کاهش دما در برخی نقاط کشور از هفته آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از آغاز فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت امروز(۱۴ دی‌ماه) و کاهش دما در برخی نقاط کشور از هفته آینده خبر داد.

کاهش دما در برخی نقاط کشور از هفته آینده

صادق ضیاییان اظهارکرد: امروز (۱۴ دی) در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی، کرمان و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

وی افزود: از اواخر وقت امروز (۱۴ دی) با ورود سامانه بارشی در بخش‌هایی از آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و برف رخ می‌دهد.

به گفته وی جمعه (۱۵ دی) در شمال غرب کشور و بخش‌هایی از سواحل غربی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، بارش باران، وزش باد شدید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف رخ خواهد داد.

ضیائیان ادامه داد: این وضعیت روز شنبه (۱۶دی) در نیمه شمالی کشور و یکشنبه (۱۷ دی) در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر ادامه خواهد داشت.

به گفته وی روز دوشنبه (۱۸دی) در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: روز شنبه (۱۶دی) در شمال غرب و سواحل دریای خزر و یکشنبه (۱۷ دی) در شمال شرق و شرق کشور ۴ تا ۷ درجه کاهش دما انتظار می‌رود.

به گفته ضیاییان امروز (پنجشنبه ۱۴دی) خلیج فارس، تنگه هرمز، غرب دریای عمان و روز جمعه (۱۵دی) خلیج فارس، تنگه هرمز و روز شنبه (۱۶دی) خلیج فارس و دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران فردا (۱۵ دی‌) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌پس فردا (۱۶ دی ‌ماه) نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    هنوز باران خوبی دریافت نکردیم از خوش خدمتی اینها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد