هشدار زرد هواشناسی برای 8 استان‌

از روز یکشنبه در خوزستان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و لرستان منجر به رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد.

هشدار زرد هواشناسی برای 8 استان‌

سامانه بارشی جدید که از روز شنبه، ۲۱ بهمن وارد کشور می‌شود روزهای یکشنبه و دوشنبه مناطقی از جنوب و جنوب غرب را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر وقت شنبه از سمت غرب وارد کشور خواهد شد و از روز یکشنبه در خوزستان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و لرستان منجر به رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد.

به گفته فریبا گودرزی، در این روز جزایر شمال خلیج فارس و بوشهر بیشترین میزان بارش را خواهند داشت و همچنین دریا مواج خواهد بود.

او توضیح داد که در ۲ روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار برقرار است، اما فعالیت سامانه بارشی منجر به صدور هشدار زرد در روز یکشنبه در ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و فارس و روز دوشنبه کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان، جنوب غرب سیستان وبلوچستان و جنوب کرمان شده است.

این سامانه آن‌طور که گودرزی توضیح داد، سه شنبه، ۲۴ بهمن در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبارهای پراکنده خواهد داشت و بعدازظهر همین روز از سمت جنوب شرق از کشور خارج می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد