رگبار و رعد و برق در برخی استان ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها خبر داد.

رگبار و رعد و برق در برخی استان ها

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روز شنبه (۱۰ تیر) با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد. در این روز در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

 وی افزود: یکشنبه(۱۱ تیر) این وضعیت با شدت کمتر در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی تداوم دارد. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و ۱۳ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی و چهارشنبه (۱۴ تیر) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات شمال غرب بارش پراکنده دور از انتظار نیست. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شنبه در شمال شرق، شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و یکشنبه تا سه شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

ضیاییان افزود: دریای خزر طی روزهای شنبه و یکشنبه و شرق دریای عمان و خلیج فارس تا روز دوشنبه مواج خواهند بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۱۱ تیر) صاف، گاهی وزش باد، در اواخر وقت وزش باد شدید و گاهی غبار رقیق  با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه( ۱۲ تیر) صاف گاهی وزش باد با احتمال غبارآلودگی و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ تیر) اهواز با دمای ۴۶ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸ و ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد