نائب رئیس مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

نمی‎توان پولشویی را کتمان را کرد اما نباید همدیگر را متهم کنیم/ در این شرایط از دعواهای سیاسی دست برداریم مردم خسته‎اند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‎توان پولشویی در کشور را کتمان کرد: بهتر است به جای متهم کردن یکدیگر در جهت حل مشکلات کشور وارد عمل شویم.

نمی‎توان پولشویی را کتمان را کرد اما نباید همدیگر را متهم کنیم/ در این شرایط از دعواهای سیاسی دست برداریم مردم خسته‎اند

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره نقد اظهارات محمدجواد ظریف پیرامون پولشویی و صحت و سقم این موضوع و اینکه آیا فساد سازمان‎یافته‎ای در بدنه مدیریتی کشور وجود دارد یا خیر اظهارکرد: زمانی که ما از فساد سازمان یافته سخن می‎گوییم به معنای این است که یک عده‎ از این فساد خبر دارند و اقدامی انجام نمی‏دهند.

وی افزود: ما وقتی ساختار و سیستم نداریم در این نبود سیستم ممکن است بسیاری از مشکلات برای ما به وجود بیاید از این رو اگر بگوییم فساد سازمان یافته در کشورمان در حال شکل‎گیری است قطعا درست نیست.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید یک ساختار و سیستم مشخصی را در کشورمان ایجاد کنیم تا بتوانیم نگذاریم مشکلات مالی، زمین‎خواری و قاچاق به وجود بیاید.

پزشکیان خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم موضوع قاچاق در حوزه‎های مختلف را کتمان کنیم قطعا امکانپذیر نیست اما اینکه دولت و یا سازمان خاصی را به اطلاع از این امر متهم کنیم قطعا قابل قبول نیست.

وی درباره اینکه آیا وقوع پولشویی در این مملکت محرز است یا خیر تاکید کرد: نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا پدیده پولشویی وجود دارد اما اینکه ما خودمان را محکوم به پولشویی کنیم قطعا درست نیست و سبب تخریب وجهه ما در مقابل سایر کشورها می‎شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما بدون شک در برخی از امور خود مشکل داریم اما باید در راستای حل مشکلات خود و بدور از اختلاف و در یک فضای صمیمی مشکلات را حل کنیم.

پزشکیان با بیان اینکه نباید مشکلات را نه بزرگ و نه کوچک جلوه دهیم تصریح کرد: ما باید آنچه را که حق و واقعیت است را بگوییم از این رو این واقعیت باید بدور از فضای سیاسی و جناحی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور بهتر از دعواهای سیاسی و گیردادن به هم دست برداریم چرا که مردم از این وضعیت خسته هستند از این رو آنهایی که مدعی اند حرف آنها درست است باید از مواضع خود کوتاه بیایند و در جهت حل مشکلات کشور با ارائه یک راهکار اساسی وارد عمل شوند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • چه فرقی داره شناس یا ناشناس
    0

    سمینارها ، میزگردها و هزاران ساعت جلسات مدیران و وزرا با هزینه های سرسام آور برای مطالبی که اکثر مردم از دروغ و نمایشی بودنشان اطلاع کامل دارند .

  • سراتو
    0

    كم كم همه چيز را رو كنيد كه چه گناه كاري كرده ايد

  • ورشکسته
    0

    طوری حرف میزنید که تازه همین الان از هواپیما پیاده شده اید و انگار تا حالا توی ایران زندگی نکرده اید . برای یه کار ساده اداری یا راه اندازی یه کارگاه کوچک توی ایران باید ماه ها انتظار بکشی و بناچار برای جبران هزینه های به انجام نرسیده مجبور به فروش کالاهای قاچاق که منابع ورودشان کاملا" مشخص است می شوید . اونوقت ایشون با کمال وقاحت از همه مسائل اظهار بی اطلاعی می کند . مشکلات شما همانا حفظ پست و مقام و ادامه فعالیت های اقتصادی رانتی است که ارتباطی با مردم نداشته و ندارد .

  • کورش
    0

    تورو خدا ننه منو متهم کنید همدیگه رو متهم نکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها