بهترین سریال‌هایی که در خرداد و تیر خواهیم دید؛ از «خرس» تا «خاندان اژدها»

در اینجا شش سریال درجه‌یک و مورد انتظار را معرفی خواهیم کرد که فصل تازۀ آن‌ها در طی یک ماه آینده به قاب تلویزیون‌ها خواهد آمد.

بهترین سریال‌هایی که در خرداد و تیر خواهیم دید؛ از «خرس» تا «خاندان اژدها»

در طی یک ماه آینده به شهر افسانه‌ای کینگزلندینگ و شهر  پر از خشونت و فساد کینگزتاون برمی‌گردیم؛ همچنین می‌توانیم دوباره به آشپزخانه‌ی سریال «خرس» سری بزنیم و پرسه زدن در دنیای پساآخرالزمانی سریال «دندان شیرین» را تجربه کنیم.

دنیای ابرقهرمانی سریال «پسرها» و دنیای علمی‌تخیلی کلون‌ها در سریال «یتیم سیاه» نیز به ترتیب با یک فصل جدید و یک اسپین‌آف به قاب تلویزیون‌ها بازمی‌گردند. این‌ها شش سریالی هستند که در ماه میلادی ژوئن می‌توانیم به تماشای آن‌ها بنشینیم.

1. خرس

1

سریال «خرس» (The Bear) ترکیبی از درام و کمدی با محوریت آشپزی است که در شیکاگو جریان دارد. در این سریال، جرمی آلن وایت نقش سرآشپز مشهوری به نام کارمی را بازی می‌کند که پس از مرگ برادرش، مدیریت ساندویچ‌فروشی ایتالیایی او را بر عهده می‌گیرد. فصل سوم این سریال پرطرفدار پنجشنبه ۲۷ ژوئن منتشر می‌شود.

2. پسران

2

سریال «پسران» (The Boys) با اقتباس از یک کمیک بوک بزرگسالانه و با نگاهی طنزآمیز به ژانر ابرقهرمانان ساخته شده است. این سریال گروهی از افراد معمولی را به تصویر می‌کشد که وظیفه کنترل ابرقهرمانان فاسد را بر عهده دارند. فصل چهارم این سریال که پر از صحنه‌های اکشن و شوخی‌های بزرگسالانه است، پنجشنبه ۱۳ ژوئن منتشر می‌شود.

3. خاندان اژدها

3

سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) اولین اسپین‌آف از سریال محبوب «بازی تاج و تخت» است. این سریال پیش‌درآمدی بر وقایع آن مجموعه بوده و به دوران حکومت خاندان تارگرین و رویدادهای منجر به جنگ داخلی موسوم به «رقص اژدهایان» می‌پردازد. فصل دوم این مجموعه فانتزی و دراماتیک یکشنبه ۱۶ ژوئن پخش می‌شود.

4. شهردار کینگزتاون

5

در سریال «شهردار کینگزتاون» (Mayor of Kingstown)، جرمی رنر در نقش مایک مک‌لاسکی، رهبر یک شهر کوچک است که اقتصاد آن وابستگی شدیدی به زندان محلی دارد. پخش فصل سوم این سریال مهیج و جنایی از یکشنبه ۲ ژوئن آغاز می‌شود.

5. یتیم سیاه؛ پژواک‌ها

6

سریال «یتیم سیاه» (Orphan Black) با بازی تاتیانا مازلانی که نقش چندین کلون انسان (انسان‌های شبیه‌سازی شده) را ایفا می‌کند، یک گزینه عالی برای هواداران ژانر تخیلی بوده است. او در این سریال باید از راز خود و خطری که جان او و دیگر کلون‌ها را تهدید می‌کند پرده بردارد. حالا اسپین‌آف این سریال با عنوان «Orphan Black: Echoes» با بازی کریستن ریتر قرار است پنجشنبه ۲۳ ژوئن منتشر شود. با تماشای سریال اصلی می‌توانید آمادگی لازم برای دیدن اسپین‌آف را پیدا کنید.

6. دندان شیرین

7

سریال «دندان شیرین» (Sweet Tooth) با الهام از یک کمیک بوک، دنیایی را پس از یک بیماری فراگیر به تصویر می‌کشد که در آن کودکان دورگه انسان و حیوان به دنیا می‌آیند. پخش فصل سوم و پایانی این سریال مهیج و آخرالزمانی با بازی کریستین کانوری در نقش کودکی با شاخ گوزن، از پنجشنبه ۶ ژوئن آغاز می‌شود.

منبع: فرادید
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها