ورود سامانه بارشی به کشور از هفته آینده/ بندعباس گرم‌ترین شهر ایران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به فعالیت سامانه‌ای در نیمه جنوبی کشور طی امروز و فردا (۲ و ۳ آذر) از ورود سامانه بارشی دیگری به کشور طی هفته آتی خبر داد .

ورود سامانه بارشی به کشور از هفته آینده/ بندعباس گرم‌ترین شهر ایران

صادق ضیاییان از اواخر پنجشنبه و روز جمعه ( ۲ و ۳ آذر) با عبور موجی از نیمه جنوبی کشور در برخی نقاط استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان،‌ هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز شنبه (۴ آذر) بارش سامانه فوق تشدید می‌شود و استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. روز یکشنبه (۵ آذر) جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: روز دوشنبه (۶ آذرماه) با ورود سامانه دیگری به کشور در آذربایجان غربی و غرب استان‌های کردستان و آذربایجان شرقی بارش رخ خواهد داد. روزهای یکشنبه و دوشنبه ( ۵ و ۶ آذر) در استان‌های اردبیل و استان‌های ساحلی خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی امروز (۲ آذر) در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳ آذرماه) صاف همراه با غبار محلی و وزش باد ملایم با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌روز شنبه (۴ آذر ماه) کمی ابری با غبار محلی و به‌تدریج افزایش ابر و در جنوب شهر غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در خاتمه گفت: طی روزهای جمعه و شنبه ( ۳ و ۴ آذر) بندرعباس با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۲- و ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد