تحویل تمام خودروهای ثبت‌نامی و تکمیل‌وجه شده‌ی سال ۹۷ به مشتریان

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش، گفت: بر اساس اعلام قبلی، تمام مشتریانی که در سال ۹۷ اقدام به تکمیل وجه نموده و پذیرش آن‌ها در صف فاکتور قرار گرفته بود، خودروهای خود را دریافت کرده‌اند.

تحویل تمام خودروهای ثبت‌نامی و تکمیل‌وجه شده‌ی سال ۹۷ به مشتریان

مجید باقری در تشریح وضعیت تحویل خودروی مشتریان سایپا، اظهار کرد: تعدادی از مشتریان هستند که در سال ۹۷ ثبت‌نام کرده اما با وجود صدور دعوت‌نامه، بنا به دلایل مختلف در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه و پرداخت الباقی قیمت خودروی خود اقدامی نکرده‌اند. بدیهی است در این خصوص پس از صدور دعوت‌نامه جدید، در صورت تمایل به تکمیل وجه، خودروهای این دسته از مشتریان نیز با قید اولویت در فهرست برنامه تحویل قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مشتریانی نیز از سال قبل به دلیل تحریم‌های ظالمانه، خودروی آن‌ها قابل تولید و تحویل نیست (نظیر ساندرو، برلیانس و ...) که پیشنهاداتی به این گروه از مشتریان ارائه شده است و در صورت تمایل و اقدام مشتریان به تبدیل و تعیین تکلیف خودروی ثبت‌نام شده، خودروی تبدیلی آن‌ها به سرعت در لیست تحویل قرار خواهد گرفت.

باقری افزود: در خصوص مشتریان طرح اتوخدمت نیز طرحی ارائه شده است که در صورت تعیین تکلیف وضعیت تعهد، خودروی آن‌ها در لیست فاکتور و تحویل قرار خواهد گرفت.

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش ادامه داد: تیم مدیریتی جدید سایپا در بهمن‌ سال گذشته(۱۳۹۷) در حالی سکان هدایت این گروه خودروسازی را به دست گرفت که نزدیک به ۵۴۰ هزار دستگاه تعهد وجود داشت که خوشبختانه تاکنون تعداد بسیار زیادی از این تعهدات معوق، تحویل مشتریان شده و این روند با سرعت بیشتری استمرار دارد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    اقای قایم مقام چراتوروزروشن دروغ میگی بنده 16ماه پیش ثبتنام برلیانس داشتم تاحالا حتی یه زنگی به من نزدن بیش ازصدباربه نمایندگی مراجعه کردم میگن هیچ خبری نیست خداازسرتان نگذرداگرحق من راندین دردبی درمون بگیرین من شب وروزدعامیکنم ........

  • مارال‌ سلطانی
    0

    برلیانسمو میخوام

  • اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
    0

    وقتی خودرو برای تکمیل وجیها دارند‌ قطعا میتونند خودرو برای همه ی تعهدات خودرو ازجمله برلیانس را بدهند پس دروغه اینکه میگن به علت تحریم ظالمانه نمیتونند تهیه کنند من برلیانسمو میخوام اینقدر حق خوری نکنید

  • مهدی ناصری
    0

    خبر فوق به هیچ وجه صحت ندارد. همسر من الان که در ابتدای سومین ماه از سال 99 هست، هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته است.

  • تاجفعر
    0

    ایشون جناب اقای باقری میفرماید عده ای ثبت نامی 97 هستند که تکمیل وجه نکردند بنده که ثبت نامی 97 هستم و همان روزی که دعوت نامه امد و بنده هم تکمیل وجه کردم مگه شما تحویل بهم داده اید . امروز 10 خرداد 99 است هنوز چشم براهم . شما چرا فقط ادعاهای میکنید که واعی و دروغه . اونهای که شما نام میبرید وجود نداره . اینهمه در نظرات مردم گله تحویل نگرفتند خودرو را فریاد میزنند و همه هم ثبت نامی های 97 هستند . بخدا قسم باید با داشتن چنین خبرنگارهای شرمتده شد . هیچکسی نمیگه اقا مدرک اونهای که واریز نکردند کجاست چند نفرتد . کاشکی من خبرنگار بودم . حتی افدامم میکردند چشمم رو روی حقانیت مردم نمی بستم . عذرخواهی میکنم از حنابعالی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها