اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ دی

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه منتشر شد.

اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ دی

امروز مدارس اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و گیلان تعطیل بود. همچنین بارش برف ادارات اردبیل را نیز تعطیل کرد.

تعطیلی مدارس ۲۵ دی ماه

بر اساس اطلاعیه رسمی آموزش و پروش درباره تعطیلی مدارس فردا، به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

پیش بینی هوا در روز‌های آینده

صادق ضیاییان در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۴ دی) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه بارش برف در این روز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۲۵ دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه‌شنبه (۲۶ دی) در شرق و چهارشنبه (۲۷ دی) در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

برف و سرما ادارات اردبیل را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد

در پی بارش سنگین برف و اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم فعالیت این سامانه در استان، ادارات شهرستان اردبیل روز دوشنبه ۲۵دی ماه تعطیل است و ادارات چهار شهرستان دیگر با تاخیر۲ ساعته فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بر اساس اطلاعیه استانداری اردبیل آغاز به کار بانک‌های شهرستان اردبیل نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

هم‌چنین آغاز به‌ کار ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و مشکین‌شهر با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

این اطلاعیه شامل مراکز امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیست و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به‌طور عادی خواهد بود.

روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در راه‌های مواصلاتی استان، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در تمامی شهرستان‌ها روزهای سه‌شنبه, چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶، ۲۷ و ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ لغو و زمان جدید این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان هم ساعتی قبل در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، گرمی، بیله سوار، انگوت، جعفر آباد و اصلاندوز فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در شهرستان پارس آباد دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در شهرستان خلخال دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش شاهرود شهرستان خلخال هم دوره های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان‌ها این گزارش به روز می‌شود.

منبع: فرارو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد