معرفی جدیدترین روش های لاغری

با استفاده از جدید ترین روش های لاغری، بدون درد و در کمترین زمان کاهش وزن را احساس کنید! کاهش وزن و حذف چربی های بدن این روزها به یکی از دغدغه های بزرگ و اساسی افراد تبدیل شده است.

معرفی جدیدترین روش های لاغری

روش های بسیاری از گذشته تا به امروز برای حذف چربی بدن و کاهش وزن طراحی و اجرا شده است. هر یک از این روش ها مزایا و معایب زیادی به همراه دارند.

با پیشرفت تکنولوژی و طراحی دستگاه های منحصر به فرد، درمان چاقی و رسیدن به تناسب اندام ایده آل بسیار راحت تر و سریعتر از گذشته انجام خواهد شد. در این مقاله با معرفی جدید ترین روش‌ های لاغری و بررسی بهترین روش لاغری در انتخاب یک راه حل مناسب برای حذف چربی های بدن، همراه شما عزیزان خواهیم بود. اگر قصد دارید با پیشرفته ترین و بهترین روش لاغری آشنا شوید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

جدیدترین متد حذف چربی های موضعی لاغری کدام است؟
روش‌های غیر تهاجمی یکی از جدیدترین و کاربردی ترین شیوه‌های حذف چربی های موضعی و لاغری بدن هستند. در روش لاغری غیرتهاجمی هیچگونه نیازی به عمل نخواهید داشت و در کمترین زمان و بدون درد و خونریزی از شر چربی اضافی بدن خود، راحت خواهید شد. در این روش ممکن است برای حذف چربی های موضعی بدن از دستگاه هایی مانند دستگاه کویتیشن استفاده شود یا به درخواست بیمار با تزریق آنزیم، حذف چربی ها صورت گیرد.

لاغری غیرتهاجمی مزایای بسیاری به نسبت لاغری تهاجمی دارد. از مهمترین مزایای استفاده از این روش می توان به دوره نقاهت بسیار کوتاه، عوارض جانبی بسیار کم، نداشتن بیهوشی، نداشتن زخم و بخیه، عدم آسیب به بافت های داخلی بدن و برگشت ناپذیری آن در اکثر مواقع اشاره کرد. همانطور که گفته شد این روش انواع مختلفی دارد. در ادامه شما را با روش‌های مختلف لاغری غیرتهاجمی و بهترین روش لاغری غیرتهاجمی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

لاغری موضعی با استفاده از مزوتراپی و تزریق آنزیم
لاغری غیر تهاجمی با استفاده از مزوتراپی یکی از کاربردی ترین روش هایی است که اغلب برای حذف چربی های موضعی بدن استفاده می شود. در روش لاغری موضعی با استفاده از مزوتراپی، معمولاً پروتئین و آنزیم های موجود با تزریق به غشای سلول چربی باعث تجزیه شدن ساختار آن و کاهش سایز مراجعه کننده خواهند شد.

معمولاً چربی ها پس از تجزیه، توسط سلول های دیگر جذب و باقی آن ها از طریق کلیه دفع خواهند شد. گاها با انجام چند جلسه مزوتراپی چندین لایه چربی بدن از بین خواهد رفت. از آنجا که نظارت دقیقی بر آنزیم ها و پروتئین هایی که در مزوتراپی استفاده می شود وجود ندارد، متاسفانه بر اثر استفاده سودجویان، اغلب مواد استفاده شده در این روش تقلبی و مضر خواهند بود. به همین دلیل اغلب پزشکان، لاغری غیر تهاجمی با دستگاه های شناخته شده مانند لاغری با دستگاه رافوس را به انجام مزوتراپی برای لاغری غیر تهاجمی بیماران ترجیح می دهند.

دستگاه های لاغری غیر موضعی، مطمئن ترین و بهترین روش لاغری غیرتهاجمی
بدون شک لاغری موضعی با استفاده از دستگاه های لاغری را می توان به عنوان بهترین روش لاغری غیرتهاجمی به شمار آورد. دستگاه های لاغری غیر تهاجمی بدون جراحی، دوره نقاهت یا ریکاوری به کاهش تدریجی چربی بدن کمک بسیار زیادی می کنند.

چربی های موضعی موجود در پهلو، ران و شکم را به راحتی می توان با استفاده از دستگاه لاغری غیرتهاجمی کاهش داد. روش لاغری غیرتهاجمی از جدیدترین روش ها برای کاهش انواع چربی های بدن است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های لاغری غیر موضعی، انواع مختلفی دارند. در ادامه شما را با بهترین دستگاه لاغری غیرتهاجمی آشنا خواهیم کرد.

دستگاه لاغری ترواسکالپ، بهترین دستگاه لاغری غیر تهاجمی
به جرات می توان دستگاه لاغری ترواسکالپ را به عنوان بهترین دستگاه لاغری غیرتهاجمی و یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لاغری دنیا به شمار آورد. دستگاه ترواسکالپ برای کانتورینگ و پیکر تراشی بدن استفاده می شود. این دستگاه هیچگونه آسیبی به بافت های اطراف چربی وارد نمی کند.

بیمار تنها در یک جلسه برای همیشه از شر چربی اضافه و سلولیت های بدن راحت می‌شود و این یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های این دستگاه منحصر به فرد است. پس از ۱۲ هفته تاثیر شگفت انگیز این دستگاه را روی تناسب اندام خود مشاهده خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه لاغری ترواسکالپ یا یافتن پاسخ سوالات خود پیرامون کویتیشن چیست و چگونه انجام می شود همین حالا به سایت آفا مراجعه کنید.

خرید بهترین دستگاه لاغری غیرتهاجمی با کیفیت بالا از شرکت آفا
در این مطلب با معرفی جدیدترین روش های لاغری همراه شما عزیزان بودیم. مهمترین موضوع در انجام درمان لاغری با استفاده از دستگاه‌، انتخاب یک دستگاه مطمئن و پیشرفته است. پزشکان و کارشناسان کلینیک های زیبایی می توانند با خرید دستگاه های معتبر و با کیفیت میزان رضایت بیماران را تا حد زیادی افزایش دهند.

آفا بهترین ارائه کننده دستگاه های لاغری در ایران است که با عرضه محصولات با کیفیت، در کنار تیم پشتیبانی قوی بهترین خدمات را در زمینه فروش دستگاه به مشتریان عزیز ارائه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188107070 تماس بگیرید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها