پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات/ عکس
تصویر پلاکاردی در یکی از تجمعات شبانه اخیر، با مقایسه مردم ایران و کوفه و اشاره طعنهآمیز به«خرید ذرت و سویا از آمریکا» در فضای مجازی پربازدید شده است.
نوشته این این پلاکارد به خبرهایی ارجاع دارد که درباره خرید گندم و ذرت از آمریکا منتشر شده است.
ترامپ هم دیروز در توئیتی نوشت که دارایی های ایران تنها با خرید گندم از آمریکا قابل دریافت است.
موضوع خرید ذرت، سویا و گندم از آمریکا که در اظهارات چند تن از مقامات آمریکایی مطرح شده آن را به یکی از بحثهای داغ در شبکه های اجتماعی و رسانه ها تبدیل کرده است.

خیلی ناراحتی برو کوفه تا دینار طلا بگیری.
آخه پول خودمونه، مگه مفت دارن میدن؟
منتظر زلزله در تهران باشید
این عمر سعد ملعون بود که به طمع گندم ری با امام حسین جنگید. نه ما ایرانیها.
چرا به ایرانیها چنین تهمت سنگینی میزنید؟؟؟
اینهمه مختارنامه پخش کردند ندیدند؟؟؟!!!!
هرکه او ارزان خرد ارزان دهد
گوهری طفلی به قرصی نان دهد
انگلیسی ها دست بکار شدند،فتنه جدید از حلقوم خر مقدس های نفهم
انگلیس ، آلبانی، صهیون، عموها، اینترنشنال، چقدررررررررر ذلیل هستین آخه، چرا چشماتونو باز نمیکنید؟
تو چشماتو باز کن و از مغزت کار بکش که ایران رو شبیه غزه نکنید.
وای بر ما که با شما تندروها و کاسبان تحریم هم وطنیم.
وای بر ما کشور را بخاطر لبنان فروختند
تحریم های لعنتی رو دیگه بردارید تاکی بسه دیگه ما اتم نمیخاییم وقتی توی سفرمون نون نیس
تندرو و کاسب تحریم که مصداق خودتان است که آشوب می کنید و نامه هم میزنید و ایجاد تحریم و هم جنگ با مذاکره ها و این بدبخت ها باید بیایند برای حفظ کشور تا خرابکاری ها شما را جمع کنند
خب راست میگن دیگه کجاش عجیبه؟چرا داریم مقابل آمریکا و هرچی میگه کوتاه میایم؟مردم مسخره که نیستن دارایی مسدود شده ایران مگه مواد غذایی بوده؟!
دارایی مسدود شده ایران ، ۴۰ میلیون بشکه نفت بوده ، که بر اثر توافق ، آزاد شد و ظرف ده به فروش رفت. بدون توافق می خواستی چکار کنی ؟
ناشناس ۱۵:۵۴ الان پولش تو جیب کیه دقیقا شما ارزونی دیدی یا پولش مستقیم رفت تو جیبت؟
این دیگه فقط مربوط به منافع گروه خاصی نمیشه مربوط به همه مردمه
خوب اگه مثل دوران اوباما پول نقد بدن که همش میره لبنان و غزه لاقل مواد غذایی شاید مقداری اش به دست مردم مظلوم ایران برسه
بی خود میگی راست میگه لابد شما و امثال احمق شما بیشتر از مسئولان می فهمید نه جانم شما زیر کاسه تان نیم کاسه خوابیده دستتان رو شده به زباله دان تاریخ رفتین باز جیغ جیغ کنید جوجه ها
مواد غذایی هم حتما" میره غزه و لبنان...بیچاره مردم ایران
بخاطر این هست که این پولها از تونل های زیر زمینی بعضی کشورها سر در نیاره و کانال تزریق پول قطع بشه
بسیار درست است و تاسف آور و عجیب است برای سست اندیشان خنثی و کندرو
و شما زیر لحاف گویان مفت گو طبل تو خالی
درود بر شرف قالیباف و تیم نخبه مذاکراتی او
هر کی هم ناراحته چون هوا گرمه و سوزشش واس اونا زیاد تره یخ و پماد افافه میکنه 👺😝
عجیب که نیست عین حقیقته
وای بر شما که کشور را در صلح و آرامش نمی خواهید چون کاسبان تحریم و زالو صفتان خون ملت هستید
راست گفت به گندم و ذرت تراریخته که عامل از بین رفتن خودمون میشه فروختیم ........
به مذاکره کننده اعتماد داریم جو کشور و بهم نریزید با هر چیزی هم عاشورا را مقایسه نکنید
گندم و ذرت نوبختی برو یونجه بخور
خوب این عزیزان راه حل ارائه دهند صرف حرف مفت زدن مشکلی را حل نمی کند مثلا بگویند ما چطور می توانیم محاصره دریایی را بشکنیم تا دچار مشکل و کمبود نشویم.
اگه گندم و ذرت بهمون بدن که خیلی سود کردیم. میشه گفت اولین معامله ای که فقط ما سود کردیم.
ببخشید وقتی به جای پول مملکت اشغال خریدن
جوری کار کردن که توی مملکت هیچی نموده همین هم خوبه
وای ن ننگ بر شماها 😅
کاملا درسته. این قدر حقیرانه تحقیر شدیم.
بعداز ذرت و یونجه خودرو های آمریکایی وارد کنید
از قدیم گفتن شکم گرسنه دین و ایمان نداره گندم جای خود پیشوا را با ساندیس خیلی وقته عوض کردن
لطف کنید دولتی های محترم برای اهداف شوم سیاسی امنیتی معیشت را خراب نکنید با تشکر از توجهتون
تا در مملکت یکطرفه افراطیون اجازه تجمع و اظهار نظر داشته باشند و طرفداران مذاکره فقط ناظر باشند از این مسایل زیاد خواهیم دید.
واقعیت را گفت
آقا شما چرا حرف های ترامپ را چشم بسته قبول می کنید ؟؟ خود آمریکایی ها میگن هر بار ترامپ حرفی می زنه منتظر ببینند آیا ایرانی ها هم تایید می کنند یا نه ؟؟؟