عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

رای اعتماد نمایندگان به وزرای روحانی کار را تمام کرد/ منتظر تحقق وعده‎های دولت هستیم/ وضعیت مردم را مشخص کنید

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور منتظر تحقق وعده‎های دولت در جهت بهبود وضعیت اقتصادی مردم هستیم.

رای اعتماد نمایندگان به وزرای روحانی کار را تمام کرد/ منتظر تحقق وعده‎های دولت هستیم/ وضعیت مردم را مشخص کنید

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با اشاره به رای اعتماد مجلس به 4 وزیر پیشنهادی دولت درباره اقدامات پیش‎روی این وزرا در راستای بهبود وضعیت کشور به خصوص در عرصه اقتصادی اظهار کرد: به نظر بنده برای حل مشکلات اقتصادی کشور به طور کلی باید به ظرفیت‎های داخلی کشور بیشتر توجه شود چراکه منابع خوبی در اختیار داریم و می‎توانیم در این بخش به خصوص در حوزه نفتی و انرژی سرمایه‎گذاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه به ظرفیت نیروی انسانی و نخبگانی که در کشورمان وجود دارد باید توجه شود افزود: الان عمده مشکل ما در کشور موضوع ارزش پول است که وزیراقتصاد جدید باید در جهت حل این مشکل هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حل مشکلات ارزی و کاهش حجم نقدینگی در کشورمان از دیگر مسائلی است که قطعا باید چاره جدی از سوی وزیر اقتصاد برای آنها تدبیر شود چرا که با وضعیت فعلی امکان تحقق مطالبات مردم به خصوص در حوزه معیشیتی بسیار سخت خواهد بود.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: تورمی که در حال حاضر در کشورمان به دلیل افزایش نقدینگی ایجاد شده مشکلاتی بسیاری را در حوزه اقتصاد کشورمان ایجاد کرده است که وزیر اقتصاد قطعا باید برای مدیریت این وضعیت وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه وزیر رفاه نیز باید در حوزه واگذاری شرکت‎های خصولتی سرمایه‎گذاری خوبی را انجام دهد تاکید کرد: امیدواریم وزیر جدید در جهت تحقق مطالبات اقشار کارگر جامعه نیز به خصوص در حوزه حقوق و درآمدهای آنها راهکار جدی را ارائه دهد تا ما شاهد تحقق مطالبات این گروه از مردم نیز باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اظهارات وزیر مسکن بر موضوع گسترش صنعت ساختمان در برنامه‎های کاری که به مجلس ارائه داده است انتظار می‎رود که با تحقق این رویه ما در افزایش اشتغال در حوزه‎های عمرانی نیز با موفقیت روبه رو شویم که امیدواریم این وعده‎های وزیر عملیاتی شود.

امیرآبادی اظهار کرد: از دیگر وعده‎هایی که وزیر مسکن بر آن تاکید داشت ادامه پروژه مسکن مهر است که متاسفانه در دوره وزیر قبلی به دلیل عدم تطبیق این پروژه با رویکردهای وزیر مربوط بلاتکلیف مانده بود که امیدواریم در این دوره تکمیل و نهایی شود.

وی تصریح کرد: وزرای جدیدی که مجلس شورای اسلامی به آنها رای اعتماد دارد قطعا با داشتن یک برنامه و رویکرد جدی می‎توانند موتور محرکه بزرگی برای به حرکت درآوردن چرخ‎های اقتصاد کشورمان باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا با ایجاد تغییرات در بدنه دولت به بهبود وضعیت اقتصادی کشور امیدوار هستید خاطرنشان کرد: یک وضعیت نامتعادلی در برخی از وزراتخانه‎ها درباره تفکیک آنها وجود داشت که با مخالفت مجلس، نمایندگان خواهان سرو سامان دادن به اوضاع وزراتخانه‎ها شدند از این رو با حضور وزرای جدید تکلیف برای دولت مشخص شده است و آنها باید با انسجام بیشتری کار را پیش ببرند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    سلام متاسفانه نمایندگان مردم بادیگارد دولت شده عوض اینکه مردم به انها رای دادند هوای مستضعف را داشته باشند شدند محاط دولت ،دولت خطا میکند مجلس یا نشوید یا حمایت میکند اقا الان ۶سال که دولت روحانی مردم مستضعف را با این خنده‌ای ،،،، گرفته لازم نیست که بگویید ما کارمان را کردیم الان نوبت دولت خوش به حال دل خرسند شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها