ضدآفتاب دوفازی سولاریس موفق به اخذ گواهینامه نانو مقیاس شد

برند سولاریس جدیدترین نسل ضدآفتاب ها را به بازار عرضه کرده است که به ضدآفتاب های هیدروالکلی شهرت دارند و مورد استقبال بازار و مصرف کنندگان مخصوصا نسل جوان و همچنین ورزشکاران قرار گرفته است.

ضدآفتاب دوفازی سولاریس موفق به اخذ گواهینامه نانو مقیاس شد

 بافت سبک این ضدآفتاب ها از مهم ترین مزایای آن به شمار می رود. در بین محصولات پرطرفدار برند سولاریس،  اسپری دوفازی ضدآفتاب آردن با SPF50 به عنوان ایجادکننده نانومیسل های روغن در آب شناخته شد. این محصول با دریافت گواهینامه نانو مقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو و تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موفقیتی بزرگ را برای تولید کننده آن شرکت داروسازی پارس حیان رقم زده است که با درخشیدن در عرصه فناوری نانو و اخذ تاییدیه های بین المللی، نام خود را در پایگاه جهانی نانو در کنارهای کشورهای بزرگ فناوری دنیا بخوبی مطرح کرده است.

شرکت داروسازی پارس حیان  در سال ۱۳۶۲ توسط دو دانشمند فرهیخته و استاد دانشگاه سرکار خانم دکتر رقیه کولوبندی و دکتر زهرا کولوبندی تأسیس گردید. این شرکت که به پیشرو بودن در فناوری های جدید،  نوآوری وکیفیت، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی شهرت دارد، در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در عرصه مراقبت پوست و مو در سطح خاورمیانه می باشد. بنیانگذاران این شرکت بارها بعنوان چهره ماندگار صنعت و کارآفرین برتر انتخاب شده اند. کسب متوالی جایزه صادرکننده نمونه ملی، کسب تندیس زرین از جشنواره محصولات سالم و ایمن، کسب عنوان واحد نمونه و موفق ملی، کسب لوح و نشان زرین رضایتمندی مشتری گوشه هایی از افتخارات و دستاوردهای پارس حیان در سالهای اخیر است. این شرکت در تعدادی از محصولات خود  از فناوری نانو  بهره گرفته است و موفق به تولید انواع کرم های ضدآفتاب با استفاده از این فناوری شده که در پایگاه جهانی Stat nano نیز به ثبت رسیده است و اخیرا نیز در دستاوردی چشمگیر، موفق به تولید ضدآفتاب دوفازی در برند سولاریس با تکنولوژی نانو شده است.

محافظت از آفتاب با فناوری نانو

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سرطان پوست از شیوع بالاتری در جهان برخوردار است و با توجه به تاثیرات اثبات شده آفتاب در بروز این بیماری، استفاد از کرم های ضدآفتاب با نقش بسیار مهم در محافظت از اشعه های مضر UVA و UVB مورد توجه قرار گرفته است. امروزه استفاده از فناوری ‌نانو در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی مانند روشن‌کننده‌ها، ضدچروک‌ها و ضدآفتاب‌ها موردتوجه قرار گرفته و استفاده از نانوذرات بر صنعت کرم‌های ضدآفتاب اثر گذاشته است. این نوع از ضدآفتاب‌ها به‌علت به کارگیری فناوری نانو دارای یک سری ویژگی‌های خاص هستند که می‌توانند از اثرهای زیان‌بار اشعه فرابنفش خورشید جلوگیری کنند. مقاومت زیاد در برابر اشعه فرابنفش، ماندگاری و حفاظت بیشتر در برابر اشعه، کیفیت بالاتر و بازدهی بیشتر نسبت به محصولات شیمیایی از جمله مزایای مهم استفاده از این نوع کرم‌های ضدآفتاب است. علاوه بر این استفاده از جاذب‌های شیمیایی در ترکیب کرم ضدآفتاب موجب بروز آلرژی در بعضی افراد می‌شود. ضمن آنکه فرآورده‌های حاوی جاذب‌های شیمیایی جهت خانم‌های باردار و کودکان توصیه نمی‌شود.

داروسازی پارس حیان پیشرو در فناوری نانو

شرکت داروسازی  پارس حیان توانسته برای محافظت از پوست در برابر اثرات زیانبار نور خورشید، با استفاده از فناوری‌نانو انواع کرم‌های ضدآفتاب را تولید و به بازار عرضه کند.  کرم ضدآفتاب با SPF30، SPF46 و SPF60 فاقد جاذب های شیمیایی آردن، کرم ضدآفتاب با SPF50 فاقد جاذب های شیمیایی سان سیف، کرم ضدآفتاب با SPF30 و کرم ضدآفتاب رنگی با SPF60 فاقد جاذب های شیمیایی هیدرودرم، فلوئید ضدآفتاب با SPF50 فاقد جاذب های شیمیایی مخصوص پوست های حساس و مستعد به قرمزی سان سیف  از جمله مهم ترین دستاوردهای این شرکت در حوزه فناوری نانو به شمار می رود.

پارس حیان موفق در صادرات

کشورهای حوزه شوروی سابق از جمله فدارسیون روسیه، ترکنمستان، آذربایجان، ازبکستان و همچنین منطقه  خاورمیانه به ویژه عراق مهمترین مقاصد صادراتی این شرکت می باشند. علاوه بر آن تقاضاهای بسیاری نیز از سوی کشورهای آفریقایی از جمله کنیا و نیجریه مطرح شده است. سطح کیفیت محصولات به حدی است که در برخی کشورها به جای کرم ضدآفتاب، از اصطلاح "کرم آردن" (یکی از برندهای شرکت) استفاده می کنند که نشان از استقبال گسترده مصرف کنندگان از محصولات این شرکت دارد.

www.parshayan.com

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد