توصیه‌های سردار سلیمانی به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از زبان امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه گفت: شهید سردار سلیمانی با استفاده از تجارب خود در رفتارشناسی آمریکایی‌ها در منطقه، همواره به تیم مذاکره کننده توصیه می‌کرد به دشمن اعتماد نکنید و دستاوردهای میدانی را در میز مذاکره به نفع ملت نقد کنید.

توصیه‌های سردار سلیمانی به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از زبان امیرعبداللهیان

حسین امیرعبداللهیان در خصوص نقش توصیه‌های سردار سلیمانی در پیشبرد اهداف مذاکرات هسته‌ای افزود: سردار شهید سلیمانی بیش از هرچیز به تیم مذاکره کننده ایران توصیه می‌کرد مراقب باشید که با چه طرف‌هایی در حال مذاکره هستید و با استفاده از تجارب خود در رفتار شناسی آمریکایی‌ها در سال‌های تجاوز و اشغال افغانستان و عراق به تیم مذاکره کننده یادآوری می‌کرد که به دشمن اعتماد نکنید، در میز مذاکره قوی و منطقی و منسجم باشید و دستاوردهای میدانی را در میز مذاکره به نفع ملت نقد کنید.

وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با صداوسیما،  به امنیت آفرینی سردار سلیمانی در منطقه اشاره کرد و گفت: ماحصل آنچه سردار سلیمانی در منطقه انجام داد علاوه بر امنیت و صلح برای کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه، عقبه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران در میز مذاکرات ایجاد کرد و نشان داد کشورمان علاوه بر دفاع از حقوق هسته‌ای خود در مذاکرات بین المللی در دفاع از حقوق ملت‌های منطقه نیز دست برتر دارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بابائی
    1


    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴:۰۵
    و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار همراه دیگر سازمان های به اصطلاح بین المللی جنایتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷:۴۷
    و این در حالی است که داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و متحدانش و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰:۰۷

    مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰:۲۰

    همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
    همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
    کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
    صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
    متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
    جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰:۴۶
    غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
    کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
    غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
    کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
    کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
    که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
    دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱:۴۳
    حامیان اصلی گروه های تروریستی چه کسانی هستند؟
    حامیان اصلی تروریسم چه کسانی هستند؟
    حامیان اصلی القاعده چه کسانی هستند؟
    حامیان اصلی داعش چه کسانی هستند؟
    حامیانه اصلی تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی چه کسانی هستند.
    1 - آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده سازمان های بین المللی و دشمن درجه یک کشورهای اسلامی
    2 - انگلیس جنایتکار سگ دست نشانده سازمان های بینن المللی و دشمن درجه یک کشورهای اسلامی
    3 - فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده سازمان های بین المللی و دشمن درجه یک کشورهای اسلامی
    4 - عربستان سعودی جنایتکار دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت
    5 - امارات جنایتکار سگ دست نشانده ریاض
    6 - ترکیه جنایتکار سگ دست نشانده اسرائیل
    7 - رژیم صهیونیستی جنایتکار دشمن درجه کشورهای اسلامی و بشریت
    و سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان همکاری کردند و هنوز هم همکاری می کنند.
    عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از ششم فروردین ماه سال 2015 تاکنون در جنگ یمن شکست خورده است.
    کشورهای غربی جنایتکار از سال 2015 تاکنون با تامین انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای عربستان سعودی و امارات شریک جرم جنایات جنگی در یمن بودند و هستند.
    سعودی ها و اماراتی ها با پشتیبانی آمریکا، غرب و اسرائیل در یمن جنایت می کنند و آدم می کشند.
    مدعیان دروغین حقوق بشر حامی جنایات جنگی عربستان سعودی در یمن بودند و هنوز هم هستند.
    حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر از رژیم سعودی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
    آمریکایی ها، اروپایی ها و نیروهای خارجی حق حضور در منطقه خاورمیانه را ندارند.


    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲:۱۵
    تجاوزات آمریکا علیه ایران با ترامپ شروع نشد
    حمله آمریکا به پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و شهادت ۲۹۰ مسافر آن
    «۳۱ سال پیش در چنین روزی، ناو آمریکایی پرواز ۶۵۵ ایران ایر که یک هواپیمای مسافربری بود را بر فراز آب‌های سرزمینی ایران ساقط کرد و همه ۲۹۰ فرد بی‌پناه شامل ۶۶ کودک را کشت. تجاوزات آمریکا علیه ایران با دونالد ترامپ شروع نشده است».
    «شجاعت و آینده‌نگری که عزمی در برابر عطش تیم ب برای جنگ است، می‌تواند به این تجاوزات پایان دهد».
    ۱۲ تیر ۱۳۶۷ (سوم جولای ۱۹۸۸) پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ هواپیمایی ایران‌ایر از تهران به مقصد دوبی پس از توقف بین راهی در بندرعباس به سمت دوبی در حرکت بود که با شلیک موشک از ناو «یواس‌اس وینسنس» نیروی دریایی آمریکا در ارتفاع ۱۲ هزار پایی بر فراز خلیج فارس سرنگون شد. این حمله موشکی به شهادت تمامی ۲۹۰ سرنشین آن منجر شد.
    دولت آمریکا ادعا کرد که ناو این کشور به اشتباه هواپیمای مسافربری را با یک هواپیمای جنگی اشتباه گرفت؛ ادعایی که کارشناسان مختلف آن را رد کرده‌اند. مقام‌های آمریکایی همچنین به تمام نیروهای ناو وینسنس پس از این حمله، مدال دادند و جورج بوش پدر (رئیس‌جمهور وقت) به «ویل راجرز» فرمانده ناو مدال «لژیون لیاقت» داد.
    حمله موشکی به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس در نامه‌ای از فرمانده ناو وینسنس خواست تا با اعتراف به حقایق، دسترسی به عدالت قربانیان این جنایت تروریستی را فراهم کند.
    آقای ویلیام راجرز، فرمانده سابق ناو وینسنس، جنابعالی در روز ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، با شلیک موشک به هواپیمای مسافربری در آسمان خلیج فارس، جنایت دیگری را علیه بشریت در تاریخ به نام خود ثبت نمودید. در این جنایت هولناک ۲۹۰ انسان بیگناه در یک لحظه کشته شدند، که ۶۶ نفرشان کودک و ۵۳ نفر زن بودند.
    مسئولین نابخرد امریکایی به جای مجازات و مواخذه مجرم در دادگاه صالحه، جنابعالی را همچون آقای پاول تیبت در هیروشیما، مورد تشویق قرار داده و با اعطای مدال افتخار، غم و اندوه بازماندگان این فاجعه را مضاعف نمودند. صرفنظر از این نمایش اعطای مدال، نام شما در کنار دیگر جنایتکاران همچون صدام، هیتلر، موسولینی، شارون و پاول تیبت در تاریخ به عنوان اسوه های رذالت زنده خواهد ماند تا به عنوان نمادی از شرارت، سقوط اخلاق و تباهی در عبرت جامعه بشری درس‌آموز باشید.
    توجیه جنایت با اعطای نشان افتخار به جنابعالی، دلیل روشنی بر طراحی و برنامه ریزی قبلی در ارتکاب این جنایت بوده و قرائن و شواهد دیگر نیز آن را تایید می نماید، وجدان تنها قاضی درونی است که تبهکاران را پس از انجام جنایت مورد سرزنش قرار خواهد داد و هیچ راه فراری از این محکمه تا لحظه مرگ وجود ندارد که خودکشی هزاران نظامی کشور شما، بازگشته از خاورمیانه، موید آن می باشد.
    انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۹۰ مسافر بیگناه این جنایت هولناک، از جنابعالی درخواست دارد تا سی و یکمین سالگرد را غنیمت شمرده و فاجعه را مورد مرور و بازبینی قرار داده و قضاوت خود را برای جامعه بیان نمایید تا بخشی از حقیقت و دسترسی به عدالت برای بازماندگان فراهم گردد.
    امید است با این حرکت انسانی گام کوچکی در تخفیف مجازات خود در دادگاه افکار عمومی برداشته و وجدان های خفته دیگر را در پیروی از عقل سلیم و احترام به شان و کرامت انسان یاری نمایید.
    دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ (سوم ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره هنگام با ۲ موشک ناو آمریکایی وینسنس به عمد مورد حمله قرار گرفت که تمامی ۲۹۸ مسافر و خدمه آن اعم از مرد و زن، کودک و نوجوان و کهنسال به شهادت رسیدند.

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲:۴۳
    و این در حالی است که رژیم صهیونیستی از سال 2011 تاکنون تسلیحات گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و کشورهای اروپایی جنایتکار هم تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایت های رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟


    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳:۵۶

    کشورهایی که از سال 2011 تاکنون به سرکردگی آمریکا پل نابودی بشاراسد هستند، سلاح و افراد تروریست از کجا وارد سوریه می شوند؟
    1- از طریق ترکیه توسط سران ترکیه با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی
    2- از طریق مرزهای عراق توسط آمریکا و متحدانش
    3 - از طریق جولان اشغالی توسط اسرائیل و متحدانش
    4 - از طریق اردن توسط آمریکا و متحدانش

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۴:۰۳
    سازمان‌های مدعی حقوق بشری اگر از دماغ یک فرد به ویژه زنی در ایران خون جاری شود فریاد وا اسفایشان گوش فلک را کر می‌کند و از عدم رعایت حقوق زنان در ایران بانگ برمی‌آورند. اکنون دهها زن از نخبه‌های دانشگاهی توسط بن‌سلمان دستگیر و زندانی شده‌اند و از ابتدایی‌ترین حقوق در زندان محروم هستند، چرا هیچ واکنش درخور توجهی از این سازمان‌ها دیده نمی‌شود؟!


    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۴:۳۸
    فرانسه به‌جای انتقاد از ایران پاسخگوی جنایات خود باشد
    فرانسه به جای اظهارنظر درباره پرتاب ماهواره از سوی ایران به فضا، پاسخگوی جنایاتش علیه کشور ما در زمان جنگ تحمیلی باشد.

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰:۵۱
    و این در حالی است که متاسفانه ایران، عراق، هر دو از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون در مورد پرونده ترور سردار سلیمانی و غیره کوتاهی کردند.

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴:۰۹
    اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و سایر کشور اتحادیه اروپا و با کمک مالی کشورهای عربی منطقه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در مدت هشت ساله جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴:۵۰
    مقامات آمریکایی با دستور حمله هوایی به فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها