عبدالله حسین پور، رییس هیات شمشیربازی هرمزگان شد

«عبدالله حسین پور» با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان هرمزگان برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب و معرفی شد.

عبدالله حسین پور، رییس هیات شمشیربازی هرمزگان شد

مجمع انتخاباتی رییس هیات شمشیربازی هرمزگان با حضور فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون، محسن وحدانی دبیر فدراسیون شمشیر بازی، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش وجوانان استان، روزبه زابلی و فاطمه مرادی معاونان اداره کل و اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع رای گیری با حضور تک کاندیدای مجمع شمشیربازی هرمزگان آغاز شد و عبدالله حسین پور با کسب ۱۷ رای ماخوذ به عنوان رییس این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.

رییس هیات شمشیربازی هرمزگان هرمزگان، توجه به استعدادیابی و حضور در مدارس را یکی از برنامه های مهم  این هیات عنوان کرد و گفت: نبود امکانات و تجهیزات، نبود حامی، پیست استاندارد، کمبود شمشیر و تیغه و غیره از مهم ترین مشکلات کنونی این هیات است.

 عبدالله حسین پور با اشاره به این مشکلات افزود: هیات شمشیربازی هرمزگان برای مدت سه سال مظلوم واقع شد که با انتخاب مظفر مهری خادمی نسب به عنوان مدیرکل ورزش وجوانان استان این هیات صاحب دفتر شد.

در همین نشست همچنین رای گیری برای انتخاب اعضای هیات رییسه برگزار شد و در نهایت «امین آذرمهر», «خدیجه خواجه»، «مجتبی تام»، «مریم اکبری» و «حامد محمدی» به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب شدند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها