نماینده اهواز:

تامین انرژی برق خانگی در اولویت/ مشکلات برق فولاد خوزستان باید هرچه سریعتر رفع شود

نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل شرکت توانیر با بیان اینکه تامین انرژی برق خانگی در اولویت است گفت: باید برای رفع مشکل انرژی صنایع استان هرچه سریع‌تر تدابیری اندیشه شود که این صنایع در فصل گرما با مشکل کمبود برق مواجه نشوند.

تامین انرژی برق خانگی در اولویت/ مشکلات برق فولاد خوزستان باید هرچه سریعتر رفع شود
محمد امیر در دیدار با مدیر کل شرکت توانیر با بیان اینکه تامین انرژی برق خانگی در اولویت است گفت : باید برای رفع مشکل انرژی صنایع استان هرچه سریع‌تر تدابیری اندیشه شود که این صنایع در فصل گرما با مشکل کمبود برق مواجه نشوند.
نماینده مردم شریف اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت : چالش‌ها و مشکلاتی که صنعت فولاد در استان خوزستان و کشور مواجه است تامین انرژی می‌باشد.وی افزود : باید کاهش تولیدات از دست رفته به دلیل تامین نشدن انرژی را به حداقل برسانیم.
امیر در ادامه گفت : باید برای رفع مشکل انرژی هرچه سریع‌تر با تدابیر وزارت نیرو و صمت با همکاری شرکت های فولادی نیروگاه تولید برق ساخته شود تا مشکلات صنعت فولاد هرچه سریعتر بطور کامل رفع شود.
وی بیان کرد : باید هرچه سریعتر جهت کاهش مصرف برق تعویض تجهیزات فرسوده در الویت شرکت توانیر قرار گیرد.در ادامه دکتر امیر بر تامین برق و روشنایی مسیر تردد زائرین از شهرستان کارون تا شلمچه تاکید کرد.
گفتنی است در آخر جلسه رجبی مشهدی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توانیر دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات بیان شده را صادر کرد.
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها