بازداشت شرور مسلح محله نعمت آباد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اراذل و اوباش متواری که باعث برهم زدن نظم عمومی شد، خبر داد.

بازداشت شرور مسلح محله نعمت آباد

سرهنگ اردشیر نادری گفت: در پی قدرت نمایی و استفاده از سلاح گرم توسط یکی از  اراذل و اوباش  سابقه دار در محله "نعمت آباد" تهران با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این متهم شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات  منسجم پلیسی متهم در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم با  حضور  ماموران پلیس، قصد فرار از مخفیگاهش را داشت که با درایت ماموران و آمادگی آنان در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت : از مخفیگاه متهم یک قبضه  سلاح گرم کمری  به همراه 6 گلوله جنگی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان، ورود به عنف و درگیری با شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ نادری با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی معرفی شد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عملیات مجرمانه که موجب برهم زدن نظم عمومی می شود بلافاصله با سامانه 110 پلیس تماس بگیرند

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها