تقدیر از برترین نامه‌های ارسالی به شهدا در اختتامیه جشنواره «نامه‌ای به یک شهید»

مراسم اختتامیه اولین جشنواره «نامه‌ای به یک شهید» فردا در حوزه هنری تهران برگزار و از نویسندگان برترین نامه‌های ارسال شده تقدیر می‌شود.

تقدیر از برترین نامه‌های ارسالی به شهدا در اختتامیه جشنواره «نامه‌ای به یک شهید»

به گزارش خبرفوری ، مراسم اختتامیه اولین جشنواره «نامه‌ای به یک شهید» با حضور احمد دانش‌آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه هنری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش فراخوان این جشنواره به‌مناسبت 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا اعلام شد که در این راستا دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی از پایه سوم ابتدایی تا پایه دوازدهم با ارسال آثار و دلنوشته‌هایی در این جشنواره شرکت کردند و حدود 46 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان بر اساس داوری‌ها 36 اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شده و از نویسندگان آن‌ها در مراسم اختتامیه تقدیر به‌عمل می‌آید.
جشنواره ملی نامه‌ای به یک شهید با اهداف تلاش برای شناخت بهتر مردم نسبت به روز شهید، تعمیق آگاهی جامعه از روز شهید، ایجاد ارتباط نزدیک و درک عمیق‌تر نسل جوان از دوران دفاع مقدس و ایثارگری شهدا برگزار شد.
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه اولین جشنواره نامه‌ای به یک شهید فردا، دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ساعت 9:30 در تالار سوره حوزه هنری واقع در؛ تقاطع سمیه و خیابان حافظ برگزار می‌شود.

32

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها