باد و باران و خاک در برخی استان ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد و خاک در برخی استان‌ها همچنین افزایش دمای هوا طی سه روز آینده در نوار شمالی کشور خبر داد.

باد و باران و خاک در برخی استان ها

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۵ شهریور) در برخی مناطق استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال سمنان، ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق رخ خواهد داد. 

وی افزود: دوشنبه (۶ شهریور) در جنوب استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده و رعد و برق و سه‌شنبه (۷ شهریور) در شمال غرب سواحل غربی دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و چهارشنبه (۸ شهریور) در برخی مناطق شمال غرب سواحل خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: پنجشنبه (۹ شهریور) در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود. 

وی افزود: طی روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال غرب و غرب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

ضیاییان در ادامه گفت: طی سه روز آینده در نوار شمالی کشور روند تدریجی افزایش دما و چهارشنبه در این نواحی کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.  

وی ادامه داد: امروز دریای خزر و طی دو روز آینده دریای عمان مواج خواهد بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۶ شهریور) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه ( ۷ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش وزش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۵ و ۶ شهریور) اهواز با دمای ۴۵ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند. 

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد