رادان: رسیدگی به وضعیت حجاب مطالبه مردمی بود

فرمانده کل انتظامی با قدردانی از مردم برای حمایت فراجا در اجرای طرح نور گفت: رسیدگی به وضعیت حجاب و پوشش مطالبه مردمی بود که فراجا سعی کرد با مشارکت و در فضایِ تعامل و همکاری پلیس و مردم این طرح را اجرا کند.

رادان: رسیدگی به وضعیت حجاب مطالبه مردمی بود

سردار احمدرضا رادان‌ در جمع فرماندهان، روسا و مدیران فراجا در قم ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، وی را معیاری برای خدمت و اطاعت از ولی امر برشمرد.

وی رئیس جمهور شهید را عامل به عقل تکلیف گرا توصیف کرد و گفت: رئیس جمهور ارزش ها را فدای رأی ها نکرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به موضوع تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پرداخت و آن را از مهمترین مأموریت های فراجا عنوان کرد.

سردار رادان سپس به اولویت‌های فراجا در سال پیش رو پرداخت و اظهار داشت: از جمله مهمترین اولویت های فراجا رسیدگی بیش از پیش به معیشت کارکنان است.

وی هوشمندسازی، پایش الکترونیکی سارقان، ساماندهی معتادان متجاهر را از دیگر ماموریت های پلیس دانست و در خصوص طرح نور بیان داشت: حجاب و عفاف دریچه دشمن به سوی یک جنگ تمام عیار فرهنگی است که تغییر فرهنگ و استحاله آن آرام آرام پیش می‌رود و نباید غفلت کنیم و روزی به خود آییم و ببینیم که ارزش‌های دینی از بین رفته است.

فرمانده کل انتظامی در ادامه از مردم که فراجا را در اجرای طرح نور حمایت کردند، تشکر کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت حجاب و پوشش مطالبه مردمی بود که فراجا سعی کرد با مشارکت و در فضایِ تعامل و همکاری پلیس و مردم این طرح را اجرا کند.

وی در پایان همه فرماندهان را به انضباط بیش از پیش در اجرا و انجام عملیات ها و ماموریت ها و تاکید بر امر آموزش و ارتقاء دانش انتظامی کارکنان و تربیت و توانمندسازی مدیران جوان دعوت و برای آنها موفقیت در انجام ماموریت ها را آرزو کرد.

منبع: تسنیم
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    4

    خدا کنه اینطوری باشه

  • دولت دروغگو (فقر مردم )
    0

    مطالبه مردم در مورد بر خورد با مسئولان فاسد در مورد برخورد با گرانی .چه می شود . چون برخورد با حجاب راحت است ول کن حجاب نیستید .

  • ناشناس
    0

    کدام مردم 4%یا یا اکثریت...،،؟

  • فهیم
    0

    کدام مردم؟بروید جریمه های بیخود و دزدی ....مقابله کنید به جهنم که روسری ندارند

  • پدر
    0

    بله مطالبه مردمي است ؟ چند درصد از مردم ؟ همون 5 درصد ؟ چرا به مطالبات 95 درصدي كه مبارزه با فقر و فساد و گروني است پاسخ نمي گوييد ؟ چرا دستان آقازاده هاي فاسد را از جيب مردم كوتاه نمي كنيد ؟ چرا به صداي اعتراض بازنشستگان و حقوق بگيران به ستوه آمده رسيدگي نمي كنيد ؟ چرا دزدان بيت المال را دستگير و به مردم معرفي نمي كنيد ؟ آيا شما برگزيده گروه خاصي هستيد و ما نمي دانيم ؟

  • ناشناس
    0

    و یکی دیگر از مطالبات مردم دستگیری مختلسین و مختلسات است

  • رامین
    0

    ببخشید چنددرصد مردم؟!؟!

  • یڪی ازهمان مردم
    0

    سردارجان
    اگر زبانم لال وخدای نڪرده
    دشمنی وارد یڪی ازشهرهای ڪشورعزیزمان شود
    وقصد بی حرمتی وتجاوز به نوامیس ما داشت
    بنظرتان آیادفاع از همبن نوامیس ما به بهانه روسری یا چادری داشتن یا نداشتن ..
    ملاڬ دفاع از آنهاست یا شما فقط به سراغ چادری یا دراولویت بعد سراغ دفاع از روسری داشته هامیڪنید و آن بقیه را به امان خدا ڪه آنها هم بی حرمت ی نڪنند شما با کتک و شهروند درجه 3 بودنشان بی حرمت ی ڪه ڪمتراز نیش و تیشه دشمن بی غیرت نیست ، برآنها روا میدارید ؟؟
    ایڪاش به این چالش من پاسخ دهید تا حداقل ملاڬ سرداری وطن حضرتعالی هم مشخص گردد
    راستی اخوی تعبیر جنگ حجاب وخاڪریزتان از اساس غلط بود ڪه پشت آن خاڪریز دشمن اجنبی بودڪه قصد تجاوز با مام میهن و مام من وشماداشت و دراین جنگ توهم دینداری شما ، همفڪران شما قصد بی احترامی به دختر و مام وطن !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد