندازن . اگه بده برای همه بده.

  • به‌‌توچه
    0

    هرکی‌دمبه‌حمل‌کنه‌بایدپای‌لرزش‌هم‌بشینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها